En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
Dat denk ik ook. Jordy zei net ik denk dat ze met de middelste baan bezig zijn, dus 3 banen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
hole in one zegt Jordy na gegil uit de game area
vast iets met midget golf ofzo
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlatenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Dit is waanzinnig slecht bedacht door de strateeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Nu nog ff Eva inruilen voor Wicky dan is het helemaal een topteam.quote:
omdat er nu geen kans meer is dat ze opnemen en dan genomineerd zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo is iedereen nu ineens zo gebrand op die telefoon... ik heb dat nog zo meegemaakt...
Ik ook..quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem zo schattig
[ afbeelding ]
Ow ja, Eva, helemaal vergeten, geen idee waarom.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu nog ff Eva inruilen voor Wicky dan is het helemaal een topteam.
Ja is goed hoor. Ik adopteer hem wel. Hij is veel te jong voor mequote:Op donderdag 30 januari 2025 16:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Hij is van mij hoor..![]()
Een volwassen man schattig noemen, vind ik geen complimentquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem zo schattig
[ afbeelding ]
Oo ja tuurlijk... thnx...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
omdat er nu geen kans meer is dat ze opnemen en dan genomineerd zijn
Maar dat is het welquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een volwassen man schattig noemen, vind ik geen compliment
En gelijk weer camerawissel...quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ze, Elsa en Jane, liggen in een deuk van de verhalen die iemand vertelde..
deurbelquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dit was de micropenis vriend van Elsa
Die speelt het spel zo het hoort.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:27 schreef Ireth het volgende:
Axel gaat er voor zitten de hele dag...
"Zo niemand kan er meer in!"
(De telefooncel dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |