Opvang centrum was wel gepast geweest.quote:
Want?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opvang centrum was wel gepast geweest.
Dan kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht wel op de vogeleins van @:Pullup
Aha!! Vandaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten![]()
Hij is weer op reis.
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier dan 🏂quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Weet nog steeds niet of dat door gaat.
Zijn onderweg naar Oostenrijk. Weekje snowboarden
Hij was er een weekje tussenuit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aha!! Vandaar![]()
Dan wens ik hem een goede reis
Eerst vandaag meer eens beleven.quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.quote:
Hoeraquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms kan ik dat wel eens zijn.
Zeldzame momenten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.quote:
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik ben er nog stil van.
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vandaag meer eens beleven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Terwijl je onderweg bent. Grootste deel vandaag is al geweest
Die weet ik zonder te kijken/luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb recent de pan-tosti her ontdektquote:
Das wel een idee jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb recent de pan-tosti her ontdekt
Roomboter.. lekker aanbraden
Ik krijg er dorst van!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende stappen zijn de vlam-pan-tosti, de hete-vlam-pan-tosti, de ultra-hete-vlam-pan-tosti, de deluxe-ultra-vlam-pan-tosti en als klap de de warme culinaire tosti: de uber-mega-super-ultra-ultra-ultra-mega-ultra-hete-vlam-pan-tosti met een sambal dipje
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg er dorst van!
Wasabiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker verkoelende cocktail met beetje hete pepertjes erin doet wonderen
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepersquote:
Nu heb ik zin in vlam tosti's!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Kill it with firequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in vlam tosti's!
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wasabi-sweet chilly cocktail met een vleugje hete pepers
Burn it.quote:
In jouw huidige stadje? Nee nog nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel eens bier gehad van de Stadsbrouwerij hier?
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw huidige stadje? Nee nog nooit
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwenquote:
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Nog maar een kleine 75 jaar en ik mag samen met jullie legaal een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en je bent oud genoeg om het te mogen drinken.
En dat hebben ze hier niet zeg je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mensen die verstand hebben van bier brouwen
Hoe ga ik dit nu weer uitleggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat hebben ze hier niet zeg je?
Maak er eens iets moois vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nu weer uitleggen
Is hij nog steeds aan het nadenken?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is hij nog steeds aan het nadenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |