Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nestquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nestkastje, daar komen denk ik nu ook geen vogels in
Nu ineens welquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Bij RTL kan ik soms niet inloggen, pakt niet automatisch het wachtwoord. Heb jij daar ook last van?
een nestje op een bedje van slob?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nest![]()
Maar dit zijn mezenkastjes
Neej nergens last van maar ik zit met Videoland op m'n Ipad..quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:03 schreef lojanda het volgende:
Iemand ook last van foutmeldingen bij Videoland op de tv?
Bewoners.. het is tijd voor een batterij wissel.
En dat zal vast niet de laatste zijn vandaag want hij denkt recht te hebben op meer dan twee appels per dag en anderen hebben er genoeg aan één appeltje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké thnx dat is 1... en vanmorgen natuurlijk ook nog wat in de slob..
Misschien moeten ze 'avondeten' er groter, dikker en onderstreept op zetten de volgende keerquote:
Bij mij achterthuis 2 nestkastjes , daar zijn al een week koolmeesjes heen en weer aan het vliegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gelezen dat de roodborstjes nu gaan beginnen met de aanleg van hun nest![]()
Maar dit zijn mezenkastjes
Continu en is echt vervelend.. stel dat ik iets misquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej nergens last van maar ik zit met Videoland op m'n Ipad..
Als het goed is, zijn alle appels in eigen beheer en valt er niks te jatten...David Poot heeft ze uitgedeeld vanmorgen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat zal vast niet de laatste zijn vandaag want hij denkt recht te hebben op meer dan twee appels per dag en anderen hebben er genoeg aan één appeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |