Ha die eendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goede leven.
Hey duckiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goede leven.
Dat is mooi toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
Oedeem therapie heeft gelijk resultaat. Vocht is al een stuk minder in m'n been.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
Oedeem therapie heeft gelijk resultaat. Vocht is al een stuk minder in m'n been.
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi toch?![]()
Weten ze hoe het komt eigenlijk?
Dat is het nadeel van bestralen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.
Dank je. Ik voel me natuurlijk wel een stuk beter dan de laatste jaren. Het is wel Carpe Diem momenteel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van bestralen.Ik hoop zo voor je dat het helpt, dan kom je er vanzelf wel weer bovenop.
Herkenbaar, bij mij heeft chemo ook veel aangericht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ik heb nogal wat onder de leden. Maar de bestralingen hebben geen goed gedaan. Buiten het weghalen van de kanker natuurlijk.
Hou je taai Herman...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ik voel me natuurlijk wel een stuk beter dan de laatste jaren. Het is wel Carpe Diem momenteel.
Sterkte Tong!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:45 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is rijkdom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |