En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
Dat denk ik ook. Jordy zei net ik denk dat ze met de middelste baan bezig zijn, dus 3 banen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
hole in one zegt Jordy na gegil uit de game area
vast iets met midget golf ofzo
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlatenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Valentijn doorbrengen met zijn fluit in de hand ?
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Dit is waanzinnig slecht bedacht door de strateeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
Jordy weer ovr zijn doel valentijnsdag halen..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Valentijnsdag valt op een vrijdag. Wat als Jolien of Jeffrey dan het huis zouden moeten verlaten
Nu nog ff Eva inruilen voor Wicky dan is het helemaal een topteam.quote:
omdat er nu geen kans meer is dat ze opnemen en dan genomineerd zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:29 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo is iedereen nu ineens zo gebrand op die telefoon... ik heb dat nog zo meegemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |