Onze dansende barman, straks een bordje verboden voor Nederlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
waar ik in het dagelijkse leven mee omga
Die had ook zo'n debiele voorkeur voor bepaalde mannenquote:
Ik kijk nooit naar die kliekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het maar een flapdrol die Keanu
Keanu.quote:
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vetrouwen Jeff niet. Sharice zegt als hij erop staat is hij weg
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
maar dat "ieder voor zich" concept , komt ook geen ene kut van terecht
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie hem er niet snel opstaan.. groepje waar hij inzit is te groot.
Zitten nog maar met 5. Vorige week met.9quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt slecht aangestuurd door BBquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had liever 10 bondjes gezien en iedere week weer nieuwe bondjes. Nu is het 1 grote groep, waardoor de rest ook een groep moet gaan vormen om te overleven.
Kan ook door een spel erop komen hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het groepje krimpt en mensen zich steeds meer aan hem ergerenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze moet alleen wel even ophouden met die kut clipquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Charice is leuker als ze niet op de schoot van Milena zit
Dat is maar de vraag alsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het zou kunnen lukken..als de rest samen speeltquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Als Sharice wegvalt of minder vaak optrekt met ze, dan is het groepje maar 5 man he.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevonden, ga het monteren maar mis de context vrees ik ....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:53 schreef rinardo het volgende:
Thanx, staat dit er ook bij?
Zijn er beelden van wat er vanmiddag tijdens het eten gebeurde? Toen Milena opstond om te salueren?
was tussen 13.15 en 13.30
Ja, dan lijkt ze weer op de Nele die binnenkwamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
Niet te doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wacht nog even met mijn oortjes in doen. Weg met die clip
Dat klopt.. maar als hij een nominatietarget krijgt vrees ik dat hij niet op de bank zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan ook door een spel erop komen hè
dat doet bepaalde jeugd sowiesoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef s1lverz het volgende:
Keanu praat alsof hij al zijn kennis van TikTok haalt
welke kennisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:06 schreef s1lverz het volgende:
Keanu praat alsof hij al zijn kennis van TikTok haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |