De vorige keer was hij flink gespannen omdat het de eerste keer was volgens mij is er nu iets meer berusting. Al zal er altijd spanning zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 21:09 schreef Droopie het volgende: [..] hij stort vrijdagavond in van de spanning. Ook als Niels blijft zal de spanning inmens zijn. Tel dr bij op dat de sfeer om te snijden is in dat huis voor mensen zoals Jordy. Maar hij krabbelt wel weer op hoor, zo rollen die mensen
![]()
Jolien is in het echt een opmaaktutje en prinsesje, die is een minderwaardigheid complex aan het creëren nu ze steeds zelfde aan heeft en geen makeup heeftquote:Op maandag 27 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar heeft Jolien nu weer last van ?
Hij ligt niet voor niets nu op bed he, hij kan er gewoon matig tegen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:12 schreef marky het volgende:
[..]
De vorige keer was hij flink gespannen omdat het de eerste keer was volgens mij is er nu iets meer berusting. Al zal er altijd spanning zijn
duivendrecht, ga je er heen?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef Droopie het volgende:
Ze wilt niet weten dat Jefflien een ding is in de buitenwereld.
Waar staat dat huis exact?
Hij heeft moeite met de enorme drukte. Wicky is een compleet ander persoon die gaat lopen bitchen en roddelen dat is zijn uitlaatklep.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij ligt niet voor niets nu op bed he, hij kan er gewoon matig tegen.
Wicky bv, die kan zich afsluiten en zijn energie verdelen.
Tennisballen naar binnen gooien.quote:
Als je daar niet kan schakelen dan wordt het heel lastigquote:Op maandag 27 januari 2025 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij ligt niet voor niets nu op bed he, hij kan er gewoon matig tegen.
Wicky bv, die kan zich afsluiten en zijn energie verdelen.
Dit zou echt mijn hel op aarde zijn, op een vakantie in Tokyo na.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar niet kan schakelen dan wordt het heel lastig
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zou echt mijn hel op aarde zijn, op een vakantie in Tokyo na.
Nou ja..zelfs de febo heeft soms moeite met schakelen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je daar niet kan schakelen dan wordt het heel lastig
Klopt , kan je nagaan waar je je als deelnemer op moet voorbereidenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja..zelfs de febo heeft soms moeite met schakelen.
Over amateur psychologen gesprokenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft moeite met de enorme drukte. Wicky is een compleet ander persoon die gaat lopen bitchen en roddelen dat is zijn uitlaatklep.
Het gaat wel om Jordy natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Over amateur psychologen gesproken
Of Jordy apologeten...quote:Op maandag 27 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan volgens Jordy?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy ergert zich kapot aan sharice haar gedrag vanmiddag
Sommige mensen hier identificeren zich het meest met Jordy, die herkennen veel dingen.quote:
Dan kan je lang hopen want de vogelhuisjes zijn klaarquote:Op maandag 27 januari 2025 21:32 schreef spapaars het volgende:
Zie ze liggen, hoop op een nachtdienst.
Gaat om de bedrijven toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:33 schreef Droopie het volgende:
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Mensen, schop Jeff even terug naar aarde.
Ja waaronder jijzelf Jeffquote:Op maandag 27 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Hele sfeer verpest aldus Jordy
JEff er moeten er eerst 3/4/5 vertrekken
Ja klopt. Maar hij vind het zo onbelangerijk, maar hij vertelde het helemaal in detail en was content. Jordy vond het niet leuk om te horen.quote:
Ze lieten de directeuren een tussenstand zien, dus dat is nog niet af.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan kan je lang hopen want de vogelhuisjes zijn klaar
Op alles en iedereen zeiken, ik irriteer me echt dood aan die gastquote:Op maandag 27 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Met de 3 directeurs trekt op niks aldus jeffrey
Dit is de stemming van de kijkersquote:Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze lieten de directeuren een tussenstand zien, dus dat is nog niet af.
Maar verwacht wel iets ander dan vogelhuisjes.
[ afbeelding ]
Is dit een weekopdracht?quote:Op maandag 27 januari 2025 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze lieten de directeuren een tussenstand zien, dus dat is nog niet af.
Maar verwacht wel iets ander dan vogelhuisjes.
[ afbeelding ]
Dat doet hij dan weer nietquote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja je kan natuurlijk ook je koffer pakken Jeff
Maar dat doet dat ventje dan weer niet, daar is zijn egootje weer net te groot voorquote:Op maandag 27 januari 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja je kan natuurlijk ook je koffer pakken Jeff
Nee echt niet. Heel gevoelig en lief meiskequote:
nou zender kraakte als een gekquote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB probeert het ook te zeggen, maar ze houdt niet op.
Goed ideequote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik kijk voor mijn eigen bloeddruk maar even de uitzending.. Als het zo nog een poosje doorgaat met Jeffrey en ook Milena, dan ben ik er geloof ik wel klaar mee
ik voorspel weddenschap hahaquote:Op maandag 27 januari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil Mattheus zonder snor zien.
En er zelf smakelijk om lachenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Had ik 3 maanden van te voren een sportschool abonnement afgesloten, 37 euro per maand. 3 maanden knallen! Kom je hier, binnen een week alles kwijt! Ik kon 3 kwartier hardlopen, had ik nog nooit gekund. Nu nog geen 50 rondjes.
........quote:Op maandag 27 januari 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
Jordy is drie maanden flink aan het knallen geweest in de sportschool. Dat is ook wel te zien. Hij heeft borsten waar menig vrouw jaloers op is
Wicky is ook flink afgevallen .. en meer mensen. niet alleen Jordyquote:Op maandag 27 januari 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff is een lul, maar heeft wel een beetje gelijk over het nomineren en dat de.laatste 4 een groot voordeel hebben qua energie enzo. Als je dat koppie van jordy ziet die is echt heel veel afgevallen daar.
Wikey zie ik niet zoquote:Op maandag 27 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wicky is ook flink afgevallen .. en meer mensen. niet alleen Jordy
wie wat waar?quote:
Echt wel ,maar dat is het dus, jij bekijkt het ook vanuit jouw eigen perspectief en Jordy is jouw 'blinde vlek'quote:
Gaat hetquote:Op maandag 27 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel ,maar dat is het dus, jij bekijkt het ook vanuit jouw eigen perspectief en Jordy is jouw 'blinde vlek'
Er is niet aan te ontkomenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
In de uitzending zijn Milena, Jolien en Jeffrey aan het janken over Jane.
Op de streams zijn Milena, Jolien en Jeffrey nog steeds aan het janken over Jane.
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.quote:
Het is overduidelijk te zien in zijn gezicht , en bij meer mensen .quote:Op maandag 27 januari 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.
Ik ga erop letten hahaquote:Op maandag 27 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overduidelijk te zien in zijn gezicht , en bij meer mensen .
Ik kon het niet goed zien, maar die had een prima mager lichaam (leek op spieren) maar zijn armen niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.
Ligt weer half op jeffquote:Op maandag 27 januari 2025 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien al een tijdje niet gezien, update van familie achter de schermen .... ?
Haha serieus... Dit was ook het laatste shot van de aflevering zojuistquote:
Mooi he?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeff; 'niks aantrekken van wat jane zegt, alles is tegenovergesteld van wat ze zegt, blablablablablablablablabal' kots
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeff; 'niks aantrekken van wat jane zegt, alles is tegenovergesteld van wat ze zegt, blablablablablablablablabal' kots
Ze heeft de beurswaarde bekend gemaakt dat op het scherm stondquote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?
populariteit volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?
Zelfs azijn is niet zo zuur als deze gezichten.quote:
Als je het mij vraagtquote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1800 uur staat online, maar niets de moeite waard om te monteren denk ik ?
Dat is een constatering.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eva is VER SCHRIK KE LIJK!!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva valt ook weer tegen als ik zo teruglees ....
Nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind haar leukquote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kan niet tippen aan Jane maar ik vind haar okay..quote:
Hoe vies het spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Toen ik de pin kreeg, toen dacht ik even, waarom Axel niet? Maar toch was ik wel blij dat ik hem kreeg.
Axel : Ik weet wel waarom. Stel we verliezen morgen, dan moet ze 1 van ons nomineren. Dan is het veel logischer om hem tegenover mij te nomineren, dan tegenover jou. Maar ik weet het niet he..
hem is Jordy.
Wie?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben allergisch voor het geluid wat eruit komt. Zo nep! En dat hoofd staat me ook niet aanquote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan niet tippen aan Jane maar ik vind haar okay..
Hey UIquote:Op maandag 27 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
Hebben ze Eva binnengehaald om de nagels te doen van Jolien?
Ik heb alleen gekeken/geluisterd naar wat ze zegt en dat was okayquote:Op maandag 27 januari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor het geluid wat eruit komt. Zo nep! En dat hoofd staat me ook niet aan
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
Beetje jammer van die werkweek maar een dag duurde
ze wou ergens niet gaan zitten omdat 'ie kwaad was 'quote:Op maandag 27 januari 2025 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Troubles in Paradise, Jeffrey kwaad op Jolien .... ?
Ze doet normaal tegen Jane ..dat mag niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Troubles in Paradise, Jeffrey kwaad op Jolien .... ?
Hij moet maar eens stoppen met die zelfpromotie.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
Stem op Wicky lieve mensen
[ afbeelding ]
Gehoordquote:Op maandag 27 januari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice mag ook wel een zendercheck krijgen
Precies er is er maar 1 de homewreckerquote:Op maandag 27 januari 2025 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Milena is het gelul van Jane over haar onzin, ze moest eens weten ....
Ligt er maar aan waar je leest.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
David en David hebben niets geks gezien over Milena en Mattie
HA,quote:Op maandag 27 januari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Nu is het verhaal al dat Sharice op 1 staat![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
HA,
Nou zelfs bij mij niet meer, Minion
Die is al gevallen bij Nielsquote:Op maandag 27 januari 2025 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over de vorige BB, straks zijn ze groot fan van Ariana ......
Ash was wel op en top drama en ik heb me heel lang prima vermaakt met haarquote:
Niels weet en ziet allesquote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die is al gevallen bij Niels
Volgens hem had ze, ze niet allemaal op een rijtje
BB had haar moeten beschermen tegen zichzelf aldus niels
Ja waarom is dat?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef Flow3r het volgende:
Best lullig dat Eva niet bij de meiden kan slapen
De slaapkamers mochten random ingedeeld worden. Ze hebben toen zelf dit gekozen. Maar ja...dan past de laatste vrouw er nu niet bij.quote:
ik heb mij alleen maar geïrriteerd aan haar zolang ze er in zat, ze heeft mijn hele BB seizoen verpestquote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash was wel op en top drama en ik heb me heel lang prima vermaakt met haar
quote:Op maandag 27 januari 2025 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, niet genoeg ruimte denk ik
Hmm dus toch plaats te weinig.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De slaapkamers mochten random ingedeeld worden. Ze hebben toen zelf dit gekozen. Maar ja...dan past de laatste vrouw er nu niet bij.
Club NL welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden moeten Eva ook niet ......
Ach zo erg is het ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij vermaakt Eva zich prima daar..
[ afbeelding ]
ja, ze vermaakt zich zo te zien met iedereen welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij vermaakt Eva zich prima daar..
[ afbeelding ]
Ashley had ook humor en zelfinzicht. Daar heb ik Milena nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash was wel op en top drama en ik heb me heel lang prima vermaakt met haar
+1quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PMU = permanente make-up, weer wat geleerd .....
Zodat jij er 's ochtends ook stralend uitziet wanneer er iemand naast je wakker wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is ideaal, met mate dan welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die moven ze zelf (uit verveling?)quote:Op maandag 27 januari 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Waarom veranderen die zegels op de spaarkaart steeds?
doet die ook mee dan ?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Folies het volgende:
En Mattheus heeft iets zodat hij snel kan huilen zodra er iemand binnen komt?
Die zit daar ook leek het. Had iets in zijn hand en haden het over huilen als iemand komt.quote:
die zal zo wel gaan als ze staan te bakkenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zo telefooncel, was even in beeld ....
Fan van Sharice?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Folies het volgende:
yep , ik zag hem, dacht dat hij al ging slapenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:56 schreef Folies het volgende:
[..]
Die zit daar ook leek het. Had iets in zijn hand en haden het over huilen als iemand komt.
Kan ook zijn dat hij zei, iemand gaat straks hard huilen als hij binnenkomrt.
Je speelt voor jezelf dus eet je ook voor jezelfquote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk van die kleuters, lekker de groep naaien ....
Dat dus ....quote:Op maandag 27 januari 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Wt een kinderachtig gedoe van volwassenen
hij denkt aan jane zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 22:54 schreef Folies het volgende:
Toch heeft ze iets liefsquote:Op maandag 27 januari 2025 22:57 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, haha, smerige trut vind ik dat vanaf dag 1.
Ze heeft vanaf het begin Axel overal de schuld van gegeven. En de bewoners namen het aan voor zoete koek.quote:
hoe weet jij hoe mark zuckerberg er uit ziet in het donkerquote:Op maandag 27 januari 2025 22:58 schreef ben34567 het volgende:
Axel lijkt op Mark Zuckerberg in het donker
die bederft overal waar ze komt de boelquote:Op maandag 27 januari 2025 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elsa komt het feestje bederven ....
Nee ze mocht van de heren in het wisselbedquote:Op maandag 27 januari 2025 23:03 schreef KangaP het volgende:
En eva heeft onmiddellijk een bed verkregen of afgedwongen?
Ze had bij het koken wat apart gehouden dacht ik.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
perst ze dat uit haar poriën ofzo ?
Thxsquote:Op maandag 27 januari 2025 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee ze mocht van de heren in het wisselbed
David en Jolienquote:Op maandag 27 januari 2025 23:04 schreef Folies het volgende:
Bah, welke gek doet olie bij de appelmoes?
dat is niet misschienquote:Op maandag 27 januari 2025 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat dit morgen flink wat ruzie gaat opleveren ....
die liggen al in morpheus armenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:05 schreef Was-beer het volgende:
Alsof de rest dit niet gaat ruiken met al die olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |