Milena moest ineens 'pipi' doen, toevallig was mattie al op de wcquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:40 schreef Was-beer het volgende:
Milena en Sharice weer samen naar de wc
Laat me naar binnen pleasequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:43 schreef b_engeltje het volgende:
Milena tegen mattie : moet ze erbij zijn...
Heerlijk streamsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Eva bovenop Axel op bed?
Wat GEBEURT er allemaal vanavond lol
Beetje stoeien moet kunnen toch? (behalve als je Jolien heetquote:
Jeff heeft alleen zijn bek maar vol zitten proppen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:44 schreef BigBreg83 het volgende:
Wicky en jeff hebben het over alcohol en mensen in emotie, dan krijg je deze shit, slechte timing.
Nu ja, met wat drank erinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:46 schreef BB-King het volgende:
Eva en Axel hebben wel meer chemistry dan Jeffrey en Jolien.
Ja volgens mij ook. En jolien heeft lopen zeuren dat hij haar nog niet officeel om verkering had gevraagd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:46 schreef marky het volgende:
[..]
Jeff heeft alleen zijn bek maar vol zitten proppen.
ze heeft het nu over spek en bonen verkering, maar 'ze gaan ook trouwen hier'quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Beetje stoeien moet kunnen toch? (behalve als je Jolien heet)
dronkemanspraat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt dat hij een vrijstelling mag
Jane is een schat. Stopt Jordy lekker in.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
dronkemanspraat.
Maar Jane is wel erg lief voor hem!
RLS trouwerijen zijn zooo 2008quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ze heeft het nu over spek en bonen verkering, maar 'ze gaan ook trouwen hier'
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:53 schreef Droopie het volgende:
Eva is ook niet goed hoor
Hier wordt jeff morgen helemaal lauw over, hij is ook al weg.
Dit is wel genietenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:53 schreef Droopie het volgende:
Eva is ook niet goed hoor
Hier wordt jeff morgen helemaal lauw over, hij is ook al weg.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:55 schreef Droopie het volgende:
Sharice gaat met Milena samen naar bed
Lijkt beetje Pittige Tijden dit allemaal.
Axel zag je denken, zal ik Jeff weer noemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:54 schreef Puzzie het volgende:
Wie wordt de dagoe met de ringen
[ afbeelding ]
Wat een toestand!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:55 schreef Droopie het volgende:
Sharice gaat met Milena samen naar bed
Lijkt beetje Pittige Tijden dit allemaal.
Er is hem nog helemaal NIKS gegund door BB zelfs geen vrijstelling!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy mag niet in het bed van Niels slapen van BB.
Ze gaan trouwen, maar ik sluit niet uit dat dit Axel zijn plan is om Eva op Jeff te laten stemmenquote:
Lol, op S2 ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:04 schreef BigBreg83 het volgende:
S1 over gedag van jordy, Mattie weet precies wat er wel en niet gezegd kan worden. Jeff ook zegt ie
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, op S2 ook
Maar dan andere mensen
B00STER: "Ik zie jullie beiden niet graag"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik zie u graag."
Jeffrey: "Ik zie u graag."
Ik zie ze ook graagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik zie u graag."
Jeffrey: "Ik zie u graag."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook. Toen beide Davids en Charice ineens negatief over Jeffje waren, ben benieuwd hoe oprecht ze zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:05 schreef Thorelf het volgende:
even kijken hoe pootje..nu meepraat met jeff.....of dat hij hem echt niet moet !
Ja iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei jeff nou dat ie bijna niks gegeten had omdat Elsa steeds voor alle hapjes stond?
Geen idee , wel ietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat gaan ze uit de koeling halen vannacht??
Ja en daarom heeft hij een bakje voor zichzelf gemaakt, biecht hij net op. De pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei jeff nou dat ie bijna niks gegeten had omdat Elsa steeds voor alle hapjes stond?
Dat was de achternaam van Milena.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
Belgisch groepje roept al een tijdje DAAAG Eva, BYE Eva, weg Eva
Eva blijft lekker staan
Oh? Dan heb ik dat niet goed begrepen, maar toen Eva net aankwam in boudoir, riepen ze wel GA WEG Eva!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat was de achternaam van Milena.
Klinkt ook echt chaos.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena moet pipi doen. Het duurde welgeteld 15 seconden voor Sharice er achter aan ging.
Dat is het eerste verstandige dat ik ooit uit die gozer zijn mond heb gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:23 schreef marky het volgende:
Jeff wilde niet dronken worden want morgen wordt een belangrijke dag.
Hij denkt dat hij morgen DM gaat worden...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is het eerste verstandige dat ik ooit uit die gozer zijn mond heb gehoord.
Maar Milena haar naam is dus echt Dadabayeva!?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat was de achternaam van Milena.
Milena Dadabayeva
En toch nog helpen in het toiletquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena wordt knorrig tegen Sharice: "Ik ben nog altijd zes jaar ouder dus ik weet precies hoe ik mijn pyjama aan moet doen."
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena wordt knorrig tegen Sharice: "Ik ben nog altijd zes jaar ouder dus ik weet precies hoe ik mijn pyjama aan moet doen."
Ik denk het toch echtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.quote:
ah, gewoon veelbewogen avondjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:29 schreef Willewa het volgende:
Schakel net weer in. Iedereen nog wakkerJorvis weer te ver gegaan?
Milena vertoont ook echt raar gedrag. Net is ze omgekleed, loopt naar Sharice, fluistert wat in haar oor, loopt de gang in en Sharice volgt haar blindelings. Meer een slavinnetje / meesteres verhouding.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.
Ik vind het van Sharice ook héél erg creepy, hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.
Iig, ook een leuk script
ik heb zijn mond niet stil zien staan... zonder etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:31 schreef marky het volgende:
Jeffrey klaagt dat hij te weinig heeft gegeten...
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.
Iig, ook een leuk script
Ja dat eigenlijk, Matt en Milena zijn dat ook dat op elkaar. Maar op een hele gezonde manier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind het van Sharice ook héél erg creepy, hoor
Soms moeten we idd niet te moeilijk denken, dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwartquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:33 schreef Hoempah het volgende:
Dubbel SL
BB: Mensen het is nu echt bed tijd ?
Dat ook, maar ze zitten wel heel vaak aan en in elkaar, niet op een ‘normale’ vriendschappelijke manierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.
Op GoPlay heb ik de laatste podcastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwart
Hier gewoon de podcastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwart
Op Videoland ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Op GoPlay heb ik de laatste podcast
Mattiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:37 schreef Thorelf het volgende:
nu graag 3 belgen op de bank!!! jeff milena en nog een
Het lag aan mijn toestel, thanks allemaal.quote:
Matti wil er achter aan. Zegt tegen Sharice dat hij enkel in de tuin wil wandelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:44 schreef BB-King het volgende:
Milena wil alleen in de living zitten.
Ben bed uitgegaanquote:
Das een betere uitlegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti wil er achter aan. Zegt tegen Sharice dat hij enkel in de tuin wil wandelen.
Sharice wil Milena niet alleen laten, dus zegt Matti dat zij er dan maar moet gaan bij zitten
Dat Matti niet naar buiten mag want Jane is nog wakker? En anders krijgt Matti problemen dus moet Sharice er achteraan. En er is Jeffje drama die zich blijkbaar arrogant heeft gedragen maar die wordt ook opgedragen naar bed te gaan, ze praten er morgen wel overquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:45 schreef Hoempah het volgende:
Bang dat er "iets" gebeurd met de camera erbij
[ afbeelding ]
vermoed ik ook.. versta het slecht, maar Mileentje wil niet dat Jolle gekke dingen gaat doen op TVquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:51 schreef BB-King het volgende:
Zijn ze bang dat Jolien en Jeffrey op elkaar kruipen?
Nou dat volgens mij niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:51 schreef BB-King het volgende:
Zijn ze bang dat Jolien en Jeffrey op elkaar kruipen?
Er is niets ergs gebeurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik hoor Mattheus net zeggen ‘wij gaan nooit meer een feestje krijgen’. Is er wat gebeurd dan? Of mensen te wild ofzo? Waar wil Matt nu niet over praten met Jeffrey?
Vragen, vragen..
Je hebt zojuist de koelkast gewonnen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef DGK-Eric het volgende:
Ah, ik geloof dat ik het begrijp. Milena en Sharice vinden het geen goed idee dat Jolien en Jeffrey samen gaan slapen, omdat Jolien een beetje dronken is en ze misschien dingen gaat doen die niet geschikt zijn voor tv.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de koelkast gewonnen!![]()
Zit nog wel achter een ketting maar wellicht speel je hem over 3 weken vrij
Begin Sharice ook wel een beetje vaag te vinden inmiddels ja 😅quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er is niets ergs gebeurd.
Jordy behoorlijk dronken en luidruchtig - werd tegen zichzelf beschermd door Elsa en Jane.
Eva en Axel beetje doen alsof ze een koppeltje zijn, en tegelijk Jolien en Jeff uitdagen
Jolien wil bij Jeff slapen, maar Jeff spartelt tegen
Milena wil steeds overal achter Matti aanlopen, maar Sharice gooit zich er als een magneet steeds tussen.
Waarover Sharice nu kwaad is en op wie, dat is nog voor iedereen een vraagteken. Daarnet had ze het over arrogante Jeff, dan doet ze uitschijnen dat ze kwaad is op Milena, nu lijkt het of ze voor iets kwaad is op Jolien? Raar mens, Sharice.
nee niets negatief over Jeff... stel je voorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:07 schreef Hoempah het volgende:
Oh en door de SL denk ik dat ze het niet op stream willen
Bedankt voor de goede mini verslagjes, je snapt ze beter dan mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Weer SL.
Jolien zei net tegen Jane dat ze Jeff er al op had aangesproken dat hij niet zo naar moest doen (tegen Jane). En dat ze hem er zeker nog eens opnieuw over zou aanspreken, dat hij normaal moet doen.
Ik ga maar slapen, 't is mooi geweest deze avond
ik ook..trustequote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Weer SL.
Jolien zei net tegen Jane dat ze Jeff er al op had aangesproken dat hij niet zo naar moest doen (tegen Jane). En dat ze hem er zeker nog eens opnieuw over zou aanspreken, dat hij normaal moet doen.
Ik ga maar slapen, 't is mooi geweest deze avond
Nee we mogen blijkbaar niet weten hoe onbeschoft Jeffje is geweest tegen Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee niets negatief over Jeff... stel je voor
Ik hoor milena nog zeggen toen jane erin kwam en zei dat mattie achter haar aanloopt en zij achter mattiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:28 schreef Flory- het volgende:
Milena rent in de herenslaapkamer naar Mattie??
En wordt teruggehaald door Jolien en Sharice.
Nou bij de dames slapen ze nog niet echtquote:
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in het bed van Milena? Ligt Sharice nog tussen Jolien en Milena in? Of is Milena gewoon onrustig aan het woelen?
Ik dacht net ook opeens een vreemde hand + arm in beeld te zien.quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik dacht net ook opeens een vreemde hand + arm in beeld te zien.
quote:
Jordy trekt zich er geen moer van aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat keanu jordy slecht wil neerzetten met opmerkingen over dronken. Jordy en mattie zeggen dat het minder was dan vorige keer.Gisteravond ook al een paar keer zeggen van kijk jordy alweer dronken
Veel dramaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Zo te horen hebben die meiden zich verschrikkelijk aangesteld.
Jordy was op een gegeven moment ook wel beetje vervelend en moest door diverse mensen tegen gehouden worden dat ie niet de vijver in ging en werd met veel moeite naar bed gestuurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat keanu jordy slecht wil neerzetten met opmerkingen over dronken. Jordy en mattie zeggen dat het minder was dan vorige keer.Gisteravond ook al een paar keer zeggen van kijk jordy alweer dronken
Matt en Wicky zeggen juist dat er te weinig alcohol was om zo erg dronken te doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat die eigenlijk wel iets verder waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |