SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.:')![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Janken joh![]()
![]()
Zo. Hebben we dat ook weer gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
A gossiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thuis en gelijk weer h ierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
Logisch toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.![]()
En doorrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat hebben we nu ook weer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik kan jullie niet missenquote:Na een tijdje wel gezegd dat ik het zo genoeg ondervragen vond. Hielden ze even op..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch toch.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.:')![]()
Voor ik het vergeet: feli JustinK
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Stom hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuw♡♡♡♡![]()
Denk je aan een noodpakketquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kan jullie niet missen
[..]
Na een tijdje wel gezegd dat ik het zo genoeg ondervragen vond. Hielden ze even op..voor volgende week?
![]()
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van allesquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb schijnbaar ook geen vuilniszakken meer![]()
Weg flow om iets te doenTrotste mama van Ambar
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van alles
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor noodpakketquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je aan een noodpakketvoor volgende week?
:')![]()
Ook even hoofd leegmaken enzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van alles
♡♡♡♡![]()
Mijn motivatie is op na 1 taak.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinkenTrotste mama van Ambar
ik wil helemaal niet ondankbaar overkomen hoor maar wil toch even zeuren.
Een vriendin van mij geeft mij net voor mijn verjaardag (2 maanden te laat maar soit) een cadeaukaart. 15 Euro, prima bedrag, en echt heel lief. Maar, deze kaart is vooral in te wisselen bij kledingzaken en de enige electronicazaak waar deze in te wisselen is hebben ze amper iets voor 15 euro.
Misschien is dat dan mijn stommiteit dat ik die kaart zie als "ik wil iets kopen voor het max bedrag wat er op staat" i.p.v "ik wil 't gebruiken als korting?" maar voelt zo stom nu![]()
Dit is dus precies de reden dat ik altijd tegen mensen zeg "joh geef maar geld i.p.v een cadeaukaart"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wassen, koffie drinken, strijken, koffe drinken, stofzuigen, koffie drinken, ramen lappen, koffie drinken, de vloer moppen, koffie drinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinken
En bolken.sinterklaaskapoentje
![]()
Met een cadeaukaart maak je geld in feite minder waard. Maar geld geven is zo onpersoonlijk...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
ik wil helemaal niet ondankbaar overkomen hoor maar wil toch even zeuren.
Een vriendin van mij geeft mij net voor mijn verjaardag (2 maanden te laat maar soit) een cadeaukaart. 15 Euro, prima bedrag, en echt heel lief. Maar, deze kaart is vooral in te wisselen bij kledingzaken en de enige electronicazaak waar deze in te wisselen is hebben ze amper iets voor 15 euro.
Misschien is dat dan mijn stommiteit dat ik die kaart zie als "ik wil iets kopen voor het max bedrag wat er op staat" i.p.v "ik wil 't gebruiken als korting?" maar voelt zo stom nu![]()
Dit is dus precies de reden dat ik altijd tegen mensen zeg "joh geef maar geld i.p.v een cadeaukaart":')sinterklaaskapoentje
![]()
Hee, kijk je in mijn takenlijst?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wassen, koffie drinken, strijken, koffe drinken, stofzuigen, koffie drinken, ramen lappen, koffie drinken, de vloer moppen, koffie drinken.
En bolken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ken je al wel een beetjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, kijk je in mijn takenlijst?![]()
![]()
Vind geld geven ook onpersoonlijk. Maar vind dat vaak wel logischer dan een cadeaukaart geven. Nu zit ik vast aan een x aantal winkels waar ik 't kan uitgeven, en 95% van de winkels vind ik niets en de 5% waar ik wél iets van vindt hebben niks voor die 15 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een cadeaukaart maak je geld in feite minder waard. Maar geld geven is zo onpersoonlijk...
Well, life can be a riot
Ik vind geld geven als cadeau helemaal niets.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Dan afwachten tot je iets van die winkels nodig hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind geld geven ook onpersoonlijk. Maar vind dat vaak wel logischer dan een cadeaukaart geven. Nu zit ik vast aan een x aantal winkels waar ik 't kan uitgeven, en 95% van de winkels vind ik niets en de 5% waar ik wél iets van vindt hebben niks voor die 15 euro
Kreeg laatst een cadeaukaart van de platenzaak en kocht toen toch een plaat waarvoor ik niet de volle mik zou hebben betaald.:')![]()
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan afwachten tot je iets van die winkels nodig hebt.
Kreeg laatst een cadeaukaart van de platenzaak en kocht toen toch een plaat waarvoor ik niet de volle mik zou hebben betaald.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zoWell, life can be a riot
Een bol.com cadeaubon is dan wel handig. Kan ik voorlopig goedkoop shoppen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zo
Wel ff checken hoe lang die kaart nog geldig is:')![]()
En misschien hoor je binnenkort van iemand die daar iets wil kopen en krijg jij geld voor je bon.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zo![]()
![]()
Volgens mij 3 jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja precies.
Wel ff checken hoe lang die kaart nog geldig is
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja gewoon wachten tot je iets nodig hebt uit die winkels.quote::')![]()
Kan ik lang wachten. Maar misschien komt er ooit iets uit onverwachte hoekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon wachten tot je iets nodig hebt uit die winkels.Well, life can be a riot
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan ik lang wachten. Maar misschien komt er ooit iets uit onverwachte hoekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbirdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhhWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Prullaria bij Xenosquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodig![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh
Anders het cadeau teruggeven? Kan ze er iemand anders blij mee maken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodig![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh
Eentje deed het niet meer, de secondewijzer probeerde nog wat te draaien maar kwam niet echt vooruit, dus ging ik naar de winkel.
Zij openden de horloge, zetten een multimeter op de batterij: "Ja, er zit nog ietsjes stroom in. Kom maar terug als de batterij echt helemaal leeg is en er geen reststroom meer te meten is. Deze zit nog boven onze minimum vereisten."
Het feit dat het horloge het niet meer deed met dit beetje reststroom boeide niet.
Nooit meer wat gekocht.
Ja ik zou 1 horloge in een lade leeg kunnen laten lopen terwijl ik de andere gewoon zou gebruiken, maar dit vond ik gewoon echt te schandalig voor woorden!![]()
![]()
Ruilen met iemand voor geld ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh♡♡♡♡![]()
Pffff. Bizar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.
Eentje deed het niet meer, de secondewijzer probeerde nog wat te draaien maar kwam niet echt vooruit, dus ging ik naar de winkel.
Zij openden de horloge, zetten een multimeter op de batterij: "Ja, er zit nog ietsjes stroom in. Kom maar terug als de batterij echt helemaal leeg is en er geen reststroom meer te meten is. Deze zit nog boven onze minimum vereisten."
Het feit dat het horloge het niet meer deed met dit beetje reststroom boeide niet.
Heb je daar niet gelijk wat van gezegd? Als ik je goed ken laat je dit niet zomaar gebeuren.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schandaligquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.
Nooit meer wat gekocht.
Ja ik zou 1 horloge in een lade leeg kunnen laten lopen terwijl ik de andere gewoon zou gebruiken, maar dit vond ik gewoon echt te schandalig voor woorden!"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November 2023 met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
Well, life can be a riot
Of de manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Bizar.
Heb je daar niet gelijk wat van gezegd? Als ik je goed ken laat je dit niet zomaar gebeuren.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?♡♡♡♡![]()
Twenty 4 Sevenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef mario390 het volgende:
polse tv twenty..met nance coolen take me away![]()
![]()
Ow dit was toen ik mijn 1e baantje had, heel lang gelegen dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Bizar.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?
Ik had mijn ergernissen wel duidelijk geuit, maar ben vervolgens wel weggelopen.![]()
Vind het ook zo lullig om zo'n kaart terug te geven of om te ruilen. Dus ik stop 'm wel gewoon in een doosje tot ik mij iets te binnen schiet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ruilen met iemand voor geld ?Well, life can be a riot
Wat zijn promise rings?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schandalig"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
♡♡♡♡![]()
Tering zegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schandalig"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
![]()
![]()
Ja, of de man inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee gewoon met iemand zomaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het ook zo lullig om zo'n kaart terug te geven of om te ruilen. Dus ik stop 'm wel gewoon in een doosje tot ik mij iets te binnen schiet.
Niks lulligs aan♡♡♡♡![]()
Volgens mij dat je geen seks hebt tot het huwelijk of zo?quote:
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1![]()
Heel raarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit was toen ik mijn 1e baantje had, heel lang gelegen dus.
Ik had mijn ergernissen wel duidelijk geuit, maar ben vervolgens wel weggelopen.♡♡♡♡![]()
Hahaha nee zeker nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij dat je geen seks hebt tot het huwelijk of zo?
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1
♡♡♡♡![]()
Het huwelijk van wie precies?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ringen waar in je elkaar "beloofd" dat je voor elkaar vecht als 't moeilijk word en er alles aan doet om bij elkaar te blijven.quote:
Zij zag dat blijkbaar als onzin want ze ging DI-RECT naar "gewoon een online vriend" toen het moeilijk werd nadat ik vragen stelde over het contact wat ze had met die "vriend" en ik wilde het oplossen en zoeken naar een compromis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Een promise ring is een ring die een belofte of toezegging symboliseert tussen twee mensen. Deze belofte kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de relatie en de intenties van de personen die de ring uitwisselen. Hier zijn een paar veelvoorkomende betekenissen van een promise ring:
• Toewijding: Het kan een symbool zijn van toewijding in een romantische relatie, bijvoorbeeld als een belofte om trouw te blijven voordat er een formele verloving plaatsvindt.
• Vriendschap: Sommige mensen geven promise rings aan hechte vrienden als teken van hun blijvende vriendschap.
• Belofte aan jezelf: Een promise ring kan ook een persoonlijke belofte aan jezelf vertegenwoordigen, zoals een belofte om een bepaalde levensdoelstelling te bereiken of een belofte om bepaalde waarden te handhaven.
Kortom, de betekenis van een promise ring is persoonlijk en kan variëren afhankelijk van de context en de personen die erbij betrokken zijn.
Bron: CoPilot AIAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ringen waar in je elkaar "beloofd" dat je voor elkaar vecht als 't moeilijk word en er alles aan doet om bij elkaar te blijven.
Zij zag dat blijkbaar als onzin want ze ging DI-RECT naar "gewoon een online vriend" toen het moeilijk werd nadat ik vragen stelde over het contact wat ze had met die "vriend" en ik wilde het oplossen en zoeken naar een compromis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pijn moet dat hebben gedaan
quote:Noouuuuu als we 't al zouden hebben over het huwelijk nadat we 't hadden over die promise rings ging er wel wat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ringen waar in je elkaar "beloofd" dat je voor elkaar vecht als 't moeilijk word en er alles aan doet om bij elkaar te blijven.
Zij zag dat blijkbaar als onzin want ze ging DI-RECT naar "gewoon een online vriend" toen het moeilijk werd nadat ik vragen stelde over het contact wat ze had met die "vriend" en ik wilde het oplossen en zoeken naar een compromis.Ja ik zat al te denken.. Huh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Die online vriend was Marcel Veenendaal?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Mwaaaaa. In het begin had ik er geen moeite mee. Totdat ik er achter kwam dat ze daadwerkelijk na 48 uur al bij hem was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]pijn moet dat hebben gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen zei ze overigens "ja.. Maar toen was ik nog verliefd op je"
Well, life can be a riot
Sow
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwaaaaa. In het begin had ik er geen moeite mee. Totdat ik er achter kwam dat ze daadwerkelijk na 48 uur al bij hem was.PijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen zei ze overigens "ja.. Maar toen was ik nog verliefd op je"
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwaaaaa. In het begin had ik er geen moeite mee. Totdat ik er achter kwam dat ze daadwerkelijk na 48 uur al bij hem was.Je hebt haar hopelijk overal nu geblokkeerd, ook op Whatsapp en alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen zei ze overigens "ja.. Maar toen was ik nog verliefd op je"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft wel even pijn gedaan hoor. De relatie breuk was ik vrij snel overheen. Maar we waren jaren vrienden voordat we wat kregen, en dat dat weg was heeft er langer meer in gehakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pijnlijk
Zo iemand ben je beter kwijt dan rijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Keertje proberenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Zo te zien is dat goulash met varken ipv rund![]()
Zo wat lekker buiten zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zei BölkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nog beter: genieten van het mooie weer buiten met een goeie kop koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klinkt als een bolk die je in elkaar moet schroeven van een grote meubelzaakquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja het zonnetje gaf gewoon al warmte af. Heelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat boeit he-le-maal niemandquote:Well, life can be a riot
Goeiemiddagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zoietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een bolk die je in elkaar moet schroeven van een grote meubelzaakIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/recepten/szegediner-goulash-1366641-7![]()
![]()
Een was aangezet. Schone was opgeruimd.
Bed 5 cm verplaatstTrotste mama van Ambar
Meer ruimtequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Bed 5 cm verplaatst
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heeft wel even pijn gedaan hoor. De relatie breuk was ik vrij snel overheen. Maar we waren jaren vrienden voordat we wat kregen, en dat dat weg was heeft er langer meer in gehakt.Klinkt echt als iemand die je beter kwijt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Knap hoor, fijn dat je dit zomaar met ons wil delenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Bed 5 cm verplaatst
weer eens wat anders dan poepenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor, fijn dat je dit zomaar met ons wil delen![]()
![]()
![]()
Probeer het eens uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat het niet vervelen zo eenzaam aan de top?![]()
![]()
En dan ga ik zo toch maar even vuilniszakken halenTrotste mama van Ambar
Na een paar kasten en een paar stoelen heb je een aardige collectie M6 inbus sleutels, kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een bolk die je in elkaar moet schroeven van een grote meubelzaak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja echt he, het gaat er op vooruitquote:
DJMO wil in de top-10 komen deze maand dus dat wordt extra concurrentie qua bolken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat gaat nooit vervelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat het niet vervelen zo eenzaam aan de top?
Voor jou?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DJMO wil in de top-10 komen deze maand dus dat wordt extra concurrentie qua bolken.![]()
Klopt ik heb een collectiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na een paar kasten en een paar stoelen heb je een aardige collectie M6 inbus sleutels, kan ik je vertellen
Trotste mama van Ambar
Ja nu ik geheeld ben grotendeels ben ik er ook wel achter dat ze 0.0 toevoegde eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt echt als iemand die je beter kwijt bentEn dat het voor haar veel minder betekende dan voor mij.
In een relatie moet je sowieso een aanvulling zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Nee, voor jou. Ja ook wel wat voor mij maar goed ik hoef niet per se in de top 5 te komen. Vorige maand haalde ik de 12e plek zonder echte inspanning.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las paprika, zat met mijn gedachten nog in de goulashquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk docu over replika
Mensen met een ai partnerUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nu ik geheeld ben grotendeels ben ik er ook wel achter dat ze 0.0 toevoegde eigenlijkEn dat het voor haar veel minder betekende dan voor mij.
In een relatie moet je sowieso een aanvulling zijnMeeste mensen zijn sowieso kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Ai aiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las paprika, zat met mijn gedachten nog in de goulash♡♡♡♡![]()
Gewoon selectiever wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn sowieso kutHad altijd een groep mensen om mij heen waar je een grote huiskamer mee kon vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Geïnspireerd worden door mario als je gaat koken, wie had dat ooit gedachtUw ADH vitamine Worst
Ik hoef ook niet perse in de top 10 te komenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, voor jou. Ja ook wel wat voor mij maar goed ik hoef niet per se in de top 5 te komen. Vorige maand haalde ik de 12e plek zonder echte inspanning.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Geïnspireerd worden door mario als je gaat koken, wie had dat ooit gedacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon selectiever wordenHad altijd een groep mensen om mij heen waar je een grote huiskamer mee kon vullen.
JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet perse in de top 10 te komen![]()
Het gaat eigenlijk vanzelf hè
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Automatische pilootquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het gaat eigenlijk vanzelf hè![]()
![]()
Bizar dat iemand gelukkig kan zijn op die manier he?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wel interessant
Die man heeft n relatie met n ai vrouwWell, life can be a riot
Interessant interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
Wel interessant
Die man heeft n relatie met n ai vrouw![]()
Straks open ik nog een restaurant met mario gerechtenUw ADH vitamine Worst
Dan kom ik langsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Straks open ik nog een restaurant met mario gerechten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. _UserName_ / 97 / +0 / +97 / 22 / 35
2. DJMO / 63 / +0 / +63 / 16 / 29
3. JustinK / 57 / +0 / +57 / 163 / 168
4. KillemWieft / 39 / +0 / +39 / 43 / 63
5. sp3c / 37 / +0 / +37 / 23 / 29
6. HappyCharly / 20 / +0 / +20 / 47 / 60
7. Pinnenmutske / 20 / +0 / +20 / 18 / 28
8. Homijn / 18 / +0 / +18 / 13 / 18
9. Dr.Mikey / 18 / +0 / +18 / 32 / 44
10. Harrie / 13 / +0 / +13 / 77 / 82
11. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 27 / 41
12. Bally-b / 10 / +0 / +10 / 7 / 12
13. Lovely / 9 / +0 / +9 / 60 / 66
14. MizzezAmy / 8 / +0 / +8 / 105 / 115
15. sinterklaaskapoentje / 7 / +0 / +7 / 38 / 41
16. Grotetijd / 6 / +0 / +6 / 31 / 39
17. maily / 4 / +0 / +4 / 65 / 74
18. Fogel / 3 / +0 / +3 / 6 / 9
19. Shii / 3 / +0 / +3 / 8 / 13
20. ToT / 2 / +0 / +2 / 5 / 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat heb je gekookt, of ga je koken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Geïnspireerd worden door mario als je gaat koken, wie had dat ooit gedachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noem je 't dan Its a Mie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Straks open ik nog een restaurant met mario gerechtenWell, life can be a riot
dit had mario gegeten en dat wil ik eens makenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt, of ga je koken?
https://www.jumbo.com/recepten/szegediner-goulash-1366641-7Uw ADH vitamine Worst
szegediner-gulaschquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt, of ga je koken?![]()
![]()
Vind t ingewikkeldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bizar dat iemand gelukkig kan zijn op die manier he?
Hij doet niemand kwaad dus prima
Maar vind t ook wel zorgwekkend♡♡♡♡![]()
Bizar wel, maar zolang je er niemand mee lastig valt...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind t ingewikkeld
Maar vind t ook wel zorgwekkend![]()
Als het zover is laat ik uiteraard mario overvliegen om een lintje te doorknippenUw ADH vitamine Worst
ALs je er van houdt het proberen waard.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit had mario gegeten en dat wil ik eens maken
https://www.jumbo.com/recepten/szegediner-goulash-1366641-7
Zo leer je nog eens over de grens koken
Ergens is het ook wel zorgwekkend dat je zoveel gevoel kan ontwikkelen bij iets wat niet bestaat, maar als diegene inderdaad verder niemand kwaad doet.. Achquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind t ingewikkeld
Maar vind t ook wel zorgwekkend
Is een beetje de huidige equivalent van "de dorpsgek"Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
Als het zover is laat ik uiteraard mario overvliegen om een lintje te doorknippen![]()
![]()
Ja datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bizar wel, maar zolang je er niemand mee lastig valt...
Maar waar gaat het heen met de mensheid♡♡♡♡![]()
Alles naar de klote?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat
Maar waar gaat het heen met de mensheidI'm surrounded by morons!
Oh heet dat tegenwoordig zo. "fruit happen"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
^ En dat sinds Eva Adam van dat stuk fruit heeft laten happen.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
Als het zover is laat ik uiteraard mario overvliegen om een lintje te doorknippen![]()
APTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trein gehaaldquote:![]()
Maar alsnog +9 vertraging Nijmegen binnen gelopen want een goederentrein stond stil vóór ons
Maar antwoord op je vraag: "rond 12 uur"
Maar dat was op Nijmegen, dus dat was al ruim half uur verder.
[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 01-02-2025 14:54:10 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Justin bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TostibolkWell, life can be a riot
Nijmegenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Trein gehaald ;
Maar alsnog +9 vertraging Nijmegen binnen gelopen want een goederentrein stond stil vóór ons
Maar antwoord op je vraag: "rond 12 uur"
Maar dat was op Nijmegen, dus dat was al ruim half uur verder.
D'rin en d'ruut!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vuilniszakken en brood gehaald. Ook eindelijk de nee nee op mijn brievenbus zitten.
Even wat drinken en dan kan ik zo door.Trotste mama van Ambar
![]()
Ik heb hier ook een merk staan zonder suiker. Man die is goorquote:Trotste mama van Ambar
Ik wilde eigenlijk grenadine maar die was er niet?Trotste mama van Ambar
Ik weet niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde eigenlijk grenadine maar die was er niet?![]()
Net een bakkie op met een bokkepootje. Had ik lang niet meer gehad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Electroshock bolkIk heb er één en ik ben er trots op
DJMO bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot bolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Het iw best rustig zo de eerste speeldag van een nieuwe maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kun je wel stellen jaIk heb er één en ik ben er trots op
Had het drukker verwachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan niet bolken en mijn huis opgeruimd krijgen hoor. Er zijn keuzes die gemaakt moeten wordenTrotste mama van Ambar
Verwachtingen geven teleurstellingenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja en soms is de keuze anders dan je zin hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
IN deze niet hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 op een rijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vurige bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewone bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Abnormale bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Giga bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Statiegeld bolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ZO das een beste bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ruft bolkIk heb er één en ik ben er trots op
O okequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was een photoshopje die ik voor haar moest maken!
Rutte bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
sp3c bolk
![]()
Vies drankje vind ik datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is op zich al zo'n 4,59 miljard jaar het gevalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zonnetje gaf gewoon al warmte af. Heelijk
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou de laatste tijd had de zon weinig kracht en voelde je warmte niet. Nu vandaag welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is op zich al zo'n 4,59 miljard jaar het gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Jup veel sterker dan november bijvquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd had de zon weinig kracht en voelde je warmte niet. Nu vandaag welUw ADH vitamine Worst
Ja was gewoon lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jup veel sterker dan november bijvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo alleen, jij ook een fijne zaterdag, sterker nog, een fijn weekendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hallo allemaal, fijne zaterdag gewenst.
O ja, dat ben ik ook helemaal vergeten...quote:
FOK!'s News wist rond de 14e al
Dat @JustinK DTS in januari winnen zal
Dat gebeurde ook, totaal onbedreigd
Zodat hij andermaal eeuwige roem verkrijgt
Ook over februari zijn experts uitgesproken
en blijft DTS niet van een JustinK-zege verstoken
Dat is bij deze dus alvast gemeld
Felicitaties aan onze DTS-heldMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je bent een kanjer, Dot.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo alleen, jij ook een fijne zaterdag, sterker nog, een fijn weekendYea, she's on crack.![]()
Mooi geschreven Homijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
O ja, dat ben ik ook helemaal vergeten...
FOK!'s News wist rond de 14e al
Dat @:JustinK DTS in januari winnen zal
Dat gebeurde ook, totaal onbedreigd
Zodat hij andermaal eeuwige roem verkrijgt
Ook over februari zijn experts uitgesproken
en blijft DTS niet van een JustinK-zege verstoken
Dat is bij deze dus alvast gemeld
Felicitaties aan onze DTS-held
Justin de one en only BolKKing
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent een kanjer, Dot.Dank je
![]()
Hello Lovely
Whoei + whoei = sthormquote:
Een enorme SthormmmmmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog lekker gewandeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was druk zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ze heeft slapend drie punten gescoord!quote:
![]()
Doe ik gewoonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ze heeft slapend drie punten gescoord!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Kutspel
Nee, naar het winkelcentrum verder nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel![]()
Jij nog wat gedaan vanmiddag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, naar het winkelcentrum verder niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: