Ik hoor milena nog zeggen toen jane erin kwam en zei dat mattie achter haar aanloopt en zij achter mattiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:28 schreef Flory- het volgende:
Milena rent in de herenslaapkamer naar Mattie??
En wordt teruggehaald door Jolien en Sharice.
Nou bij de dames slapen ze nog niet echtquote:
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in het bed van Milena? Ligt Sharice nog tussen Jolien en Milena in? Of is Milena gewoon onrustig aan het woelen?
Ik dacht net ook opeens een vreemde hand + arm in beeld te zien.quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik dacht net ook opeens een vreemde hand + arm in beeld te zien.
quote:
Jordy trekt zich er geen moer van aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat keanu jordy slecht wil neerzetten met opmerkingen over dronken. Jordy en mattie zeggen dat het minder was dan vorige keer.Gisteravond ook al een paar keer zeggen van kijk jordy alweer dronken
Veel dramaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Zo te horen hebben die meiden zich verschrikkelijk aangesteld.
Jordy was op een gegeven moment ook wel beetje vervelend en moest door diverse mensen tegen gehouden worden dat ie niet de vijver in ging en werd met veel moeite naar bed gestuurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat keanu jordy slecht wil neerzetten met opmerkingen over dronken. Jordy en mattie zeggen dat het minder was dan vorige keer.Gisteravond ook al een paar keer zeggen van kijk jordy alweer dronken
Matt en Wicky zeggen juist dat er te weinig alcohol was om zo erg dronken te doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:30 schreef marky het volgende:
[..]
Denk dat die eigenlijk wel iets verder waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |