Ik vind dat jij van veel niks snapt, maar goed daar hoor je mij ook niet over tochquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!
Ze heeft iets gezegd tegen Elsa van de grote groep. Benieuwd of ze dit gesprek ook verteld aan Milena.quote:
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van. Lieve vrouw.
Hij zei niets raars, en anders wordt het misschien eens tijd voor een spiegel voor onze 'kenner'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je danquote:
Ja dat kan ze ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepen
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |