Ze snappen allebei niet waarom ze zich hebben opgegevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de andere david was?maar ik vind ze sowieso verwarrend.
ah van Pootje had ik dat niet meegekregen. Van die andere David heb ik ook meer het idee dat hij per ongeluk het huis is ingelopen en nu ineens meedoet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze snappen allebei niet waarom ze zich hebben opgegeven
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
ah van Pootje had ik dat niet meegekregen. Van die andere David heb ik ook meer het idee dat hij per ongeluk het huis is ingelopen en nu ineens meedoet.
Vraag ik mezelf ook af, maar ik denk ook Jeffrey.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
Over wie hebben Sharice en Elsa het? Jeffrey?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
Yessss Wicky blijft(ik liep achter)
Wat betreft Niels; kon ‘m soms niet uitstaan, z’n vieze scheetgedrag is echt nasty, hij bleef maar snel oordelen elke keer, te tactisch ook in het spel, maar mocht ‘m ook echt wel soms ofzo. Hij had ook een mooie goede kant, na z’n oordelen was ie wel mans en redelijk genoeg om erop terug te komen (maar leer nou eens :p), had wel humor ook.
Maar al met al van deze bank het beste om Niels te zien gaan
Dan gaat het goed, ik hoor steeds meer die Jeffrey zat zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf ook af, maar ik denk ook Jeffrey.
En het zijn ego trippers... maar wie oh wiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:41 schreef Verity het volgende:
Elsa: Jeffrey heeft de hele dag niets gezegd
Sharice: erg he!
Elsa gaat haar fles vullen
Elsa: Maar nee, het is goed dat je mijn ogen hebt opengemaakt.
Over wie gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit losertje moet heel snel een sanctie krijgen, van vanmorgen vroeg op verzoek .....![]()
Jeffrey heeft schijt aan de regels en aan BB - 31 januari 2025.Ze gebruiken deze beelden vast weer voor de TV uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik ook zeker van. Lieve vrouw.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is als ze iemand vertrouwd heel.loyaal
Ik vind dat jij van veel niks snapt, maar goed daar hoor je mij ook niet over tochquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt er niet veel van. 1 verhaallijntje om zeep geholpen wat juist lekker op gang kwam!
Ze heeft iets gezegd tegen Elsa van de grote groep. Benieuwd of ze dit gesprek ook verteld aan Milena.quote:
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van. Lieve vrouw.
Hij zei niets raars, en anders wordt het misschien eens tijd voor een spiegel voor onze 'kenner'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je danquote:
Ja dat kan ze ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook vreemd reageren boos om niets of verkeer begrepen
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bruh, als je me een ‘rode kaart’ emoji gaat geven nadat ik m’n fatsoenlijke mening geef en vervolgens gaat roepen dat ik er niks van snap, wat denk je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |