Liefst nog 2-3 weken nadat de een na laatste de kledingkast heeft opengemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij mag Jeff als allerallerallerlaatste zijn kast openmaken
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Verity het volgende:
Niels: Ik, Jordy en Mattheus en Jeffrey hebben even veel schuld. Ik heb wel gezegd dat Lennie en Keanu moeten uit elkaar, dat was niet persoonlijk maar op spelvlak.
Keanu: Het punt was dat Jordy het deed lijken dat anderen de schuld hadden en dat Jordy erin mee was gegaan. Terwijl hij zelf ook onderdeel ervan was.
Zat 2 minuten tussen, dus geen kaapquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?
Thuis, volgende week.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Van mij mag hij vertrekken en de inhoud van die kast aan de voddenboer meegeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal niet! Ik had het niet eens doorquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je had de LaPo. Ik heb hem van je gekaapt. Vind je niet erg hè?
En Elsa zegt dat ze het wel zuur vind voor de anderen als zij winnen, waarop Jane zegt dat je best wel iets egoïstischer mag zijn nu .quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:05 schreef Verity het volgende:
Team Jane is terug, ze mogen niks zeggen. Maar alle teams moeten spelen.
Niet gehoord, dat jane nog zei van leer eens meer voor jezelf te kiezenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
Elsa: Ik vind het zuur als het alleen voor ons is
Jordy: nee joh, dan hebben we meer pannenkoeken <-- verstond ik dat nou goed?!
Ook iets gehoord maar het zou wel heel leuk zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
Neejoh dat is toch heerlijk, dan hebben we vies veel pannekoeken zei hij iddquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:06 schreef Verity het volgende:
En dat zal duren tot dat kwartiertje live.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk de hele dag al
ghehe, afgunst incomingquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef Verity het volgende:
Winnende team krijgt dus een etentje!
Voor gisteren en vandaag was het te hachelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:13 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Toch vind ik de streams deze week beter dan alle voorgaande weken.
Als het aan mij ligt dan krijgt hij zijn zooi in zijn koffer terug als die de deur uitlooptquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Team Jane,Elsa,Axel,Jordy ( helaas Eva)quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:12 schreef ledn81 het volgende:
ze krijgen een pakket met melk dit dat zegt Elsa..
1 team wint voor 1 avond een pakket om pannekoeken te maken
Een trumpiaanse manier van verdeeldheid creërenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
Het team dat wint mag pannenkoeken gaan bakken en alleen dit team mag ze eten?
En zitten die andere teams daar gewoon bij?
Als het goede team wint dan is dat prachtig!quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ja, die worden vastgeketend aan de verwarming.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |