SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.:')![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Janken joh![]()
![]()
Zo. Hebben we dat ook weer gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
A gossiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thuis en gelijk weer h ierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logisch toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben inmiddels thuis. Wel fijn even. Ouders stelden veel vragen maar dat is oké want het zijn ouders.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.![]()
En doorrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat hebben we nu ook weer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik kan jullie niet missenquote:Na een tijdje wel gezegd dat ik het zo genoeg ondervragen vond. Hielden ze even op..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Logisch toch.
En je bepaalt zelf waar je wel en geen antwoord op geeft.
Hier worden ook zoveel vragen gesteld.:')![]()
Voor ik het vergeet: feli JustinK
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Stom hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga een begin maken aan de never ending cyclus van schoonmaken.
Echt bleh je zou denken oh ik heb vandaag iets gedaan dan hoef je het voorlopig niet weer te doen. Nou nee hoor. Elke keer weer opnieuw♡♡♡♡![]()
Denk je aan een noodpakketquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kan jullie niet missen
[..]
Na een tijdje wel gezegd dat ik het zo genoeg ondervragen vond. Hielden ze even op..voor volgende week?
![]()
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van allesquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb schijnbaar ook geen vuilniszakken meer![]()
Weg flow om iets te doenTrotste mama van Ambar
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van alles
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor noodpakketquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je aan een noodpakketvoor volgende week?
:')![]()
Ook even hoofd leegmaken enzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind huishoudelijke taken het meest stomme van alles
♡♡♡♡![]()
Mijn motivatie is op na 1 taak.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinkenTrotste mama van Ambar
ik wil helemaal niet ondankbaar overkomen hoor maar wil toch even zeuren.
Een vriendin van mij geeft mij net voor mijn verjaardag (2 maanden te laat maar soit) een cadeaukaart. 15 Euro, prima bedrag, en echt heel lief. Maar, deze kaart is vooral in te wisselen bij kledingzaken en de enige electronicazaak waar deze in te wisselen is hebben ze amper iets voor 15 euro.
Misschien is dat dan mijn stommiteit dat ik die kaart zie als "ik wil iets kopen voor het max bedrag wat er op staat" i.p.v "ik wil 't gebruiken als korting?" maar voelt zo stom nu![]()
Dit is dus precies de reden dat ik altijd tegen mensen zeg "joh geef maar geld i.p.v een cadeaukaart"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wassen, koffie drinken, strijken, koffe drinken, stofzuigen, koffie drinken, ramen lappen, koffie drinken, de vloer moppen, koffie drinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, de vloer moppen, en daarna koffie drinken
En bolken.sinterklaaskapoentje
![]()
Met een cadeaukaart maak je geld in feite minder waard. Maar geld geven is zo onpersoonlijk...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
ik wil helemaal niet ondankbaar overkomen hoor maar wil toch even zeuren.
Een vriendin van mij geeft mij net voor mijn verjaardag (2 maanden te laat maar soit) een cadeaukaart. 15 Euro, prima bedrag, en echt heel lief. Maar, deze kaart is vooral in te wisselen bij kledingzaken en de enige electronicazaak waar deze in te wisselen is hebben ze amper iets voor 15 euro.
Misschien is dat dan mijn stommiteit dat ik die kaart zie als "ik wil iets kopen voor het max bedrag wat er op staat" i.p.v "ik wil 't gebruiken als korting?" maar voelt zo stom nu![]()
Dit is dus precies de reden dat ik altijd tegen mensen zeg "joh geef maar geld i.p.v een cadeaukaart":')sinterklaaskapoentje
![]()
Hee, kijk je in mijn takenlijst?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wassen, koffie drinken, strijken, koffe drinken, stofzuigen, koffie drinken, ramen lappen, koffie drinken, de vloer moppen, koffie drinken.
En bolken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ken je al wel een beetjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, kijk je in mijn takenlijst?![]()
![]()
Vind geld geven ook onpersoonlijk. Maar vind dat vaak wel logischer dan een cadeaukaart geven. Nu zit ik vast aan een x aantal winkels waar ik 't kan uitgeven, en 95% van de winkels vind ik niets en de 5% waar ik wél iets van vindt hebben niks voor die 15 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een cadeaukaart maak je geld in feite minder waard. Maar geld geven is zo onpersoonlijk...
Well, life can be a riot
Ik vind geld geven als cadeau helemaal niets.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Dan afwachten tot je iets van die winkels nodig hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind geld geven ook onpersoonlijk. Maar vind dat vaak wel logischer dan een cadeaukaart geven. Nu zit ik vast aan een x aantal winkels waar ik 't kan uitgeven, en 95% van de winkels vind ik niets en de 5% waar ik wél iets van vindt hebben niks voor die 15 euro
Kreeg laatst een cadeaukaart van de platenzaak en kocht toen toch een plaat waarvoor ik niet de volle mik zou hebben betaald.:')![]()
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan afwachten tot je iets van die winkels nodig hebt.
Kreeg laatst een cadeaukaart van de platenzaak en kocht toen toch een plaat waarvoor ik niet de volle mik zou hebben betaald.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zoWell, life can be a riot
Een bol.com cadeaubon is dan wel handig. Kan ik voorlopig goedkoop shoppen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zo
Wel ff checken hoe lang die kaart nog geldig is:')![]()
En misschien hoor je binnenkort van iemand die daar iets wil kopen en krijg jij geld voor je bon.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ff kijken wat ik er mee kan met de tijd.
MIsschien gebruik ik 't wel als korting als ik met de tijd een nieuwe autoradio ga kopen of zo![]()
![]()
Volgens mij 3 jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja precies.
Wel ff checken hoe lang die kaart nog geldig is
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja gewoon wachten tot je iets nodig hebt uit die winkels.quote::')![]()
Kan ik lang wachten. Maar misschien komt er ooit iets uit onverwachte hoekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon wachten tot je iets nodig hebt uit die winkels.Well, life can be a riot
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan ik lang wachten. Maar misschien komt er ooit iets uit onverwachte hoekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbirdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kledingwinkel cadeaubon? Voor 15 euro zou je dan sokken kunnen kopen.![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhhWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Prullaria bij Xenosquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodig![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh
Anders het cadeau teruggeven? Kan ze er iemand anders blij mee maken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn vooral kledingwinkels ja, maar ik heb een tijd terug 10 paar sokken gekocht en 5 paar ondergoed. Dus dat is niet nodig![]()
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhhAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh
Eentje deed het niet meer, de secondewijzer probeerde nog wat te draaien maar kwam niet echt vooruit, dus ging ik naar de winkel.
Zij openden de horloge, zetten een multimeter op de batterij: "Ja, er zit nog ietsjes stroom in. Kom maar terug als de batterij echt helemaal leeg is en er geen reststroom meer te meten is. Deze zit nog boven onze minimum vereisten."
Het feit dat het horloge het niet meer deed met dit beetje reststroom boeide niet.
Nooit meer wat gekocht.
Ja ik zou 1 horloge in een lade leeg kunnen laten lopen terwijl ik de andere gewoon zou gebruiken, maar dit vond ik gewoon echt te schandalig voor woorden!![]()
![]()
Ruilen met iemand voor geld ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zitten ook dingen bij als Xenos en Lucardi, maar de Lucardi koop ik nooit meer wat (bedankt he, ex) en Xenos ?mmhhh♡♡♡♡![]()
Pffff. Bizar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.
Eentje deed het niet meer, de secondewijzer probeerde nog wat te draaien maar kwam niet echt vooruit, dus ging ik naar de winkel.
Zij openden de horloge, zetten een multimeter op de batterij: "Ja, er zit nog ietsjes stroom in. Kom maar terug als de batterij echt helemaal leeg is en er geen reststroom meer te meten is. Deze zit nog boven onze minimum vereisten."
Het feit dat het horloge het niet meer deed met dit beetje reststroom boeide niet.
Heb je daar niet gelijk wat van gezegd? Als ik je goed ken laat je dit niet zomaar gebeuren.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schandaligquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Lucardi ooit 2 horloges gekocht waarbij je levenslang gratis nieuwe batterijen kreeg.
Nooit meer wat gekocht.
Ja ik zou 1 horloge in een lade leeg kunnen laten lopen terwijl ik de andere gewoon zou gebruiken, maar dit vond ik gewoon echt te schandalig voor woorden!"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November 2023 met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
Well, life can be a riot
Of de manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Bizar.
Heb je daar niet gelijk wat van gezegd? Als ik je goed ken laat je dit niet zomaar gebeuren.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?♡♡♡♡![]()
Twenty 4 Sevenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef mario390 het volgende:
polse tv twenty..met nance coolen take me away![]()
![]()
Ow dit was toen ik mijn 1e baantje had, heel lang gelegen dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Bizar.
Of was de dame echt niet voor rede vatbaar?
Ik had mijn ergernissen wel duidelijk geuit, maar ben vervolgens wel weggelopen.![]()
Vind het ook zo lullig om zo'n kaart terug te geven of om te ruilen. Dus ik stop 'm wel gewoon in een doosje tot ik mij iets te binnen schiet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ruilen met iemand voor geld ?Well, life can be a riot
Wat zijn promise rings?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schandalig"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
♡♡♡♡![]()
Tering zegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schandalig"reststroom" dat ding doet toch niks!?
Ik ben in November met m'n ex wezen neuzen voor van die promise rings, vet schattig natuurlijk, en totaal niet belachelijkAllebei onze maten laten meten, ringen besteld. Ring 1 was na 1 maand bij Lucardi maar de 2e ring (die van mij) niet. Uiteindelijk heeft 't 3 maanden geduurd en heeft ze gezegd joh laat maar zitten want dit slaat compleet nergens op
![]()
![]()
Ja, of de man inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee gewoon met iemand zomaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het ook zo lullig om zo'n kaart terug te geven of om te ruilen. Dus ik stop 'm wel gewoon in een doosje tot ik mij iets te binnen schiet.
Niks lulligs aan♡♡♡♡![]()
Volgens mij dat je geen seks hebt tot het huwelijk of zo?quote:
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1![]()
Heel raarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit was toen ik mijn 1e baantje had, heel lang gelegen dus.
Ik had mijn ergernissen wel duidelijk geuit, maar ben vervolgens wel weggelopen.♡♡♡♡![]()
Hahaha nee zeker nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij dat je geen seks hebt tot het huwelijk of zo?
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1
♡♡♡♡![]()
Het huwelijk van wie precies?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.southparkstud(...)-ring-season-13-ep-1I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ringen waar in je elkaar "beloofd" dat je voor elkaar vecht als 't moeilijk word en er alles aan doet om bij elkaar te blijven.quote:
Zij zag dat blijkbaar als onzin want ze ging DI-RECT naar "gewoon een online vriend" toen het moeilijk werd nadat ik vragen stelde over het contact wat ze had met die "vriend" en ik wilde het oplossen en zoeken naar een compromis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Een promise ring is een ring die een belofte of toezegging symboliseert tussen twee mensen. Deze belofte kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de relatie en de intenties van de personen die de ring uitwisselen. Hier zijn een paar veelvoorkomende betekenissen van een promise ring:
• Toewijding: Het kan een symbool zijn van toewijding in een romantische relatie, bijvoorbeeld als een belofte om trouw te blijven voordat er een formele verloving plaatsvindt.
• Vriendschap: Sommige mensen geven promise rings aan hechte vrienden als teken van hun blijvende vriendschap.
• Belofte aan jezelf: Een promise ring kan ook een persoonlijke belofte aan jezelf vertegenwoordigen, zoals een belofte om een bepaalde levensdoelstelling te bereiken of een belofte om bepaalde waarden te handhaven.
Kortom, de betekenis van een promise ring is persoonlijk en kan variëren afhankelijk van de context en de personen die erbij betrokken zijn.
Bron: CoPilot AIAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ringen waar in je elkaar "beloofd" dat je voor elkaar vecht als 't moeilijk word en er alles aan doet om bij elkaar te blijven.
Zij zag dat blijkbaar als onzin want ze ging DI-RECT naar "gewoon een online vriend" toen het moeilijk werd nadat ik vragen stelde over het contact wat ze had met die "vriend" en ik wilde het oplossen en zoeken naar een compromis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pijn moet dat hebben gedaan
quote:Noouuuuu als we 't al zouden hebben over het huwelijk nadat we 't hadden over die promise rings ging er wel wat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: