kan nog van alles mee gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Die directeur outfit slaat ook nergens meer op... wordt niks meer mee gedaan... jammer genoeg..
Vrijdag hangdag ze mogen blijkbaar blijven liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Nou het is wel luilekkerland bij BB dat is wel eens anders geweest.. ze mogen gewoon blijven liggen..
Jaaa die koop ik ook vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had ze maar 2 pakjes van pannenkoeken van Jan gegeven dit kan alleen maar fout gaan
Zelfs foute pannenkoeken ruiken wel heel erg lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had ze maar 2 pakjes van pannenkoeken van Jan gegeven dit kan alleen maar fout gaan
Misschien wel maar het is gewoon leuker als ze doorpakken... nu zo rond lopen slaat nergens op..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
kan nog van alles mee gebeuren.
Ik vind het wel wat hebben dat ze dat kleding gedoe en die kasten en uniformen zo lang vol houden.
Het zorgt voor irritaties onderling en het gedreig van jeffrey heeft dus geen nut gehad, hij heeft hier niet mee bereikt dat hij zijn kast heeft gekregen
Ooh is dat zo.. dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdag hangdag ze mogen blijkbaar blijven liggen
Heeft axel gevraagd of hij mee wilde helpenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat de rare sfeer en weinig aanwezigheid in de woonkamer/keuken te maken heeft met de pannenkoeken.
Axel zou de pannenkoeken bakken maar Jordy bemoeit zich er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |