Onze dansende barman, straks een bordje verboden voor Nederlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
Die had ook zo'n debiele voorkeur voor bepaalde mannenquote:
Ik kijk nooit naar die kliekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het maar een flapdrol die Keanu
Keanu.quote:
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vetrouwen Jeff niet. Sharice zegt als hij erop staat is hij weg
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
maar dat "ieder voor zich" concept , komt ook geen ene kut van terecht
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.
Zitten nog maar met 5. Vorige week met.9quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt slecht aangestuurd door BBquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.
Kan ook door een spel erop komen hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het groepje krimpt en mensen zich steeds meer aan hem ergerenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |