Sharice zit, en blijf, braaf Sharice, grote meidquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Milena mag niet vergeten om Sharice af en toe uit te laten
[ afbeelding ]
Dat is echte liefde…. Toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
3 weken ....Trouwen voor de kerk , tering![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:33 schreef Verity het volgende:
Jolien: Dat doe jij wel vaker he, als ik het wil en jij wilt het niet, dan gebeurd er wat jij wilt
Jeffrey: nee dat is niet waar
Zal jeff al over de bruidsschat hebben nagedacht ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:32 schreef Jockari het volgende:
Jeff en Jo al over huwelijk bezig. Gaat snel daar.
Ik bedoel het ook sarcastischquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha nee bij hun zeker weten niet
Het doet iets met mijn kringspier merk ik.quote:
Das niet goed niequote:Op donderdag 30 januari 2025 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Het doet iets met mijn kringspier merk ik.
Wat moeten ze dan tussen de middag eten, ze hebben niets?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Er is nog geen etenze denken dat ze dat vanavond pas krijgen omdat ze eigenlijk alleen savpnds warm mogen eten.
Zie het zo gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Frummelie het volgende:
Jemig echt serieus.... die kruipen straks nog in elkaars hol...
Volgens mij zijn dat nestkastje, daar komen denk ik nu ook geen vogels inquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Pootje is buiten vogeltjes aan het lokken...
Vogeltjes denken ook "zoek wel een vogelhuisje in een tuin met echte planten!"
Slobquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan tussen de middag eten, ze hebben niets?
Op een houtje bijten. Dat hebben ze nog genoegquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
slob. De FEBO probeert ze duidelijk te maken dat ze moeten ontbijten en lunchen met slob en de rest gewoon voor de avond is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |