[40+ SC #5469] it isquote:
Opvang centrum was wel gepast geweest.quote:
Want?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opvang centrum was wel gepast geweest.
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht wel op de vogeleins van @:Pullup
Aha!! Vandaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten![]()
Hij is weer op reis.
Naar Nigeria?quote:
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Veel plezier dan 🏂quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Hij was er een weekje tussenuit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aha!! Vandaar![]()
Dan wens ik hem een goede reis
Eerst vandaag meer eens beleven.quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.quote:
Hoeraquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.
Zeldzame momenten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.quote:
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweest
Die weet ik zonder te kijken/luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb recent de pan-tosti her ontdektquote:
Das wel een idee jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Ik krijg er dorst van!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipje
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg er dorst van!
Wasabiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderen
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepersquote:
Nu heb ik zin in vlam tosti's!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Kill it with firequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in vlam tosti's!
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Burn it.quote:
In jouw huidige stadje? Nee nog nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw huidige stadje? Nee nog nooit
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwenquote:
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Nog maar een kleine 75 jaar en ik mag samen met jullie legaal een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.
En dat hebben ze hier niet zeg je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Hoe ga ik dit nu weer uitleggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat hebben ze hier niet zeg je?
Maak er eens iets moois vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nu weer uitleggen
Is hij nog steeds aan het nadenken?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is hij nog steeds aan het nadenken?
Ik wil niet weten wat hij uitspookt in zijn konijnenholletje.quote:
Zijn oren goed aan het leggen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij uitspookt in zijn konijnenholletje.
Hé hoe komen die daar?quote:
Die hebben het OV genomen en houden een Utrechtmeet.quote:
Ze waren er als de kippen bij om zich aan te meldenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben het OV genomen en houden een Utrechtmeet.
Met de kippenlijn uit Barneveldquote:
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.quote:
Utrecht is één groot hok.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.![]()
Maar ik kwam er niet uit.
Zo te zien kwamen deze kippen er wel uitquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff nieuwsgierig of er nog een ophok plicht is... en deze kippen in overtreding zijn.![]()
Maar ik kwam er niet uit.
Die kwamen uit het ei.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo te zien kwamen deze kippen er wel uit
Dit was vlakbij een park waar een hele kolonie kippen zit.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze kunnen ook onthokt zijn.
Tijd om de BBQ aan te steken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit was vlakbij een park waar een hele kolonie kippen zit.
Dan smelt jequote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd om de BBQ aan te steken.
Een pluimveecanabalistquote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd om de BBQ aan te steken.
Oeh ! Waar tegenaan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
Vandaag geleerd waarom je een helm op zet met snowboarden
[ afbeelding ]
Sneeuwquote:
Echt heel goed. Afgelopen week veel gevallen en heeft nog niet echt gegooid. Het is nu ook -1 en zon, kan niet beter eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoe is de sneeuw?
Perfectie condities ! Have fun !!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Sneeuwmet 60 km per uur ofzo onderuit gegaan en met m'n hoofd achterover tegen de sneeuw geklapt.
[..]
Echt heel goed. Afgelopen week veel gevallen en heeft nog niet echt gegooid. Het is nu ook -1 en zon, kan niet beter eigenlijk.
Why? Kan er nog wat kapot dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent degene die het zegt.quote:
Ja verstandiger .. heb je al een nieuwe?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:14 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet op geen helm meer op he,quote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent degene die het zegt.
opzetten kost niets hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zet op geen helm meer op he,
zonde van het geld
Ja meteen maar gedaan. Stel je valt nog een keer en dat scherpe plastic in de nek.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verstandiger .. heb je al een nieuwe?
100 euroquote:
Feeling lucky punk?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit dan een ninja turtle?
[ afbeelding ]
Dat is geen goed teken.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft knap dit hoe dit kan in NL.
Heb ze zelf ook wel eens zien vertrekken, echt alles gaat dicht.
En juist daarom is het zo goed dat dit zo werkt, als de nood het hoogst is.quote:
Vroeger wel iemand gekend die ambulance reed. Het is gas geven en hopen dat iedereen aan de kant gaat.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En juist daarom is het zo goed dat dit zo werkt, als de nood het hoogst is.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pandan, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit! Smakkelijk!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Liever oud en goed dan nieuw en kut.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Een oudje, maar nog steeds zo mooi
Ach we zullen er deze week wel weer wat van maken.quote:
Weer werken en zulksquote:Op zondag 2 februari 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach we zullen er deze week wel weer wat van maken.
Ik hoop dat ik snel wat vind.quote:
Eerst gezond, dan vindenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel wat vind.
Dat is ook weer waar.quote:
Zou er ook een beetje op letten als ik jou was.quote:
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er ook een beetje op letten als ik jou was.
Als je aankomt voor een gesprek oid mogen ze eigenlijk niets merken. Je krijgt zomaar, hoe onterecht ook, een afwijzing.
Mooi zoquote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.
Huppelend nog wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan hoop ik dat je binnenkort huppelend naar je werk kan
Dit is fijn om te lezen_O_quote:Op maandag 3 februari 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig zit ik wel weer op het niveau dat ik weer aan het werk kan.
Dag puzzievrouw.quote:
Heb je nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |