Ik heb hoop dat David zich zal aansluiten bij Jane, Axel, Wicky en Elsa.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Gelukkig nu een wat aardige belg..hij zegt die kliek kan alleen maar klagen en klagen.
Zum kotzen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk mag Jane van Milena niet aan Sharice vragen om mee te gaan douchen.
'Ze' is ook heel jaloers op Milena, en dat snapt ze met zo'n kop ... Met die gekleurde lenzen ook.
Sharice gooit er nog wat vuur bij over dat Milena haar ogen nog schoongemaakt heeft in het begin.
Aardig mens toch die Milena.
Dat is wel een goed plan van Elsa. Groep is nu zo gefragmenteerd. Het viel mij ook op dat er niet meer echt gezamenlijk wordt gegeten. Iedereen zit maar een beetje overal in kleine groepjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : We gaan vandaag weerwolven .. dat is mijn plan vandaag...
Vooralsnog vind ik hem met iedereen meelullen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat David zich zal aansluiten bij Jane, Axel, Wicky en Elsa.
Voor hun wel ja .. voor ons .. sja. . wellicht beter dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan van Elsa. Groep is nu zo gefragmenteerd. Het viel mij ook op dat er niet meer echt gezamenlijk wordt gegeten. Iedereen zit maar een beetje overal in kleine groepjes.
De heksen mogen wakker worden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
Elsa: "we gaan vandaag gewoon weerwolven!!"
Ouwe David: "Ja gezellig, gezellig..."
Néééééééeeeeeee !!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : We gaan vandaag weerwolven .. dat is mijn plan vandaag...
Nou .. dan rondjes rijden, interview maken .. terug naar studiogebouw... koffer krijgen .. vast nog veel meer doen. Ik denk dat Keanu wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu zegt dat je nadat je daaruit gaat nog zeker een uur bezig bent daar![]()
![]()
in de auto gestopt en![]()
![]()
Milena mag niet vergeten om Sharice af en toe uit te latenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het gewoon ziekelijk hoe Sharice de hele dag op de lip van Milena zit..
Het helpt écht als je elke dag naast het vogelhuisje gaat staan fluitenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje doet fluitend een rondje en eindigt bij het vogelhuisje..
De stagiaire maakt er een mooi shotje van![]()
[ afbeelding ]
Er schuilt een dichter in uquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Er is een stokje gestoken tegen de hele dag bakken en koken?
Joortje weet wel van aanpakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:11 schreef Verity het volgende:
Jordy: Of jullie pakken samen een hotelletje, dan heb je morgenavond nog seks man
Ik vroeg me al wat het was, dacht eerst frolic te zienquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Streams op mensen die aanmaakblokjes in een slobblik gooien. Heel spannend.
Raar.. die dingen stinken toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld is
Het is wel weer leuk voor de verandering, altijd de keuken en bank hangende mensen is ook saai.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Haar opgetrokken bovenlip kan ze ook niet helpen, die heeft ze vast meegekregenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld is
Dat kost weer geld natuurlijk...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Flikker een paar sportapparaten in de game area en laat ze ff lekker wat doen net als vorige jaren.
Ja en een huisje zonder bedorven slob op de bodemquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Pootje is buiten vogeltjes aan het lokken...
Vogeltjes denken ook "zoek wel een vogelhuisje in een tuin met echte planten!"
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld isEva TrumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice zit, en blijf, braaf Sharice, grote meidquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Milena mag niet vergeten om Sharice af en toe uit te laten
[ afbeelding ]
Dat is echte liefde…. Toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
3 weken ....Trouwen voor de kerk , tering![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Verity het volgende:
Jolien: Dat doe jij wel vaker he, als ik het wil en jij wilt het niet, dan gebeurd er wat jij wilt
Jeffrey: nee dat is niet waar
Zal jeff al over de bruidsschat hebben nagedacht ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:32 schreef Jockari het volgende:
Jeff en Jo al over huwelijk bezig. Gaat snel daar.
Ik bedoel het ook sarcastischquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha nee bij hun zeker weten niet
Het doet iets met mijn kringspier merk ik.quote:
Das niet goed niequote:Op donderdag 30 januari 2025 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Het doet iets met mijn kringspier merk ik.
Wat moeten ze dan tussen de middag eten, ze hebben niets?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Er is nog geen etenze denken dat ze dat vanavond pas krijgen omdat ze eigenlijk alleen savpnds warm mogen eten.
Zie het zo gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Frummelie het volgende:
Jemig echt serieus.... die kruipen straks nog in elkaars hol...
Volgens mij zijn dat nestkastje, daar komen denk ik nu ook geen vogels inquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Pootje is buiten vogeltjes aan het lokken...
Vogeltjes denken ook "zoek wel een vogelhuisje in een tuin met echte planten!"
Slobquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan tussen de middag eten, ze hebben niets?
Op een houtje bijten. Dat hebben ze nog genoegquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
slob. De FEBO probeert ze duidelijk te maken dat ze moeten ontbijten en lunchen met slob en de rest gewoon voor de avond is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij hoeven die sportstreams helemaal niet. dat gehijg en gekreun de hele dag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Flikker een paar sportapparaten in de game area en laat ze ff lekker wat doen net als vorige jaren.
Verwacht eigenlijk nog een spel om de ovens vrij te spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doen ze tenminste nog wat.
Dit hangen gaat duren tot morgenavond.
Ja een 24 uurs opdracht en dan ook een actievequote:Op donderdag 30 januari 2025 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kost weer geld natuurlijk...![]()
Knal er gewoon een leuke 24 uurs opdracht in... een dansmarathon ofzo...![]()
Alles beter dat Jut(Jeff) en Jol(ien) streamsquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij hoeven die sportstreams helemaal niet. dat gehijg en gekreun de hele dag.
Als ik sport wil kijken ga ik wel naar een sportzender
Na de gesprekken van gisteravond komt ze geen kerk meer in.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
3 weken ....Trouwen voor de kerk , tering![]()
Ik snap dat eten niet, waarom niet gewoon brood en iedere dag iets anders te eten.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op een houtje bijten. Dat hebben ze nog genoeg
Ja ik had zoiets van... dit gaat leuk worden.. nou inderdaad van korte duur.. zo jammer echt een gemiste kans.. en dat is met zoveel dingen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een 24 uurs opdracht en dan ook een actieve
Dat werken onder de directeuren was ook maar kort
Waarom doen ze dat niet gewoon een hele week lang
Ik vind het niet normaal dat ze twee keer per dag slob moeten eten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
slob. De FEBO probeert ze duidelijk te maken dat ze moeten ontbijten en lunchen met slob en de rest gewoon voor de avond is.
Een maand nu al, die "Armoede-cyclus" mag nu wel stoppen, de lol is er al lang afquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat ze twee keer per dag slob moeten eten.
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een maand nu al, die "Armoede-cyclus" mag nu wel stoppen, de lol is er al lang af
Dat was vast zelfkennis van hem. Hij lult ook veel uit zijn nekquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Sharice wijst Pootje erop dat zijn mic achterin zijn nek zit.
Ik vond het eigenlijk wel prima zo
Omdat ze daar niet zitten voor ons, maar voor een tv fragmentje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een 24 uurs opdracht en dan ook een actieve
Dat werken onder de directeuren was ook maar kort
Waarom doen ze dat niet gewoon een hele week lang
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze daar niet zitten voor ons, maar voor een tv fragmentje.
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze lijkt echt hč.. zelfs het dansje kent ze
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
OMGquote:
Het zou een dochter kunnen zijnquote:
Ze heeft wat weg van zijn exquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Dat demense nie opU gestemt hebben omdāh U een prachpersoonn bent..![]()
ohhw dus dat is de reden
[ afbeelding ]
Ik denk te weten wie BB wint.. maar kan dat pas uitleggen na BBquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:00 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt dat er nog iemand bij komt, maar kan het pas buiten na BB uitleggen. Ik ben benieuwd!
Jeffrey at appelquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat wat wat... wat heb ik gemist..
Bij RTL kan ik soms niet inloggen, pakt niet automatisch het wachtwoord. Heb jij daar ook last van?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik wilde stemmen maar ik kom telkens op het scherm dat ik eerst moet inloggen![]()
Ik ben er weer klaar mee
Ik heb hetzelfde bij rtl. Al 10x ofzo m'n wachtwoord veranderd. Bij goplay gaat het wel normaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
Ik wilde stemmen maar ik kom telkens op het scherm dat ik eerst moet inloggen![]()
Ik ben er weer klaar mee
Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nestquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nestkastje, daar komen denk ik nu ook geen vogels in
Nu ineens welquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Bij RTL kan ik soms niet inloggen, pakt niet automatisch het wachtwoord. Heb jij daar ook last van?
een nestje op een bedje van slob?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nest![]()
Maar dit zijn mezenkastjes
Neej nergens last van maar ik zit met Videoland op m'n Ipad..quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:03 schreef lojanda het volgende:
Iemand ook last van foutmeldingen bij Videoland op de tv?
Bewoners.. het is tijd voor een batterij wissel.
En dat zal vast niet de laatste zijn vandaag want hij denkt recht te hebben op meer dan twee appels per dag en anderen hebben er genoeg aan één appeltje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké thnx dat is 1... en vanmorgen natuurlijk ook nog wat in de slob..
Misschien moeten ze 'avondeten' er groter, dikker en onderstreept op zetten de volgende keerquote:
Bij mij achterthuis 2 nestkastjes , daar zijn al een week koolmeesjes heen en weer aan het vliegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nest![]()
Maar dit zijn mezenkastjes
Continu en is echt vervelend.. stel dat ik iets misquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej nergens last van maar ik zit met Videoland op m'n Ipad..
Als het goed is, zijn alle appels in eigen beheer en valt er niks te jatten...David Poot heeft ze uitgedeeld vanmorgen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat zal vast niet de laatste zijn vandaag want hij denkt recht te hebben op meer dan twee appels per dag en anderen hebben er genoeg aan één appeltje.
Haha ja iets missen is heel nasyy.... en als je bv op een ander apparaat probeert of even resetten...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Continu en is echt vervelend.. stel dat ik iets mis![]()
Jordy zegt 850gr gehakt te hebben per maaltijd voor 15 mensen.
Daarom ook goed dat Keanu wel durft te praten. Meer man dan Jeffrey en matthie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Dat krijg je als je de hele dag tegen alles en iedereen loopt te klagen behalve bij de personen waarover je je 'in't zak gezet' voelt..
Oké dat is dan wel slim want het jatten is begonnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn alle appels in eigen beheer en valt er niks te jatten...David Poot heeft ze uitgedeeld vanmorgen...
Jordy legt het je graag even uitquote:
Hij is ook wel echt een persoon die zijn gelijk moet halen.quote:
Jordy verwacht teveel van mensen door zelf invullingen te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij loopt vast in zijn eigen afspraken in zijn hoofd
Ja triestigheid... ik zag vanmorgen ook een filmpje dat ze gisteren hamburgers uit de pan aant knagen waren... er was iets teveel vlees... Jeffrey en Keanu stelletje viespeuken...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dat is dan wel slim want het jatten is begonnen
Zo vermoeiend dit...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt een persoon die zijn gelijk moet halen.
Gister hele middag beus en nu weet ie opeens niet meer wat er precies letterlijk is gezegdquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet niets maar voor zijn gevoel was het anders
Niels, Jordy, Jeffrey en Mattheus hebben het daar wel over gehad. Ze wilden alle 4 het uitvoeren. Alleen wordt Jordy er nu voor afgerekend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:29 schreef engine het volgende:
Er is toch nooit echt een plan geweest om keanu en lennie tegen elkaar op te zetten?
En dan moet hij ook nog met Jeffrey mattheus Milena en weet ik veel nog pratenquote:
Hij kan ook zeuren maar hij zegt het nu wel ff goedquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Niels en Jordy hebben dit zeker gezegd tegen elkaar
Hebben Jordy en Niels dit ook niet met z’n tweeėn in de suite besproken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Niels, Jordy, Jeffrey en Mattheus hebben het daar wel over gehad. Ze wilden alle 4 het uitvoeren. Alleen wordt Jordy er nu voor afgerekend.
Sowieso dat verhaal halen is al te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:34 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy: "Ik weet het niet meer" oftwel hij verzint constant dingen en lult uit zijn nek. Die jongen moet eens een bezoekje brengen aan de psych na zijn deelname.
Ooh echt.. als het een beetje pittig wordt kan het interessant zijn...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan moet hij ook nog met Jeffrey mattheus Milena en weet ik veel nog praten
Ik vind hem hier altijd wel eerlijk in hij gaat het altijd wel vragen hoe het echt zitquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan ook zeuren maar hij zegt het nu wel ff goed
Ja duidelijk en erbij lekker gemeen lachenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben Jordy en Niels dit ook niet met z’n tweeėn in de suite besproken?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:36 schreef ledn81 het volgende:
Jordy doet een Ruttetje Ik heb hier geen actieve herinneringen meer aan
Daar is het hele gezeik met die groepen begonnen dus lijkt me wel logischquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Keanu over Lennie te zeuren, die is al lang weg
Aanval is de beste verdedigingquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu draait het nu om het ligt nu aan de ander
Jeffrey heeft er al voor gezorgd dat de fout volledig bij Jordy en Niels ligt. Keanu vertrouwt hun ook volledig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:39 schreef lojanda het volgende:
Eigenlijk zouden ze nu ook Jeffrey en Mattheus erbij moeten halen.. kijken of die ook de waarheid durven te spreken.
Hieruit is de hele opsplitsing gekomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu draait het nu om het ligt nu aan de ander
Klinkt als een hele foute film... (uit het nachtkastje van Jordy!)quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
David S. met Eva T. in gesprek op stream 2
Wel door Jeff geoppertquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:29 schreef engine het volgende:
Er is toch nooit echt een plan geweest om keanu en lennie tegen elkaar op te zetten?
Niels en jordy hebben dit ook lopen bespreken in de slaapkamer in die 2 persoons onderzoek gemeen lachen erbijquote:
Ze wilden Keanu en Lennie uit elkaar halen, omdat Lennie een negatieve invloed had op Keanu en hem mee sleurde in haar malaise, maar volgens mij waren Jeff en Mattie dezelfde mening toegedaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niels en jordy hebben dit ook lopen bespreken in de slaapkamer in die 2 persoons onderzoek gemeen lachen erbij
Wie??? Jane??quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:46 schreef Flow3r het volgende:
Milena : She's jealous because she cant be me
Ja ok maar daar is waar het begon en daarom hun nu dit gesprek hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wilden Keanu en Lennie uit elkaar halen, omdat Lennie een negatieve invloed had op Keanu en hem mee sleurde in haar malaise, maar volgens mij waren Jeff en Mattie dezelfde mening toegedaan
Dat kan maar als er zo weinig eten is voor iedereen en dat je dan denkt meer recht te hebben en dan eten jat.. al is het dan maar een heel klein stukje, vind ik wel echt triest. Dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:48 schreef Lrod01 het volgende:
Goed punt van Keanu. Hoop heisa om niks dat gezeik om die hamburgers.
Ik was even buiten maar echt Jane jealous? Denk dat ze een leuker leven heeft als Milena. Leuke vriend, leuke baan en ziet er zeker niet slecht uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:46 schreef Flow3r het volgende:
Milena : She's jealous because she cant be me
Tuurlijk, ff lekker doorlullen, nog even wachten op Mattiequote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu meteen even met Jeff door spreken
Lijkt me erg fijn om op planeet Keanu te mogen leven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft nog steeds het gevoel dat hij gelijk had.
Voelt zich beter na dit gesprek
De enige vraag die ik in wou sturen was een vraag aan bb zelf wanneer milena en sharice eens straf zouden krijgen voor het fluisteren.. maar dat paste niet in het invoerveldquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Welke vragen heb je ingestuur voor Niels ?
Nah volgens mij heeft die die nu al niet meer..?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice vertelt het Jane verhaal nog maar een keer, nu met Jolien erbij.
Jane zou vanmorgen tegen haar gezegd hebben dat 'sommigen niet realiseren dat Mattie een wifey heeft' en zich zo hebben omgedraaid!
Maar dat weet ie zelf nog nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:53 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Nah volgens mij heeft die die nu al niet meer..?
Zucht... vermoeiend gewoon die meiden!quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zou vanmorgen tegen haar gezegd hebben dat 'sommigen niet realiseren dat Mattie een wifey heeft' en zich zo hebben omgedraaid!
Jane heeft een puntquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is dan aan de verantwoordelijkheid van Mattheus zelf. Hij heeft een relatie en moet weten wat wel en niet kan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |