Ze snappen allebei niet waarom ze zich hebben opgegevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de andere david was?maar ik vind ze sowieso verwarrend.
ah van Pootje had ik dat niet meegekregen. Van die andere David heb ik ook meer het idee dat hij per ongeluk het huis is ingelopen en nu ineens meedoet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze snappen allebei niet waarom ze zich hebben opgegeven
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
ah van Pootje had ik dat niet meegekregen. Van die andere David heb ik ook meer het idee dat hij per ongeluk het huis is ingelopen en nu ineens meedoet.
Vraag ik mezelf ook af, maar ik denk ook Jeffrey.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
Over wie hebben Sharice en Elsa het? Jeffrey?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
Yessss Wicky blijft(ik liep achter)
Wat betreft Niels; kon ‘m soms niet uitstaan, z’n vieze scheetgedrag is echt nasty, hij bleef maar snel oordelen elke keer, te tactisch ook in het spel, maar mocht ‘m ook echt wel soms ofzo. Hij had ook een mooie goede kant, na z’n oordelen was ie wel mans en redelijk genoeg om erop terug te komen (maar leer nou eens :p), had wel humor ook.
Maar al met al van deze bank het beste om Niels te zien gaan
Dan gaat het goed, ik hoor steeds meer die Jeffrey zat zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf ook af, maar ik denk ook Jeffrey.
En het zijn ego trippers... maar wie oh wiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:41 schreef Verity het volgende:
Elsa: Jeffrey heeft de hele dag niets gezegd
Sharice: erg he!
Elsa gaat haar fles vullen
Elsa: Maar nee, het is goed dat je mijn ogen hebt opengemaakt.
Over wie gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit losertje moet heel snel een sanctie krijgen, van vanmorgen vroeg op verzoek .....![]()
Jeffrey heeft schijt aan de regels en aan BB - 31 januari 2025.Ze gebruiken deze beelden vast weer voor de TV uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik ook zeker van. Lieve vrouw.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is als ze iemand vertrouwd heel.loyaal
Ik vind dat jij van veel niks snapt, maar goed daar hoor je mij ook niet over tochquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!
Ze heeft iets gezegd tegen Elsa van de grote groep. Benieuwd of ze dit gesprek ook verteld aan Milena.quote:
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van. Lieve vrouw.
Hij zei niets raars, en anders wordt het misschien eens tijd voor een spiegel voor onze 'kenner'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je danquote:
Ja dat kan ze ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepen
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je dan
Thanx, staat dit er ook bij?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1800 uur staat online, timmeren zal er ook wel bij staan ....
Jeff dus. Nicequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Sharice vond het vreemd dat 'iemand'iets gebroken had en het niet opruimde, Elsa beaamde dat het raar was
Oke dus Jeffreyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Sharice vond het vreemd dat 'iemand'iets gebroken had en het niet opruimde, Elsa beaamde dat het raar was
dat worden makkelijk 8 stemmen voor Jeffreyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:54 schreef marky het volgende:
Niels is nog maar net de deur uit en ze zijn al bezig voor de volgende.
Wat ik wel heb kunnen volgen: Sharice heeft iets verteld aan Elsa. Elsa en Wicky wisten niet dat er zoveel bondjes en tactieken waren onderling, niet hun spel. Ze kijken met wie ze liever zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef Tascha071 het volgende:
Ik volg Elsa en charice en wicky niet echt
Juich nou maar niet te hardquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:55 schreef Hznootje het volgende:
Oh zou het echt? Dit wordt een topweekJeff naar huis
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:55 schreef Hznootje het volgende:
Wil de FEBO niet, dit wordt een Vera/Dimi verhaallijntje. Die blijven dus nog wel even.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:55 schreef Hznootje het volgende:
We hebben er al 7..en het is pas vrijdagquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wil de FEBO niet, dit wordt een Vera/Dimi verhaallijntje. Die blijven dus nog wel even.
Iedereen zijn eigen mening hè.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!
Niet op elkaar ingaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat jij van veel niks snapt, maar goed daar hoor je mij ook niet over toch
Geen idee, ga even zoeken ....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef rinardo het volgende:
Thanx, staat dit er ook bij?
Zijn er beelden van wat er vanmiddag tijdens het eten gebeurde? Toen Milena opstond om te salueren?
was tussen 13.15 en 13.30
Is wederzijds buiten huis maar.dan naar jou toe.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:58 schreef Verity het volgende:
Keanu: Ik weet niet wat het is dit seizoen, maar de Nederlanders dit seizoen, niet mijn mensen
Zet maar een tr als het ergens niet mee eens bentquote:
Pleaseeeeeeeeee jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:55 schreef Hznootje het volgende:
Ga ik vanaf nu zeker doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet maar een tr als het ergens niet mee eens bent
waar ik in het dagelijkse leven mee omgaquote:
quote:
Onze dansende barman, straks een bordje verboden voor Nederlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
Die had ook zo'n debiele voorkeur voor bepaalde mannenquote:
Ik kijk nooit naar die kliekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het maar een flapdrol die Keanu
Keanu.quote:
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vetrouwen Jeff niet. Sharice zegt als hij erop staat is hij weg
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
maar dat "ieder voor zich" concept , komt ook geen ene kut van terecht
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.
Zitten nog maar met 5. Vorige week met.9quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt slecht aangestuurd door BBquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.
Kan ook door een spel erop komen hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het groepje krimpt en mensen zich steeds meer aan hem ergerenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze moet alleen wel even ophouden met die kut clipquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Charice is leuker als ze niet op de schoot van Milena zit
Dat is maar de vraag alsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het zou kunnen lukken..als de rest samen speeltquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Als Sharice wegvalt of minder vaak optrekt met ze, dan is het groepje maar 5 man he.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevonden, ga het monteren maar mis de context vrees ik ....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef rinardo het volgende:
Thanx, staat dit er ook bij?
Zijn er beelden van wat er vanmiddag tijdens het eten gebeurde? Toen Milena opstond om te salueren?
was tussen 13.15 en 13.30
Ja, dan lijkt ze weer op de Nele die binnenkwamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Niet te doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wacht nog even met mijn oortjes in doen. Weg met die clip
Dat klopt.. maar als hij een nominatietarget krijgt vrees ik dat hij niet op de bank zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan ook door een spel erop komen hè
dat doet bepaalde jeugd sowiesoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef s1lverz het volgende:
Keanu praat alsof hij al zijn kennis van TikTok haalt
welke kennisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef s1lverz het volgende:
Keanu praat alsof hij al zijn kennis van TikTok haalt
Hihi nu je t zegtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
Ineens zie ik de gelijkenis.
[ afbeelding ]
Ook bijna hetzelfde tenuequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
Ineens zie ik de gelijkenis.
[ afbeelding ]
Dat willen we ZIENNNquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Matt en Milena aan de alcohol gaan dan wordt het zoenen.
goh typerendquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:22 schreef mazaru het volgende:
De rest krijgt niks zegt Jeffrey
[ afbeelding ]
jordyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:23 schreef Krambo het volgende:
Even gemist maar wie heeft die chickenwing gekregen?
Hij heeft zijn kast hequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:23 schreef Thorelf het volgende:
heeft Jordy gel mogen lenen...omdat zijn haar omhoog zit
Waarom is die voor Jane?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:25 schreef mazaru het volgende:
Jane krijgt het drankje. De rest is beledigd weggelopen
Ik vermoed dat hij het belachelijk vindt dat Jane dat glaasje nu opdrinktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:27 schreef Krambo het volgende:
Het verbaast me dat Jeff nog niet voor de DR deur staat
Gegund. Anderen hoefden niet echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waarom is die voor Jane?
Niet dat ik het haar niet gun, maar was er ook een reden voor? Omdat zij als 1e het flesje vastpakte? of?
Geen reden, beter achteraf om vergeving vragen tochquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waarom is die voor Jane?
Niet dat ik het haar niet gun, maar was er ook een reden voor? Omdat zij als 1e het flesje vastpakte? of?
Die moeten ze daar even op het scherm tonenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:28 schreef Was-beer het volgende:
[ x ]
Niels zit al aan de McDonalds in de studio's
geen glas melk erbijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:28 schreef Was-beer het volgende:
[ x ]
Niels zit al aan de McDonalds in de studio's
Genietonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Ondertussen ontstaat buiten het anti-Jeff bondje
Ze willen het nog niet uitspreken en doen alsof hun neus bloed. Ben benieuwd of Jordy zijn mond daarover tegen Jef gaat houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Ondertussen ontstaat buiten het anti-Jeff bondje
Nonsjuu, insta nominatie voor u.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
hoop dat BB wel een beetje aan onze nachtrust denkt
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
hoop dat BB wel een beetje aan onze nachtrust denkt
en een biertjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Wan gezeik met je 'experiment '![]()
Geef ze gewoon allemaal een vette hap
Dat komt zo ook wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Wan gezeik met je 'experiment '![]()
Geef ze gewoon allemaal een vette hap
ja zoiets , of diegene mogen niet op het feestje komen zoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:34 schreef Was-beer het volgende:
En nu iedereen die zich niet kon bedwingen genomineerd
Die zijn niet kruipend die vogelhuisjes gaan ophalen denk ik. Zal wel een andere deur zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nu vraag ik me dus plots af: is er dan nog een deur in de DR die enkel voor crew/productie is? Of kruipen die nu telkens door dat luik met 1 of ander lekkernijtje?
omdat ze lief isquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom geven ze die bak chips aan Milena?? Die blijft gewoon op haar derrière zitten!
Voor Sharice danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende is een kleding kast token .....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |