quote:Op maandag 27 januari 2025 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, niet genoeg ruimte denk ik
Hmm dus toch plaats te weinig.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De slaapkamers mochten random ingedeeld worden. Ze hebben toen zelf dit gekozen. Maar ja...dan past de laatste vrouw er nu niet bij.
Club NL welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden moeten Eva ook niet ......
Ach zo erg is het ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij vermaakt Eva zich prima daar..
[ afbeelding ]
ja, ze vermaakt zich zo te zien met iedereen welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij vermaakt Eva zich prima daar..
[ afbeelding ]
Ashley had ook humor en zelfinzicht. Daar heb ik Milena nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash was wel op en top drama en ik heb me heel lang prima vermaakt met haar
+1quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PMU = permanente make-up, weer wat geleerd .....
Zodat jij er 's ochtends ook stralend uitziet wanneer er iemand naast je wakker wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is ideaal, met mate dan welquote:Op maandag 27 januari 2025 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die moven ze zelf (uit verveling?)quote:Op maandag 27 januari 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Waarom veranderen die zegels op de spaarkaart steeds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |