Maar dan ga je toch t programma niet in!quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
de FEBO Beschermd de bewoners dit jaar veel meer, en dat was te verwachten na alle dingen die online gezegd en gedaan werden
Zeg nóg een keer dat alles wordt gehoord en gezien, wees daar voorzichtig mee!quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
de FEBO Beschermd de bewoners dit jaar veel meer, en dat was te verwachten na alle dingen die online gezegd en gedaan werden
Klinkt misschien raar, maar vroeger sloeg je als deelnemer de media gewoon over.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch t programma niet in!
RLS programma's worden compleet verkloot door sm. Plus dat de omroepen voorzichtig moeten zijn omdat er voor elke scheet een rel gemaakt wordtquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Allebeiquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:17 schreef Krambo het volgende:
Deze SL is dus niet bedoeld om de bewoners tegen zichzelf in bescherming te nemen maar meer de personen over wie deze verhaaltje gaan? Zoiets?
len. Heb ik nou net n dagje dat ik veel kan kijken. Kan gelukkig wel ‘s avonds kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
En als we nou konden uitkijken naar morgen... maar ook dat is weer een laange saaie dag met een exit die een paar minuten duurt
Overdag waarschijnlijk allemaal een gesprek in de dbk met de psycholoog en verder gebeurt er meestal weinig helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ja ba
[..]
len. Heb ik nou net n dagje dat ik veel kan kijken. Kan gelukkig wel ‘s avonds kijken
Of opgesloten in z'n zo geliefde kledingkast...quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of wordt Jeffrey uit het huis gezet
49% zeker van niet, met een Niels en Jordy weet je zeker dat die eerste rang zouden zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of wordt Jeffrey uit het huis gezet
Hoop dat iedereen zijn kast krijgt dit weekend behalve Jeffquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of opgesloten in z'n zo geliefde kledingkast...
Echt?quote:
opa ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
David deed mee aan tv programma Mijn vriend is vrijgezel??
My got, je zal maar zonder spiegel moeten levenquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
link naar het filmpje
-Die axelSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |