Oh? Dan heb ik dat niet goed begrepen, maar toen Eva net aankwam in boudoir, riepen ze wel GA WEG Eva!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat was de achternaam van Milena.
Klinkt ook echt chaos.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena moet pipi doen. Het duurde welgeteld 15 seconden voor Sharice er achter aan ging.
Dat is het eerste verstandige dat ik ooit uit die gozer zijn mond heb gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:23 schreef marky het volgende:
Jeff wilde niet dronken worden want morgen wordt een belangrijke dag.
Hij denkt dat hij morgen DM gaat worden...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is het eerste verstandige dat ik ooit uit die gozer zijn mond heb gehoord.
Maar Milena haar naam is dus echt Dadabayeva!?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat was de achternaam van Milena.
Milena Dadabayeva
En toch nog helpen in het toiletquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena wordt knorrig tegen Sharice: "Ik ben nog altijd zes jaar ouder dus ik weet precies hoe ik mijn pyjama aan moet doen."
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena wordt knorrig tegen Sharice: "Ik ben nog altijd zes jaar ouder dus ik weet precies hoe ik mijn pyjama aan moet doen."
Ik denk het toch echtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.quote:
ah, gewoon veelbewogen avondjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:29 schreef Willewa het volgende:
Schakel net weer in. Iedereen nog wakkerJorvis weer te ver gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |