Ze wilden Keanu en Lennie uit elkaar halen, omdat Lennie een negatieve invloed had op Keanu en hem mee sleurde in haar malaise, maar volgens mij waren Jeff en Mattie dezelfde mening toegedaanquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niels en jordy hebben dit ook lopen bespreken in de slaapkamer in die 2 persoons onderzoek gemeen lachen erbij
Wie??? Jane??quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:46 schreef Flow3r het volgende:
Milena : She's jealous because she cant be me
Ja ok maar daar is waar het begon en daarom hun nu dit gesprek hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wilden Keanu en Lennie uit elkaar halen, omdat Lennie een negatieve invloed had op Keanu en hem mee sleurde in haar malaise, maar volgens mij waren Jeff en Mattie dezelfde mening toegedaan
Dat kan maar als er zo weinig eten is voor iedereen en dat je dan denkt meer recht te hebben en dan eten jat.. al is het dan maar een heel klein stukje, vind ik wel echt triest. Dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:48 schreef Lrod01 het volgende:
Goed punt van Keanu. Hoop heisa om niks dat gezeik om die hamburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |