Ik heb hoop dat David zich zal aansluiten bij Jane, Axel, Wicky en Elsa.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Gelukkig nu een wat aardige belg..hij zegt die kliek kan alleen maar klagen en klagen.
Zum kotzen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk mag Jane van Milena niet aan Sharice vragen om mee te gaan douchen.
'Ze' is ook heel jaloers op Milena, en dat snapt ze met zo'n kop ... Met die gekleurde lenzen ook.
Sharice gooit er nog wat vuur bij over dat Milena haar ogen nog schoongemaakt heeft in het begin.
Aardig mens toch die Milena.
Dat is wel een goed plan van Elsa. Groep is nu zo gefragmenteerd. Het viel mij ook op dat er niet meer echt gezamenlijk wordt gegeten. Iedereen zit maar een beetje overal in kleine groepjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : We gaan vandaag weerwolven .. dat is mijn plan vandaag...
Vooralsnog vind ik hem met iedereen meelullen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat David zich zal aansluiten bij Jane, Axel, Wicky en Elsa.
Voor hun wel ja .. voor ons .. sja. . wellicht beter dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan van Elsa. Groep is nu zo gefragmenteerd. Het viel mij ook op dat er niet meer echt gezamenlijk wordt gegeten. Iedereen zit maar een beetje overal in kleine groepjes.
De heksen mogen wakker worden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
Elsa: "we gaan vandaag gewoon weerwolven!!"
Ouwe David: "Ja gezellig, gezellig..."
Néééééééeeeeeee !!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : We gaan vandaag weerwolven .. dat is mijn plan vandaag...
Nou .. dan rondjes rijden, interview maken .. terug naar studiogebouw... koffer krijgen .. vast nog veel meer doen. Ik denk dat Keanu wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu zegt dat je nadat je daaruit gaat nog zeker een uur bezig bent daar![]()
![]()
in de auto gestopt en![]()
![]()
Milena mag niet vergeten om Sharice af en toe uit te latenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het gewoon ziekelijk hoe Sharice de hele dag op de lip van Milena zit..
Het helpt écht als je elke dag naast het vogelhuisje gaat staan fluitenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje doet fluitend een rondje en eindigt bij het vogelhuisje..
De stagiaire maakt er een mooi shotje van![]()
[ afbeelding ]
Er schuilt een dichter in uquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Er is een stokje gestoken tegen de hele dag bakken en koken?
Joortje weet wel van aanpakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:11 schreef Verity het volgende:
Jordy: Of jullie pakken samen een hotelletje, dan heb je morgenavond nog seks man
Ik vroeg me al wat het was, dacht eerst frolic te zienquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Streams op mensen die aanmaakblokjes in een slobblik gooien. Heel spannend.
Raar.. die dingen stinken toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld is
Het is wel weer leuk voor de verandering, altijd de keuken en bank hangende mensen is ook saai.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Haar opgetrokken bovenlip kan ze ook niet helpen, die heeft ze vast meegekregenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld is
Dat kost weer geld natuurlijk...quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:25 schreef ledn81 het volgende:
Flikker een paar sportapparaten in de game area en laat ze ff lekker wat doen net als vorige jaren.
Ja en een huisje zonder bedorven slob op de bodemquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Pootje is buiten vogeltjes aan het lokken...
Vogeltjes denken ook "zoek wel een vogelhuisje in een tuin met echte planten!"
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer @:lojanda, nu zie ik steeds die Trump-trekjes als Eva in beeld isEva TrumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |