[40+ SC #5469] it isquote:
Opvang centrum was wel gepast geweest.quote:
Want?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opvang centrum was wel gepast geweest.
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht wel op de vogeleins van @:Pullup
Aha!! Vandaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten![]()
Hij is weer op reis.
Naar Nigeria?quote:
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Veel plezier dan 🏂quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Hij was er een weekje tussenuit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aha!! Vandaar![]()
Dan wens ik hem een goede reis
Eerst vandaag meer eens beleven.quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.quote:
Hoeraquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.
Zeldzame momenten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.quote:
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweest
Die weet ik zonder te kijken/luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb recent de pan-tosti her ontdektquote:
Das wel een idee jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Ik krijg er dorst van!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipje
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg er dorst van!
Wasabiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderen
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepersquote:
Nu heb ik zin in vlam tosti's!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Kill it with firequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in vlam tosti's!
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Burn it.quote:
In jouw huidige stadje? Nee nog nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw huidige stadje? Nee nog nooit
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwenquote:
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Nog maar een kleine 75 jaar en ik mag samen met jullie legaal een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.
En dat hebben ze hier niet zeg je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Hoe ga ik dit nu weer uitleggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat hebben ze hier niet zeg je?
Maak er eens iets moois vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nu weer uitleggen
Is hij nog steeds aan het nadenken?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is hij nog steeds aan het nadenken?
Ik wil niet weten wat hij uitspookt in zijn konijnenholletje.quote:
Zijn oren goed aan het leggen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij uitspookt in zijn konijnenholletje.
Hé hoe komen die daar?quote:
Die hebben het OV genomen en houden een Utrechtmeet.quote:
Ze waren er als de kippen bij om zich aan te meldenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben het OV genomen en houden een Utrechtmeet.
Met de kippenlijn uit Barneveldquote:
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.quote:
Utrecht is één groot hok.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.![]()
Maar ik kwam er niet uit.
Zo te zien kwamen deze kippen er wel uitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.![]()
Maar ik kwam er niet uit.
Die kwamen uit het ei.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo te zien kwamen deze kippen er wel uit
Dit was vlakbij een park waar een hele kolonie kippen zit.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze kunnen ook onthokt zijn.
Tijd om de BBQ aan te steken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit was vlakbij een park waar een hele kolonie kippen zit.
Dan smelt jequote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd om de BBQ aan te steken.
Een pluimveecanabalistquote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd om de BBQ aan te steken.
Oeh ! Waar tegenaan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
Vandaag geleerd waarom je een helm op zet met snowboarden
[ afbeelding ]
Sneeuwquote:
Echt heel goed. Afgelopen week veel gevallen en heeft nog niet echt gegooid. Het is nu ook -1 en zon, kan niet beter eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoe is de sneeuw?
Perfectie condities ! Have fun !!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Sneeuwmet 60 km per uur ofzo onderuit gegaan en met m'n hoofd achterover tegen de sneeuw geklapt.
[..]
Echt heel goed. Afgelopen week veel gevallen en heeft nog niet echt gegooid. Het is nu ook -1 en zon, kan niet beter eigenlijk.
Why? Kan er nog wat kapot dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent degene die het zegt.quote:
Ja verstandiger .. heb je al een nieuwe?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet op geen helm meer op he,quote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent degene die het zegt.
opzetten kost niets hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zet op geen helm meer op he,
zonde van het geld
Ja meteen maar gedaan. Stel je valt nog een keer en dat scherpe plastic in de nek.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verstandiger .. heb je al een nieuwe?
100 euroquote:
Feeling lucky punk?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit dan een ninja turtle?
[ afbeelding ]
Dat is geen goed teken.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft knap dit hoe dit kan in NL.
Heb ze zelf ook wel eens zien vertrekken, echt alles gaat dicht.
En juist daarom is het zo goed dat dit zo werkt, als de nood het hoogst is.quote:
Vroeger wel iemand gekend die ambulance reed. Het is gas geven en hopen dat iedereen aan de kant gaat.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En juist daarom is het zo goed dat dit zo werkt, als de nood het hoogst is.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pandan, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit! Smakkelijk!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Liever oud en goed dan nieuw en kut.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Een oudje, maar nog steeds zo mooi
Ach we zullen er deze week wel weer wat van maken.quote:
Weer werken en zulksquote:Op zondag 2 februari 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach we zullen er deze week wel weer wat van maken.
Ik hoop dat ik snel wat vind.quote:
Eerst gezond, dan vindenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel wat vind.
Dat is ook weer waar.quote:
Zou er ook een beetje op letten als ik jou was.quote:
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er ook een beetje op letten als ik jou was.
Als je aankomt voor een gesprek oid mogen ze eigenlijk niets merken. Je krijgt zomaar, hoe onterecht ook, een afwijzing.
Mooi zoquote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.
Huppelend nog wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan hoop ik dat je binnenkort huppelend naar je werk kan
Dit is fijn om te lezen_O_quote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.
Dag puzzievrouw.quote:
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Nee, druk weekend gehad , nu bijkomenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?
Niets mis met een rustig dagje voor jezelf.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, druk weekend gehad , nu bijkomen
Nee precies, en jij? Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Of iets ondernemen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets mis met een rustig dagje voor jezelf.
Er liggen hier nogal wat huishoudelijke taken op mij te wachten.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies, en jij? Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Of iets ondernemen?
Hmmmzz ja dat moet ik ook doenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er liggen hier nogal wat huishoudelijke taken op mij te wachten.
Als je wilt dan kan je hier komen om te oefenen.quote:
Nee dat mag je lekker zelf doenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wilt dan kan je hier komen om te oefenen.
Ik heb lekker de ramen opengezet, zie ik net dat mijn parkietenkooi nog open staat.quote:
nou lekker dan, die kleine meid bevriest straks nogquote:Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb lekker de ramen opengezet, zie ik net dat mijn parkietenkooi nog open staat.
Wordt ze hard van.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou lekker dan, die kleine meid bevriest straks nog
Het is hier best wel lekker weer. Frisjes, windstil en met een lekker zonnetje.quote:
Wederom prachtig weer!!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier best wel lekker weer. Frisjes, windstil en met een lekker zonnetje.
Ik kan van dit weer ook wel genieten.quote:
Echt wel!! Vrijdag was het ook prachtig weer, zaterdag en gisteren ook.. lekker naar buiten geweestquote:Op maandag 3 februari 2025 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan van dit weer ook wel genieten.
Goed begin vd lente.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel!! Vrijdag was het ook prachtig weer, zaterdag en gisteren ook.. lekker naar buiten geweest
Idd, ik krijg er altijd wel goede energie van.quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 februari 2025 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik krijg er altijd wel goede energie van.
Zonlicht is ook goed voor je.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Sowieso langer licht doet al goed
Vitamine Dquote:Op maandag 3 februari 2025 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonlicht is ook goed voor je.
Idd, bij zonlicht maakt je lichaam het aan en anders vette vis eten.quote:
of Forel is ook gezond en vetquote:Op maandag 3 februari 2025 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, bij zonlicht maakt je lichaam het aan en anders vette vis eten.
Haring.
Paling of haring vind ik wel lekker maar ik ben niet zo'n visliefhebber.quote:
Forel welquote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paling of haring vind ik wel lekker maar ik ben niet zo'n visliefhebber.
Ik had altijd een hekel aan die visgraten in je mond maar als kind ben je daar ook weer gevoeliger voor.quote:
Je moet altijd uitkijken met gratenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan die visgraten in je mond maar als kind ben je daar ook weer gevoeliger voor.
Lijken wel vrouwen, daar moet je ook altijd mee uitkijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet altijd uitkijken met graten![]()
Hihihahaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijken wel vrouwen, daar moet je ook altijd mee uitkijken.
Nep-eendquote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
maar ik ben niet zo'n visliefhebber.
Die eten stukjes brood. Vind ik ook lekker vooral met ham en kaas nadat ze uit een tosti-ijzer komen.quote:
Brood is helemaal niet goed voor eendenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die eten stukjes brood. Vind ik ook lekker vooral met ham en kaas nadat ze uit een tosti-ijzer komen.
Nopequote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Brood is helemaal niet goed voor eenden
Beter is eendekroos
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
Kan zelfs dodelijk zijn , voor alle vogels trouwens.
Ziet er niet uit, maar is gelukkig geen vogel , toch?quote:
Hazes jr heeft z'm wenknrauwen verbrand......quote:Op maandag 3 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, maar is gelukkig geen vogel , toch?
Ik zag het op tv gisteren , kan ook een filter zijn zeiden zequote:Op maandag 3 februari 2025 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hazes jr heeft z'm wenknrauwen verbrand......
https://www.ad.nl/video/p(...)erk-bij-show-1117715
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'quote:Op maandag 3 februari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het op tv gisteren , kan ook een filter zijn zeiden ze
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter is eendekroos
Dank je dat je mij hebt laten lachen.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik heb hier een brief van m'n filter.'
Jij bent van plasticquote:Op maandag 3 februari 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.
Wat is dat voor rare vogelquote:
Jij bent dan ook geen echte eendquote:Op maandag 3 februari 2025 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel met ham en kaas en uit een tosti-ijzer.
Sst, niet doorvertellen.quote:
quote:
Nu voel ik mij een badeend met een identiteitscrises.quote:
Dus er is geen verschilquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu voel ik mij een badeend met een identiteitscrises.
Niet echt, laten we het maar snel over iets anders hebben.quote:
Eendekroos is vandaag door de EU goedgekeurd als mensenvoedsel... Dus arme eenden.. die krijgen het broodquote:Op maandag 3 februari 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter is eendekroos
Serieusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eendekroos is vandaag door de EU goedgekeurd als mensenvoedsel... Dus arme eenden.. die krijgen het brood
Hij heeft gelijk.quote:
Simpel op te lossen, we gaan gewoon de eenden eten.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eendekroos is vandaag door de EU goedgekeurd als mensenvoedsel... Dus arme eenden.. die krijgen het brood
En we gaan niet wachten op goedkeuring van de EUquote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Simpel op te lossen, we gaan gewoon de eenden eten.
Wat gek, ik weet veel planten die als onkruid worden bestempelt die eetbaar zijn, maar hier nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is misschien even wennen, maar het blijkt hartstikke gezond te zijn: eendenkroos, ook wel bekend als waterlinzen. Het groene spul mag vanaf nu in de Europese Unie worden verkocht als voedsel voor mensen. Het is de uitkomst van een goedkeuringsproces dat jaren heeft geduurd.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ar-stamppot-en-pesto
Bio industrie hč.. eendenkroos verdubbeld per dag .. tel uit je winst.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat gek, ik weet veel planten die als onkruid worden bestempelt die eetbaar zijn, maar hier nog nooit van gehoord
Investering in een schepnetjequote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bio industrie hč.. eendenkroos verdubbeld per dag .. tel uit je winst.
Ga mijn jachtgeweer maar weer eens afstoffenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En we gaan niet wachten op goedkeuring van de EU
Ik ga alvast sinaasappels persenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga mijn jachtgeweer maar weer eens afstoffen
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga mijn jachtgeweer maar weer eens afstoffen
Hufters.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga alvast sinaasappels persen
Sinaasappels hebben ook gevoel!quote:
Ja, ik kan wel meer dingen ook.quote:
Hoe verdedigt een eend zich eigenlijk?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel meer dingen ook.
Hij haalt de andere eenden erbij.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe verdedigt een eend zich eigenlijk?
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij haalt de andere eenden erbij.
Dat zijn er best veelquote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook wel eens gepost.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ha die eendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goede leven.
Hey duckiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goede leven.
Dat is mooi toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
Oedeem therapie heeft gelijk resultaat. Vocht is al een stuk minder in m'n been.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
Oedeem therapie heeft gelijk resultaat. Vocht is al een stuk minder in m'n been.
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi toch?![]()
Weten ze hoe het komt eigenlijk?
Dat is het nadeel van bestralen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.
Dank je. Ik voel me natuurlijk wel een stuk beter dan de laatste jaren. Het is wel Carpe Diem momenteel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van bestralen.Ik hoop zo voor je dat het helpt, dan kom je er vanzelf wel weer bovenop.
Herkenbaar, bij mij heeft chemo ook veel aangericht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.
Hou je taai Herman...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ik voel me natuurlijk wel een stuk beter dan de laatste jaren. Het is wel Carpe Diem momenteel.
Sterkte Tong!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is rijkdom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is rijkdom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Wat is rijkdom?Hangt er wel van af waar het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of het met of zonder eendenplaag isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is het verschil tussen Paradijs en de Helquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt er wel van af waar het is
En of het met of zonder eendenplaag is
Hell heeft een strand, ik ga liever naar Hellquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Paradijs en de Hel
Dat "strand" heeft wel grof zandquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:17 schreef drakin het volgende:
Het strand in Hell, Noorwegen
[ afbeelding ]
Daar ben ik een paar keer geweestquote:
Zo mooi daar, bij aankomst in Helsingborg roepen hee een Ikeaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar keer geweest![]()
Voor of na een overtocht met de veerboot.
Hier is de Ikea niet te zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
En die boot komt aan in Helsingborg.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
En die boot komt aan in Helsingborg.
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!
Zelf ook gedaan, met mijn 1ste vriendinnetje.. met de auto daar de boot genomen.
Is maar een heel klein stukje. Plots ging de scheepshoorn of een bel.. en iedereen rennen.. bleek dat je 5 minuten lang tax free kon winkelen.. gekkehuus was het!
Is al heeeeel lang geledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan![]()
Ik had de fiets mee op de boot, slechts een dagje overgestoken tijdens een vakantie in Denemarken, een paar jaar later ben ik iets langer in Zweden geweest
Was voor mij ook heel lang geleden, mijn zoon was echt nog een ukjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is al heeeeel lang geledenIk weet niet of het nog bestaat of wanneer het afgeschaft is .
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is al heeeeel lang geledenIk weet niet of het nog bestaat of wanneer het afgeschaft is .
Voor mij ook héél lang geledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Was voor mij ook heel lang geleden, mijn zoon was echt nog een ukje
Wij hebben een Ikea in Utrecht. Daarvoor ga ik niet naar Zwedenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is de Ikea niet te zien![]()
Zie mijn post boven je
Ja duh, dat was de grap. Wij zagen het gebouw maar gingen er ook niet naartoe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben een Ikea in Utrecht. Daarvoor ga ik niet naar Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |