quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol, op S2 ook
Maar dan andere mensen
B00STER: "Ik zie jullie beiden niet graag"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik zie u graag."
Jeffrey: "Ik zie u graag."
Ik zie ze ook graagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Jolien: "Ik zie u graag."
Jeffrey: "Ik zie u graag."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook. Toen beide Davids en Charice ineens negatief over Jeffje waren, ben benieuwd hoe oprecht ze zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:05 schreef Thorelf het volgende:
even kijken hoe pootje..nu meepraat met jeff.....of dat hij hem echt niet moet !
Ja iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei jeff nou dat ie bijna niks gegeten had omdat Elsa steeds voor alle hapjes stond?
Geen idee , wel ietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat gaan ze uit de koeling halen vannacht??
Ja en daarom heeft hij een bakje voor zichzelf gemaakt, biecht hij net op. De pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei jeff nou dat ie bijna niks gegeten had omdat Elsa steeds voor alle hapjes stond?
Dat was de achternaam van Milena.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
Belgisch groepje roept al een tijdje DAAAG Eva, BYE Eva, weg Eva
Eva blijft lekker staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |