Wicky is ook flink afgevallen .. en meer mensen. niet alleen Jordyquote:Op maandag 27 januari 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff is een lul, maar heeft wel een beetje gelijk over het nomineren en dat de.laatste 4 een groot voordeel hebben qua energie enzo. Als je dat koppie van jordy ziet die is echt heel veel afgevallen daar.
Wikey zie ik niet zoquote:Op maandag 27 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wicky is ook flink afgevallen .. en meer mensen. niet alleen Jordy
wie wat waar?quote:
Echt wel ,maar dat is het dus, jij bekijkt het ook vanuit jouw eigen perspectief en Jordy is jouw 'blinde vlek'quote:
Gaat hetquote:Op maandag 27 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel ,maar dat is het dus, jij bekijkt het ook vanuit jouw eigen perspectief en Jordy is jouw 'blinde vlek'
Er is niet aan te ontkomenquote:Op maandag 27 januari 2025 21:55 schreef DGK-Eric het volgende:
In de uitzending zijn Milena, Jolien en Jeffrey aan het janken over Jane.
Op de streams zijn Milena, Jolien en Jeffrey nog steeds aan het janken over Jane.
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.quote:
Het is overduidelijk te zien in zijn gezicht , en bij meer mensen .quote:Op maandag 27 januari 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.
Ik ga erop letten hahaquote:Op maandag 27 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overduidelijk te zien in zijn gezicht , en bij meer mensen .
Ik kon het niet goed zien, maar die had een prima mager lichaam (leek op spieren) maar zijn armen niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet gezien bij wickey want die is al heel erg slank van zichzelf. Elsa zie je het ook wel.
Ligt weer half op jeffquote:Op maandag 27 januari 2025 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien al een tijdje niet gezien, update van familie achter de schermen .... ?
Haha serieus... Dit was ook het laatste shot van de aflevering zojuistquote:
Mooi he?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeff; 'niks aantrekken van wat jane zegt, alles is tegenovergesteld van wat ze zegt, blablablablablablablablabal' kots
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?quote:Op maandag 27 januari 2025 22:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
jeff; 'niks aantrekken van wat jane zegt, alles is tegenovergesteld van wat ze zegt, blablablablablablablablabal' kots
Ze heeft de beurswaarde bekend gemaakt dat op het scherm stondquote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?
populariteit volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft Jane opnieuw iets pittigs gezegd, of gaat dit nog steeds over dezelfde kringspier?
Zelfs azijn is niet zo zuur als deze gezichten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |