Als je het mij vraagtquote:Op maandag 27 januari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1800 uur staat online, maar niets de moeite waard om te monteren denk ik ?
Dat is een constatering.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Over amateur psychologen gesproken
Eva is VER SCHRIK KE LIJK!!quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva valt ook weer tegen als ik zo teruglees ....
Nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind haar leukquote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kan niet tippen aan Jane maar ik vind haar okay..quote:
Hoe vies het spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Toen ik de pin kreeg, toen dacht ik even, waarom Axel niet? Maar toch was ik wel blij dat ik hem kreeg.
Axel : Ik weet wel waarom. Stel we verliezen morgen, dan moet ze 1 van ons nomineren. Dan is het veel logischer om hem tegenover mij te nomineren, dan tegenover jou. Maar ik weet het niet he..
hem is Jordy.
Wie?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben allergisch voor het geluid wat eruit komt. Zo nep! En dat hoofd staat me ook niet aanquote:Op maandag 27 januari 2025 22:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan niet tippen aan Jane maar ik vind haar okay..
Hey UIquote:Op maandag 27 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
Hebben ze Eva binnengehaald om de nagels te doen van Jolien?
Ik heb alleen gekeken/geluisterd naar wat ze zegt en dat was okayquote:Op maandag 27 januari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor het geluid wat eruit komt. Zo nep! En dat hoofd staat me ook niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |