Milena vertoont ook echt raar gedrag. Net is ze omgekleed, loopt naar Sharice, fluistert wat in haar oor, loopt de gang in en Sharice volgt haar blindelings. Meer een slavinnetje / meesteres verhouding.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Sharice een oogje heeft op Milena, maar ze vertoont echt heel raar gedrag.
Ik vind het van Sharice ook héél erg creepy, hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.
Iig, ook een leuk script
ik heb zijn mond niet stil zien staan... zonder etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:31 schreef marky het volgende:
Jeffrey klaagt dat hij te weinig heeft gegeten...
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar stel een man zou Milena leuk vinden, dan zouden we dat echt creepy vinden als je er zo achteraan loopt.
Iig, ook een leuk script
Ja dat eigenlijk, Matt en Milena zijn dat ook dat op elkaar. Maar op een hele gezonde manier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind het van Sharice ook héél erg creepy, hoor
Soms moeten we idd niet te moeilijk denken, dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwartquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:33 schreef Hoempah het volgende:
Dubbel SL
BB: Mensen het is nu echt bed tijd ?
Dat ook, maar ze zitten wel heel vaak aan en in elkaar, niet op een ‘normale’ vriendschappelijke manierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sharice gewoon probeert te voorkomen dat haar crush met Mattie aan de haal gaat. Daarom wil ze ook dat Milena met haar mee gaat slapen.
Op GoPlay heb ik de laatste podcastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwart
Hier gewoon de podcastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wel een vrij rigoureuze SL! Mijn streams zijn helemaal op zwart
Op Videoland ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Op GoPlay heb ik de laatste podcast
Mattiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:37 schreef Thorelf het volgende:
nu graag 3 belgen op de bank!!! jeff milena en nog een
Het lag aan mijn toestel, thanks allemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |