Ze hebben net hun ogen open haha..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ze wachten wel erg lang met het bakken van de pannenkoeken.
De eerste beelden met licht aan was de tuin en de woonkamer. Er was toen niks bijzonders te zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:34 schreef rinardo het volgende:
Nog steeds alleen voorraadkamer en slaapkamer, geen woonkamer, er is dus daar iets gedaan denk
ik
Ze hadden de spullen gistermiddag al.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben net hun ogen open haha..
Ja dat weet ik... maar denk dat ze even bij willen komen voordat ze pannenkoeken gaan bakken..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden de spullen gistermiddag al.
Ik denk dat ze niet naar de keuken mogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar denk dat ze even bij willen komen voordat ze pannenkoeken gaan bakken..
Ooh dat zou ook nog kunnen... want ze blijven inderdaad allemaal braaf in de slaapkamer... we gaan het zien... misschien is de keuken ontmanteld...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet naar de keuken mogen.
Ow dan is er niks aant handje..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
David en Jane liepen net gewoon in de woonkamer.
Riool kapotquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik ruik koeiestal.... ruik jij iets?
Jane : Nee
Elsa : Ik ruik het echt ... er is hier toch geen boerderij in de buurt?
Jane : Nee... allemaal industrie
Kan Jeff een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Axel heeft een hoop scholing gevolgd.
Bouw
Metaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |