In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Dit jaar wordt het de bewoners extra moeilijk gemaakt. Ze komen terecht in een bijzonderhuis waar elke houvast met het echte leven verdwijnt. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij
Wat een vreselijk kind was Jeffrey gisteravond. Hoe hij deed toen hij werd aangesproken door David Baard en dan zo gigantisch zeiken om zijn kast en dreigen ik doe niets meer voor BB las ik. Hopelijk krijgt hij zijn kast nog heel lang niet. De meest verschrikkelijke deelnemer aan BB van de laatste series. En wat mij betreft mag BB eens gaan beginnen met straffen te geven voor fluisteren en dit gedrag. Ze hebben gewoon maling aan BB
Als er iemand een kast verdiend is het voor mij elsa. Ligt ook nog op de grond en ook geen kleding. Die is 53 jaar en zeikt er niet over. Het liefst samen met jane een kast en Jeff stapt hopelijk op.
Eigenlijk goor die waterflessen wordt 1 bacteriehaard worden nooit goed afgewassen... ben blij dat die van mij uit 2 delen bestaat goed schoon te houden..
Jeffrey weer fluisteren. Begon met klagen over de grond slapen.echt dat gefluister van hem moeten ze iets aan doen. Jolien heeft hem ook niet om. Waarom hebben die 2 privileges daar