Gewoon even 2 minuten met BB in de DBKquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet niks meer voor dit programma als hij zijn kleding niet krijgt dreigt Jeffrey
Nou BB. Hoe zit dat? Laat je je bedreigen door dit snotjong?
En niels stelde zich zo aan van de week. Bleef hij over roddelen in het boudoirquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet niks meer voor dit programma als hij zijn kleding niet krijgt dreigt Jeffrey
Iedereen zijn kleding geven behalve dit verwende jochquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon even 2 minuten met BB in de DBK
Goed plan, als hij dan ook z’n bakkes dichthoudt..ben ik voor!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Eruit met die knulquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Goed plan, als hij dan ook z’n bakkes dichthoudt..ben ik voor!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk bij slangen.
De mannen mogen niet op de vrouwenkamer, zoals toen met suite ook enkel de 2 uitverkorenen daar binnen mochten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef mazaru het volgende:
Jolien op de mannenkamer. Ik dacht dat dat niet mocht?
Oh oke, dan zal het voor die spiegel zijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De mannen mogen niet op de vrouwenkamer, zoals toen met suite ook enkel de 2 uitverkorenen daar binnen mochten.
Maar omgekeerd is denk nooit een regel geweest?
ben er klaar mee, ben moe, heb lelijke haarlijn, heb een spidermanpyjama , dat soort gezeverquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je klaagzang noemt hij op dit moment parijs aan bashen
Mod Edit *** doe maar niet heb je niets aan.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva tuft in het eten van haar broer als ze boos op hem is en dat doet ze nog steeds
quote:
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
link naar het filmpje
-op sec 12 , wat zegt hij daarSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
dat deden ze in schatjes alquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:40 schreef Droopie het volgende:
Matt zijn schoonzus had een vriendje.
Kwam redelijk dronken aan op een feestje en was nogal arrogant.
De moeder pakte de fles vodka af en Mattheus heeft toen in die fles gezeken.
Toen ging die gozer weg en riep Matt, goed drinken he.
Die gast heeft het niet opgemerkt.
Laat ze daar maar snel naar terug gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhh met haar kiendjes
Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heetquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef odie22 het volgende:
in de woonkamer zijn ze toch nog wakker ?
Privé verhalen die online een eigen leven kunnen gaan leiden denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom krijgen we de woonkamer niet te zien
nou ik verzin anders ook wel een heel verhaal er om heen hoorquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Privé verhalen die online een eigen leven kunnen gaan leiden denk ik
flauw ditquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Tascha071 het volgende:
En op de achtergrond hoor je ze gieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Gatverderrie!! Eruit met dat wicht!!! Brrrrrr!! Gelukkig weet broer dt nu. Geen kerstdiner meer met zusjelief.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva tuft in het eten van haar broer als ze boos op hem is en dat doet ze nog steeds
nahhh. zie alleen een saai slapend hoofd. Ze zijn in de woonkamer vast over naar de extremere verhalen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:06 schreef Tascha071 het volgende:
Ok lock is over. Hele kleine kans dat we toch nog iets mogen zien?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:06 schreef cheanny het volgende:
Jane's verstopplek inmiddels gevonden door vriendje.
We listen and we don't judge.. (vriendje wel dus ..oeps)Daarom dus de SLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja deze was nog mild. Ik wil niet weten hoe de broer van Eva zich nu moet voelenquote:
Maar dan ga je toch t programma niet in!quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
de FEBO Beschermd de bewoners dit jaar veel meer, en dat was te verwachten na alle dingen die online gezegd en gedaan werden
Zeg nóg een keer dat alles wordt gehoord en gezien, wees daar voorzichtig mee!quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
de FEBO Beschermd de bewoners dit jaar veel meer, en dat was te verwachten na alle dingen die online gezegd en gedaan werden
Klinkt misschien raar, maar vroeger sloeg je als deelnemer de media gewoon over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch t programma niet in!
RLS programma's worden compleet verkloot door sm. Plus dat de omroepen voorzichtig moeten zijn omdat er voor elke scheet een rel gemaakt wordtquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Allebeiquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:17 schreef Krambo het volgende:
Deze SL is dus niet bedoeld om de bewoners tegen zichzelf in bescherming te nemen maar meer de personen over wie deze verhaaltje gaan? Zoiets?
len. Heb ik nou net n dagje dat ik veel kan kijken. Kan gelukkig wel ‘s avonds kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
En als we nou konden uitkijken naar morgen... maar ook dat is weer een laange saaie dag met een exit die een paar minuten duurt
Overdag waarschijnlijk allemaal een gesprek in de dbk met de psycholoog en verder gebeurt er meestal weinig helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ja ba
[..]
len. Heb ik nou net n dagje dat ik veel kan kijken. Kan gelukkig wel ‘s avonds kijken
Of opgesloten in z'n zo geliefde kledingkast...quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of wordt Jeffrey uit het huis gezet
49% zeker van niet, met een Niels en Jordy weet je zeker dat die eerste rang zouden zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of wordt Jeffrey uit het huis gezet
Hoop dat iedereen zijn kast krijgt dit weekend behalve Jeffquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of opgesloten in z'n zo geliefde kledingkast...
Echt?quote:
opa ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
David deed mee aan tv programma Mijn vriend is vrijgezel??
My got, je zal maar zonder spiegel moeten levenquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
link naar het filmpje
-Die axelSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word echt kotsmisselijk van die 2... dat geklef..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus sharice nu benen inwrijven bij milena. Die is echt de slaaf geworden van milena.
Ze hebben net hun ogen open haha..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ze wachten wel erg lang met het bakken van de pannenkoeken.
De eerste beelden met licht aan was de tuin en de woonkamer. Er was toen niks bijzonders te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:34 schreef rinardo het volgende:
Nog steeds alleen voorraadkamer en slaapkamer, geen woonkamer, er is dus daar iets gedaan denk
ik
Ze hadden de spullen gistermiddag al.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben net hun ogen open haha..
Ja dat weet ik... maar denk dat ze even bij willen komen voordat ze pannenkoeken gaan bakken..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden de spullen gistermiddag al.
Ik denk dat ze niet naar de keuken mogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar denk dat ze even bij willen komen voordat ze pannenkoeken gaan bakken..
Ooh dat zou ook nog kunnen... want ze blijven inderdaad allemaal braaf in de slaapkamer... we gaan het zien... misschien is de keuken ontmanteld...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet naar de keuken mogen.
Ow dan is er niks aant handje..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
David en Jane liepen net gewoon in de woonkamer.
Riool kapotquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik ruik koeiestal.... ruik jij iets?
Jane : Nee
Elsa : Ik ruik het echt ... er is hier toch geen boerderij in de buurt?
Jane : Nee... allemaal industrie
Kan Jeff een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft een hoop scholing gevolgd.
Bouw
Metaal
kan nog van alles mee gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Die directeur outfit slaat ook nergens meer op... wordt niks meer mee gedaan... jammer genoeg..
Vrijdag hangdag ze mogen blijkbaar blijven liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou het is wel luilekkerland bij BB dat is wel eens anders geweest.. ze mogen gewoon blijven liggen..
Jaaa die koop ik ook vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had ze maar 2 pakjes van pannenkoeken van Jan gegeven dit kan alleen maar fout gaan
Zelfs foute pannenkoeken ruiken wel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had ze maar 2 pakjes van pannenkoeken van Jan gegeven dit kan alleen maar fout gaan
Misschien wel maar het is gewoon leuker als ze doorpakken... nu zo rond lopen slaat nergens op..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
kan nog van alles mee gebeuren.
Ik vind het wel wat hebben dat ze dat kleding gedoe en die kasten en uniformen zo lang vol houden.
Het zorgt voor irritaties onderling en het gedreig van jeffrey heeft dus geen nut gehad, hij heeft hier niet mee bereikt dat hij zijn kast heeft gekregen
Ooh is dat zo.. dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdag hangdag ze mogen blijkbaar blijven liggen
Heeft axel gevraagd of hij mee wilde helpenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat de rare sfeer en weinig aanwezigheid in de woonkamer/keuken te maken heeft met de pannenkoeken.
Axel zou de pannenkoeken bakken maar Jordy bemoeit zich er mee.
vind ik niet leukerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien wel maar het is gewoon leuker als ze doorpakken... nu zo rond lopen slaat nergens op..
Sorry ik vind het helemaal niks die kleding..
Ja oké, dat is op zich wel geinig dat er frustratie ontstaat onderling maar dat is ook het enige leuke haha voor mij dan hé..
Wat een vuile leugenaar...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt ik eet liever slob dan dat.
maar ruikt en smaakt wel heerlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus is hooguit een mini pannekoek per persoon.
Nou ja ieder z'n dingetje..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik niet leuker
ik vind het wel wat hebben en de onderlinge irritaties worden alleen maar groter.
Liever dit, dan allemaal kasten, allemaal kleding, allemaal normaal eten en dan verder de hele dag gaan hangen.
Hiermee laat BB gewoon zien dat het nog altijd BB is die de dienst uitmaakt en niet de bewoners.
Helemaal mee eens, er is totaal geen respect naar BB toe.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n dingetje..
Nou ik vind dat deze ploeg en beetje schijt heeft aan BB.. en BB vindt het allemaal maar best... hij mag wel wat pittiger optreden..
Die weet vast al ik ga vanavondquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
Niels is echt sjaggie praat niet en niet vrolijk
Juist dequote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Meer sancties minder miepen en meer actie dat is wat deze BB nodig heeft
BB heeft ook schijt aan deze groep. Jeffrey kan dreigen wat hij wil, hij krijgt zijn kast nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat deze ploeg een beetje schijt heeft aan BB.. en BB vindt het allemaal wel best... hij mag wel wat pittiger optreden..
Vooral team kliek uit boudoir heeft maling aan bb Jeffrey, jolien,mattie,milena en sharice smoezen en fluisteren giga veelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat deze ploeg een beetje schijt heeft aan BB.. en BB vindt het allemaal wel best... hij mag wel wat pittiger optreden..
Ja maar mag het niet melden dat hij dit wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij nog liever nu naar huis dan vanavond.
Zoveel als dit jaar fluisteren heb ik de laatste jaren niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
BB heeft ook schijt aan deze groep. Jeffrey kan dreigen wat hij wil, hij krijgt zijn kast niet
er worden ook steeds meer zenderchecks gegeven voor het fluisteren.
dat fluisteren is voor ons, als streamers, erg irritant, maar grote kans dat BB wel dingen kan opvangen en naar kan handelen, of toch uitzenden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Zoveel als dit jaar fluisteren heb ik de laatste jaren niet meegemaakt.
Die mogen van mij dan ook allemaal zo hop over de schutting.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vooral team kliek uit boudoir heeft maling aan bb Jeffrey, jolien,mattie,milena en sharice smoezen en fluisteren giga veel
Het feit alleen al dat hij dreigt, hij zou de kans niet moeten krijgen... opzouten met dat soort tuig dat denkt te kunnen dreigen..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
BB heeft ook schijt aan deze groep. Jeffrey kan dreigen wat hij wil, hij krijgt zijn kast niet
er worden ook steeds meer zenderchecks gegeven voor het fluisteren.
Of een dagelijkse opdracht om wat extra eten, zoals die pannenkoekenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:18 schreef Tascha071 het volgende:
Ja er mag wel n goede 24 uurs opdracht bij voor dagelijks brood of zo
Precies gewoon 1 een sanctie geven als voorbeeld stellenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat hij dreigt, hij zou de kans niet moeten krijgen... opzouten met dat soort tuig dat denkt te kunnen dreigen..
Dat had hij vanaf het begin al moeten doen.. zoals voorgaande jaren..BB is een softy aan het worden..
Ik ook en ik hoop dat Jolien een van die afzichtelijke jurken aantrekt die ik gister in de uitzending heb gezien..Op de wallen lopen ze er beter bij man3quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang milena en Jolien vandaag in de make-up zitten voor de “liveshow”
Ja bij Jeffrey dan graagquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies gewoon 1 een sanctie geven als voorbeeld stellen
Jeffrey heeft gisteren gewoon vals gespeeld aldus David gisterenavondquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Of een dagelijkse opdracht om wat extra eten, zoals die pannenkoeken
Dat zal die luie sodemieters van het boudoir misschien eindelijk hun best laten doen om te winnen.
Tot nu toe lijkt het alsof ze schijt hebben aan de opdrachten van BB.
Dat mag ze niet van haar baas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook en ik hoop dat Jolien een van die afzichtelijke jurken aantrekt die ik gister in de uitzending heb gezien..Op de wallen lopen ze er beter bij man3
Precies... is toch te gek voor woorden..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies gewoon 1 een sanctie geven als voorbeeld stellen
Dat denk ik ook of mattie met Jeff eruit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
Zonder Jeff en Milena is dat groepje misschien nog te redden.
Mattie is nog te redden denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of mattie met Jeff eruit.
En daar heeft hij niet mee gewonnen, dus dat zal BB heus wel gezien hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jeffrey heeft gisteren gewoon vals gespeeld aldus David gisterenavond
Weet het niet, op zich mengt Mattheus zich wel veel meer dan die anderen uit dat groepjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dan gaat die met keanu aanhaken en verder zoals hij bezig was.
IK zie liever niels gaan, ook omdat hij dat zelf wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:28 schreef Tascha071 het volgende:
Ik hoop echt op Jordy naar huis maar ik weet dat Niels gaat. Dat staat al vast.
Ik juist dat jordy blijft. Alleen al omdat Jeff en mattie hem eruit willen hebben en niels graag weg wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:28 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy zorgt tenminste nog voor wat drama. Niels zie ik ook liever niet gaan. Wicky is de enige die je zonder problemen kan missen zijn bijdrage aan het spel is minimaal. De laatste dagen is hij behoorlijk ingekakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:28 schreef Tascha071 het volgende:
En is in 5 tellen op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Daarom heb ik een hekel aan pannenkoeken bakken.
Het duurt zo fokking lang...
Dit ben ik helemaal met jou eens!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond met groep jane en niels en wicky was het heel leuk in de woonkamer en buiten.geen geroddel gestook maar gewoon humor. Daar kijk ik voor naar BB
Ga er maar van uit dat als die keuze gemaakt moet worden dat hij het gaat worden of de Davidten moeten met de andere groep gaan meestemmen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen extra’s geen noodles en meer rantsoen![]()
Ah de DM strijd barst bij Jeffrey weer los
Ben ik helemaal met je eens..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:36 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy zorgt tenminste nog voor wat drama. Niels zie ik ook liever niet gaan. Wicky is de enige die je zonder problemen kan missen zijn bijdrage aan het spel is minimaal. De laatste dagen is hij behoorlijk ingekakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik weet niet of hij dat doet. Hij heeft gezegd hem voor zichzelf te willen bewaren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:43 schreef Hznootje het volgende:
Wat ik me nu wel realiseer na de uitzending is dat Mattheus, Jeffrey van de bank kan halen met zijn gamechanger
En toch zou het plots Wicky kunnen zijn die moet wieberen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:28 schreef Tascha071 het volgende:
Daarom moeten ze er samen op kan hij alleen zichzelf redden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:43 schreef Hznootje het volgende:
Wat ik me nu wel realiseer na de uitzending is dat Mattheus, Jeffrey van de bank kan halen met zijn gamechanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |