Mattie denkquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Laat Jef nou dat glas vallen ? En laat dan anderen het opruimen en gaat verder met sjago bekkie z'n appel snijden ??
quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoop ik dat ze allemaal aan de schijt gaan
quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Laat Jef nou dat glas vallen ? En laat dan anderen het opruimen en gaat verder met sjago bekkie z'n appel snijden ??
Jeff zegt net dat hij hem met zijn voet wou opvangenquote:
Hun kennende dikke valsspel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:01 schreef Verity het volgende:
Team van David was snel klaar, maar als ik het goed begrijp kregen ze strafpunten voor ieder gemiste slag?
Jane of Jeffrey. Het is in ieder geval uit de koelkast gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
Mag alleen door team gegeten wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou dan wel weer wat geven aan de anderen, je laat je zelf zo kennen om alles voor jezelf te houden.
mss mag dat nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou dan wel weer wat geven aan de anderen, je laat je zelf zo kennen om alles voor jezelf te houden.
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag alleen door team gegeten worden
Mini pannenkoekenrestaurantquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat de werkplaats is omgebouwd, zodat ze daar kunnen bakken en eten..Even uit de negatieve sfeer
Oké ik hoorde het wel maar zag t niet.quote:
Jaa! Dat zou echt leuk zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat de werkplaats is omgebouwd, zodat ze daar kunnen bakken en eten..Even uit de negatieve sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |