Liefst nog 2-3 weken nadat de een na laatste de kledingkast heeft opengemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij mag Jeff als allerallerallerlaatste zijn kast openmaken
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Verity het volgende:
Niels: Ik, Jordy en Mattheus en Jeffrey hebben even veel schuld. Ik heb wel gezegd dat Lennie en Keanu moeten uit elkaar, dat was niet persoonlijk maar op spelvlak.
Keanu: Het punt was dat Jordy het deed lijken dat anderen de schuld hadden en dat Jordy erin mee was gegaan. Terwijl hij zelf ook onderdeel ervan was.
Zat 2 minuten tussen, dus geen kaapquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?
Thuis, volgende week.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij mag hij vertrekken en de inhoud van die kast aan de voddenboer meegeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal niet! Ik had het niet eens doorquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?
En Elsa zegt dat ze het wel zuur vind voor de anderen als zij winnen, waarop Jane zegt dat je best wel iets egoïstischer mag zijn nu .quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:05 schreef Verity het volgende:
Team Jane is terug, ze mogen niks zeggen. Maar alle teams moeten spelen.
Niet gehoord, dat jane nog zei van leer eens meer voor jezelf te kiezenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
Elsa: Ik vind het zuur als het alleen voor ons is
Jordy: nee joh, dan hebben we meer pannenkoeken <-- verstond ik dat nou goed?!
Ook iets gehoord maar het zou wel heel leuk zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
Neejoh dat is toch heerlijk, dan hebben we vies veel pannekoeken zei hij iddquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
En dat zal duren tot dat kwartiertje live.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk de hele dag al
ghehe, afgunst incomingquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef Verity het volgende:
Winnende team krijgt dus een etentje!
Voor gisteren en vandaag was het te hachelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Toch vind ik de streams deze week beter dan alle voorgaande weken.
Als het aan mij ligt dan krijgt hij zijn zooi in zijn koffer terug als die de deur uitlooptquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Team Jane,Elsa,Axel,Jordy ( helaas Eva)quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef ledn81 het volgende:
ze krijgen een pakket met melk dit dat zegt Elsa..
1 team wint voor 1 avond een pakket om pannekoeken te maken
Een trumpiaanse manier van verdeeldheid creërenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het team dat wint mag pannenkoeken gaan bakken en alleen dit team mag ze eten?
En zitten die andere teams daar gewoon bij?
Als het goede team wint dan is dat prachtig!quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ja, die worden vastgeketend aan de verwarming.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
Dat denk ik ook. Jordy zei net ik denk dat ze met de middelste baan bezig zijn, dus 3 banen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
hole in one zegt Jordy na gegil uit de game area
vast iets met midget golf ofzo
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlatenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Dit is waanzinnig slecht bedacht door de strateeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Nu nog ff Eva inruilen voor Wicky dan is het helemaal een topteam.quote:
omdat er nu geen kans meer is dat ze opnemen en dan genomineerd zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo is iedereen nu ineens zo gebrand op die telefoon... ik heb dat nog zo meegemaakt...
Ik ook..quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem zo schattig
[ afbeelding ]
Ow ja, Eva, helemaal vergeten, geen idee waarom.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu nog ff Eva inruilen voor Wicky dan is het helemaal een topteam.
Ja is goed hoor. Ik adopteer hem wel. Hij is veel te jong voor mequote:Op donderdag 30 januari 2025 16:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Hij is van mij hoor..![]()
Een volwassen man schattig noemen, vind ik geen complimentquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem zo schattig
[ afbeelding ]
Oo ja tuurlijk... thnx...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
omdat er nu geen kans meer is dat ze opnemen en dan genomineerd zijn
Maar dat is het welquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een volwassen man schattig noemen, vind ik geen compliment
En gelijk weer camerawissel...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ze, Elsa en Jane, liggen in een deuk van de verhalen die iemand vertelde..
deurbelquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dit was de micropenis vriend van Elsa
Die speelt het spel zo het hoort.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:27 schreef Ireth het volgende:
Axel gaat er voor zitten de hele dag...
"Zo niemand kan er meer in!"
(De telefooncel dus)
Wat denk je, Tijd voor een vliegtuigje dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je, Tijd voor een vliegtuigje dan maar?
[ afbeelding ]
Zo een maakt meer indrukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
lolquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo een maakt meer indruk![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil het niet weten ik wil het niet weten
Kaaaauuuteeee ploeg heeft gewonnen?
Ik weet niet maar die laatste ploeg was heel snel klaar en dat betekende volgens MIlena dat ze hadden gewonnen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het team van David, met Jeffrey enzo
Als dat zo is dan hoop ik dat ze allemaal aan de schijt gaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het team van David, met Jeffrey enzo
Heerlijk niet die vreselijke mattie en jeffreyquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:58 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is blij dus team Jane heeft gewonnen
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:02 schreef ledn81 het volgende:
Niels hoopt dat ze mogen delen met allemaal
NEE!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:02 schreef ledn81 het volgende:
Niels hoopt dat ze mogen delen met allemaal
Mattie denkquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Laat Jef nou dat glas vallen ? En laat dan anderen het opruimen en gaat verder met sjago bekkie z'n appel snijden ??
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoop ik dat ze allemaal aan de schijt gaan
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Laat Jef nou dat glas vallen ? En laat dan anderen het opruimen en gaat verder met sjago bekkie z'n appel snijden ??
Jeff zegt net dat hij hem met zijn voet wou opvangenquote:
Hun kennende dikke valsspel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:01 schreef Verity het volgende:
Team van David was snel klaar, maar als ik het goed begrijp kregen ze strafpunten voor ieder gemiste slag?
Jane of Jeffrey. Het is in ieder geval uit de koelkast gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Mag alleen door team gegeten wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou dan wel weer wat geven aan de anderen, je laat je zelf zo kennen om alles voor jezelf te houden.
mss mag dat nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou dan wel weer wat geven aan de anderen, je laat je zelf zo kennen om alles voor jezelf te houden.
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag alleen door team gegeten worden
Mini pannenkoekenrestaurantquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat de werkplaats is omgebouwd, zodat ze daar kunnen bakken en eten..Even uit de negatieve sfeer
Oké ik hoorde het wel maar zag t niet.quote:
Jaa! Dat zou echt leuk zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat de werkplaats is omgebouwd, zodat ze daar kunnen bakken en eten..Even uit de negatieve sfeer
hij ging appel snijden en dan was ie loesoequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:09 schreef marky het volgende:
Jeffrey zag geen noodzaak om te helpen met opruimen?
Niet zijn schuldquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:09 schreef marky het volgende:
Zo is hij nu eenmaal, zwaar onbeschoft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:09 schreef marky het volgende:
Zo iemand noemen ze, in nette bewoordingen, een scrotumreinigerquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo is hij nu eenmaal, zwaar onbeschoft.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef marky het volgende:
Okay Elsa en Wicky hebben het over Jeffrey dat zijn masker afvalt.
Die gaat zo jankenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja jongen, je koos voor het foute team.
Luldebehanger hier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo iemand noemen ze, in nette bewoordingen, een scrotumreiniger
Over wiequote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef Adat231 het volgende:
elsa en wicky zijn het er over eens: zijn masker begint af te vallen
Nee, daar vind hij zichzelf te geweldig voorquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat die ooit nog beseffen dat hij de verkeerde mensen aan het vertrouwen is?
zodra hij genaaid wordtquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat die ooit nog beseffen dat hij de verkeerde mensen aan het vertrouwen is?
Dan ga je toch gewoon weer stelen zoals gewoonlijk Jeffrey.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt wij hebben honger en die gaan pannekoeken bakken
dat is echt bizarquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat niemand hem erop aanspreekt. Hij gooit die pot in gruzels en blijft gewoon zijn appel schillen en loopt weg
Ik zou hem met zijn hele clubje "gezellige" mensen over de schutting schoppen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt wij hebben honger en die gaan pannekoeken bakken
met wat spekjes ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef spapaars het volgende:
Collectief vervelen, kent u die uitdrukking?
[ afbeelding ]
ja hoor, dat kunnen ze welquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Dat kunnen ze toch niet maaaaaken!! Een team pannekoeken geeeeeeven.
...en een heel smakelijk avondmaal, met spekjes!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:16 schreef spapaars het volgende:
Collectief vervelen, kent u die uitdrukking?
[ afbeelding ]
En mogen ze het elders bakken anders stelen de anderen hun pannenkoeken waar ze bij staan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk hebben ze kaas, spek, stroop, jam, eieren, en weet ik niet wat je allemaal op een pannenkoek kan doen
Ja dat is waar, of per ongeluk omstoten en een appeltje gaan etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef -river- het volgende:
[..]
En mogen ze het elders bakken anders stelen de anderen hun pannenkoeken waar ze bij staan.
Ja, wij vinden Milena niet zo leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jordy fantaseren al hoe ze de tafel gaan dekken, en welke lekkere dingen ze allemaal gaan eten.
Milena : Ik vind jullie niet zo leuk
Ik gruwel van dat jong om naar te luisteren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Adat231 het volgende:
Jef is de pannenkoeken prijs al weer aan het downgraden: Dat ga je toch niet doen als anderen niets krijgen. pfffffffff
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jordy fantaseren al hoe ze de tafel gaan dekken, en welke lekkere dingen ze allemaal gaan eten.
Milena : Ik vind jullie niet zo leuk
Op Jane na (en ik vermoed ook Eva), kan er niemand goed ruziemaken tot nu toe...quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook belachelijk dat niemand hem erop aanspreekt. Hij gooit die pot in gruzels en blijft gewoon zijn appel schillen en loopt weg
Hij kan het niet hebben, dat hij niet heeft gewonnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:19 schreef Adat231 het volgende:
Jef is de pannenkoeken prijs al weer aan het downgraden: "Dat ga je toch niet doen als anderen niets krijgen". pfffffffff
Hij hoeft niet saggo te zijn dat hij niet gewonnen heeft. Hij zou echt geen pannenkoeken gaan eten als de anderen niets krijgenquote:
Heeft waarschijnlijk nog met iemand een appeltje te schillen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey gaat een appeltje eten.
we weten niet wiens appeltje
Hopelijk mogen wij komende week kiezen wie er een bed en kledingkast krijgtquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gun hem helemaal niets, geen bed kledingkast en pannenkoeken.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Milena liggen samen onder 1 deken!!!
Die mag ook over de schutting.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:23 schreef Ebinas het volgende:
is die nog in het hier en nu, of is het in dromenland?
[ afbeelding ]
Pannenkoek meppen in zijn gezicht gun ik hem wel!quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gun hem helemaal niets, geen bed kledingkast en pannenkoeken.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:26 schreef -river- het volgende:
Ze mogen niet delen en niet bewaren.
Genieten voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
Die kliek is zuur. Juist het team waar elsa,jane,jordy en axel in zitten die ze niet mogen winnen dit
Maar hij mag het bakken van de pannenkoeken wel heel goed ruikenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:25 schreef mazaru het volgende:
Dat verdient ook geen pannenkoek. Nog geen korrel!
[ afbeelding ]
Misschien worden de eters misselijk. Kunnen ze een japio doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pannenkoek meppen in zijn gezicht gun ik hem wel!
Hahhaahaha dan gooit hij nog meer potten met boerenkool in gruzelsquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hij mag het bakken van de pannenkoeken wel heel goed ruiken![]()
zodat hij gaat kwijlen van ellende...
En een hamburger met aardappelen en boerenkool. Dan zit je best wel volquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:36 schreef -river- het volgende:
Hier maak je met gemak 8 pannenkoeken van, ik hoop voor hun meer.
wat is het toch een stoere ventquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey net tijdens het schillen in de keuken : "Eigenlijk zouden we nu een aardappel extra moeten pakken want zaterdag is er iemand weg he"
Doen ze ook, het begint echt een trieste editie te wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Wat een armoede.
Ik ga bijna denken dat ze dat expres doen.
Ja, expres, het programma staat nog steeds bekend als experiment, wat gebeurt er bij een mens als je ze alles ontneemt en sommige wel beloont en sommige niet en dat soort experimentjes. Maskers vallen dan snel af bij mensen en dan leer je ze kennen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Wat een armoede.
Ik ga bijna denken dat ze dat expres doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |