Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Lekker speculeren, lekker snel nieuw topic.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
Niet gezien dat ik lapo had door die post net
Nee Jeff niet, die zit nog thuis in de polder. Is met zijn huisje bezig zag ik op zijn Insta.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef ThijsTH het volgende:
Die Floris toch, NIET doen dat ten huwelijk vragen!!! Dit gaat echt awkward worden met Senna die niet meteen ja zal zeggen......oh jee toch......Floris is wel echt een puur persoon dus deze afgang gun ik hem niet. Aan alles kan je zien dat hij meer verliefd op Senna is dan zij op hem. En als Floris ook maar 1x Emma aait in de komende cyclus stuurt ze hem een brief dat ze het uit maakt.
Wat betreft de nieuwe inwoner: ik dacht eerst Olivier of Jorrit, maar na het zien van die foto denk ik Jeffrey.
Dat is wel een goeie Senna zit geplakt aan de tv om Floris ergens op te betrappen.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef ThijsTH het volgende:
Die Floris toch, NIET doen dat ten huwelijk vragen!!! Dit gaat echt awkward worden met Senna die niet meteen ja zal zeggen......oh jee toch......Floris is wel echt een puur persoon dus deze afgang gun ik hem niet. Aan alles kan je zien dat hij meer verliefd op Senna is dan zij op hem. En als Floris ook maar 1x Emma aait in de komende cyclus stuurt ze hem een brief dat ze het uit maakt.
Wat betreft de nieuwe inwoner: ik dacht eerst Olivier of Jorrit, maar na het zien van die foto denk ik Jeffrey.
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houdenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie Senna zit geplakt aan de tv om Floris ergens op te betrappen.Die gozer kan geen stap meer verzetten deze maand. Hahaha
Ze wil hem niet de loods uit, ze zei juist dat hij moest beloven om absoluut niet zelf weg te gaan en alleen weg te gaan als ie eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat hebben wij hier heerlijk lopen lachen toen Senna de eerste code gelijk juist had![]()
Maar effe serieus! Die Floris is echt spoor bijster zeg, beetje Senna ten huwelijk gaan vragen dan ben je echt wel sneu bezig na die paar maandjes. Daarnaast vind ik Senna maar een dramaqueen, om niks moeilijk gaan doen en Floris de schuld gaan geven, ben benieuwd hoe het buiten de loods hem zal afgaan met haar.
Nu mag Floris wel oppassen, 1 verkeerde ding en Senna komt gelijk met een dikke brief aan en dat kan 2 kanten op:
1: Je hebt iets gedaan wat niet kan dus je zoekt het maar uit![]()
2: Je hebt een keuze: Of je gaat eruit voor mij of ik kap ermee![]()
Voor nu is het een speculatie, maar ik denk dat we vrij vroeg in het nieuwe cyclus hier de eerste dramabrief gaan meemaken, want ja ook het gemis naar hem toe kan ze prima gebruiken om hem de loods uit te krijgenen vervolgens paar maanden later is het over tussen die 2 en zit Floris met gebakken peren
100%. En de productie zal niet aarzelen om zo snel mogelijk zo'n brief in de brievenbus te droppen, hopen op zoveel mogelijk sensatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houden![]()
Hmmm ja daar zit natuurlijk wel wat in maar toch is het voor nu makkelijk praten nu je nog zo bij elkaar bent, en dat kan na die tijd buiten de loods tot gemis leiden, hetzij voor Senna, of voor Floris.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze wil hem niet de loods uit, ze zei juist dat hij moest beloven om absoluut niet zelf weg te gaan en alleen weg te gaan als ie eruit gestemd wordt.
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet zo verliefd op hem is en een beetje de relatie in is gerold in de loods. Door de situatie ontstond het. Nu zoekt ze een manier om het zo natuurlijk mogelijk te laten verwateren. Dus hij mag prima nog 4 maanden daar zitten, dan kan ze het makkelijker uitmaken want ze voelt het niet meer.
Oooh binnen 24h ligt die brief al bij Florisquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:28 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
100%. En de productie zal niet aarzelen om zo snel mogelijk zo'n brief in de brievenbus te droppen, hopen op zoveel mogelijk sensatie.
Ik mag toch hopen dat hij daar nog vanaf gepraat is en/of zelf tot bezinning is gekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.
[..]
Robertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 03:28 schreef Cosima het volgende:
Ja mag ook hopen dat iemand hem de waarheid zegt want dit is ook bijna een beetje manipulatief. Dat kind voelt zich schuldig omdat ze niks heeft gedaan en toch een ton wint dankzij hem. Ik geloof niet dat hij dat zo bedoeld hoor maar hij is blijkbaar ook niet zo emotioneel intelligent om te beseffen dat deze timing voor haar niet fijn is.
En ik vrees dat het Robert is die terug komt. Vreselijke arrogante boomer met zn gezeik op iedereen vanuit zn stoel dus hoop het niet. Zou ook echt raar zijn om mensen die zijn weggestemd weer terug te laten keren.
En ze mogen die kaartenbak van ejvjl ook weggooien als het aan mij lag. Echt veel problematische en toxic mensen zaten daar.
Heerlijk dat cynismequote:Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
Hoop van welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij daar nog vanaf gepraat is en/of zelf tot bezinning is gekomen.
Hij zat natuurlijk vol in zijn emotie op dat moment. Heeft geen ring, het is veel te snel, er is nu al vaak gezeik en het zet haar onder druk dat ze "ja" zegt uit medelijden omdat hij achter blijft, etc.
Ik mag toch verwachten dat hij -niet de domste in de loods- uiteindelijk genoeg hersencellen in z'n bovenkamer heeft om dit plan niet door te zetten.
Vond EJVJL juist meer echte mensen , ipv dit kaartenbak geneuzelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 03:28 schreef Cosima het volgende:
Ja mag ook hopen dat iemand hem de waarheid zegt want dit is ook bijna een beetje manipulatief. Dat kind voelt zich schuldig omdat ze niks heeft gedaan en toch een ton wint dankzij hem. Ik geloof niet dat hij dat zo bedoeld hoor maar hij is blijkbaar ook niet zo emotioneel intelligent om te beseffen dat deze timing voor haar niet fijn is.
En ik vrees dat het Robert is die terug komt. Vreselijke arrogante boomer met zn gezeik op iedereen vanuit zn stoel dus hoop het niet. Zou ook echt raar zijn om mensen die zijn weggestemd weer terug te laten keren.
En ze mogen die kaartenbak van ejvjl ook weggooien als het aan mij lag. Echt veel problematische en toxic mensen zaten daar.
Ik ben benieuwd oftie Emma houd, Charis dumpt en twee andere lekkere(nieuwe) meiden erbij paktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:14 schreef spapaars het volgende:
Met die vraag aan een medebewoner "Zal ik haar ten huwelijk vragen?" ben je al af.
Daar heeft ze geen foutje voor nodig. Is gewoon haar plusminus 60K netto.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houden![]()
Dus als ze niet direct 'ja' antwoord, heeft ze een dubbele agenda?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.
Kom op! De eerste 3 maanden heeft ze het alleen over haar Davey gehad en dat ze eerst wilde onderzoeken of dat iets werd. Pas toen Floris vorige cyclus beloofde haar naar de finale te helpen, is het wat closer geworden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Leuk dat de geliefden Senna en Floris de finale mogen spelen. Beide erg leuke en lieve mensen. Wat mij betreft mogen ze beide winnen. Maakt niet uit wie. Wel jammer dat diegene dan eruit gaat. Wat ik vreemd vind is dat beide dat niet genoemd hebben als een probleem.
Familielid van Senna / Floris gespotquote:Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
✅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[..]
Familielid van Senna / Floris gespot![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Robert postte ook al iets vaags op insta… zou hij dan toch terug komen ?
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Robert postte ook al iets vaags op insta… zou hij dan toch terug komen ?
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehadquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Doe ze allletwee maar.. dat klikt wel![]()
[ afbeelding ]
Doe Mirthe maarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehad![]()
Doe dan maar:
[ afbeelding ]
En het liefst natuurlijk:
[ afbeelding ]
Jawel want onder het IG account van Floris worden ook gewoon dingen gepost.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…
je kijkt liever BB?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Robert heeft net een nieuwe knie, zou die na die paar weken herstel alweer terug die loods in gaan?
Floris en El Che blijven, een oud bondgenoot lijkt terug te komen en intussen zitten er figuren in die nauwelijks tekst krijgen tenzij ze even janken, verliefd lijken of hun relatie thuis op losse schroeven gezet kan worden. Wat een treurnis eigenlijk.
Zeker! Begin dit beu te worden om de redenen die ik noem.quote:
Minstens 2 geile meiskes voor de FloorHaremquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd wie er komt, aub niet die vieze alles vreter.
Welnee, daar hoeft ze niet lang naar te zoeken. Ze is de poort nog niet uit of hij wordt, uiteraard te lang en te intensief, geknuffeld door Emma. Done.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh... Ze begint al![]()
[ afbeelding ]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Marrije het volgende:
Nou, dat was m dus al.
Emma die Flo over zn schouder streelt nadat ie wakker wordt en goedemorgen Senna zegt.
Broertje tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
Misschien wil ze wel mee posten hierquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bank
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die staat te springen op bank en heeft van woede de remote al door het scherm van tv gegooid.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bank
Ik begrijp die actie ook niet van haar en dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉
Heeft inmiddels een nieuwe kniequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Robert was toch vrijwilig vertrokken vanwege kapotte knoken, reuma, krakkemikkie spelen..
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
Heerlijk Robert terug, lekkere knorrepot![]()
kuch heeft meneer chanel ook dusssssssquote:
wat je net zag oa knie kapotquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
had wel op Erik gehoopt
snap die zet niet om robert er weer in te laten?
met welke reden was hij naar huis gegaan toen?
Heeft een wat agressief gezicht.quote:
Er zijn er 5 weg en 5 nieuwenquote:
Dat is niet perse gezegd. Het gaat anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Maar we gaan het zien. Ze maken het dus niet meer zelf uit begrijp ik.
Het bondjes vormen zal gerekt moeten wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is niet perse gezegd. Het gaat anders.
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er 5 weg en 5 nieuwen
Zeg ik dat goed ?
Als het maar geen grabbelton wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het bondjes vormen zal gerekt moeten worden
Weet je maar nooit tegenwoordig, vond dat regie tijdens zijn verhaaltje veel op Brijan lettequote:
5 eruit, 5 erin hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ga uit van gewoon 16, 4 bondjes van 4 anders wordt het wat ingewikkeld.
Ach die kan ook nog Vincent aan de grond trekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je maar nooit tegenwoordig, vond dat regie tijdens zijn verhaaltje veel op Brijan lette
Alles -voor zover daar uberhaupt iets is- kan kapotquote:
Je een goede verdeling qua leeftijden is wel leukerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Jammer dat er niet wat meer ouderen zijn nu, dat is altijd wel leuk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Lagen er nou 3 bandjes per bondje?
Misschien moeten ze bondjes van 3 maken en de 4 die overbljven worden willekeurig verdeeld
Dat vind ik ook jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Ooohh in BB??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
Door gedoe bij de buren helemaal vergeten in te schakelen
Kan ze zo achter Senna aan, doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
emma gaat huilen wil niet weg bij Flo hahaha
ja jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
De ring van Senna ligt nu al in de prullenbakquote:
Gelijk heeft zequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
De ring van Senna ligt nu al in de prullenbak
Charissa is echt de minst slimmequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die is niet blij .. die had Emma gewild
En weer met 3 vrouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die is niet blij .. die had Emma gewild
Preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
El Che gaat het zwaar krijgen met Robert
hahaha jij zei het ook alquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
El Che gaat het zwaar krijgen met Robert
Heerlijk, blij dat hij weer terug is!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Robert, afspraken maken met elkaar en dat je niet elkaars eten op gaat zitten vreten.
De toon is gezet!!!!!!
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was nog bezig, zat te prutsen en zie dat @:Dotteke het al aangepast heeft.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat ze oud-deelnemers weer terug nemen.
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjes
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél langquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél lang
Er zijn zat mensen die met hun smoel op tv willen, Robert was een smaakmaker en ik ben er blij meequote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Oh ja, zie je wel. Achter haar handje giechelen als een dametje. Dat is er.quote:
Hij zou zoiezo ook al door z'n bondje weggestemd wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. hij mag nog een keer heeft zich "Weg laten stemmen"
[ afbeelding ]
Boy en Kelly samen in een bondje voelt wel als sturing vanuit de FEBO.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:04 schreef woxxel2 het volgende:
Denk dat t deze cyclus boy en kelly verhaallijn wordt.
Dat bondje gaat voor opschudding zorgen
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
Ook opvallend dat Fleurtje een extra telefoontje naar huis mocht plegen omdat ie nu verloofd is. Super kinderlijk dat ten huwelijk vragen na 3-4 maanden. Echt nog een jochie.
Alsof tie het daarom deed ook. Een extra belletje, zonder Senna naast 'm. Lijkt haast georganiseerd vanuit de Febo. 'Als je haar ten huwelijk vraagt mag je erna een keertje extra bellen'.
Wat loopt ie trouwens sowieso veel te janken de laatste tijd
Idd. Gescript gevoel. Even afhandelen en weer door.quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.quote:
Hij is toch HETERO!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Lynn wel, zie post 229quote:Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
Brie is zijn sugardaddyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is toch HETERO!!
[..]
Lynn wel, zie post 229
Zover ik het heb begrepen was hij niet altijd dronken, dus minimaal bi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nu
Ze zei Ja.. en een mondelinge afspraak is binden.. Floor hangtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Begonnen, met herhaling van die belachelijke huwelijksaanzoek.
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekekenquote:
Ja dat wel maar om gelijk zo tactisch te gaan spelen.....vind het wat hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekeken
Das dan een klein plusje
Suikerklontjes stapelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. eindelijk weer eentje "die wat heeft"![]()
Diabeet .. ik voel weer thema opdrachten aankomen ivm "bewustwording" enzo
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Robert wil meteen alles bepalen
Benieuwd of Boy dat gaat volhouden
Als het nu de grote Robert show wordtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
Hij speelt wel graag dictatortje die Robert.
Ja schakel weer eens inquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het nu de grote Robert show wordt
Brie is sterrenkijkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bri zegt over Che dat hij ook zijn goede kanten heeft...
ja onder de lakens
Ja Robert kan er wat van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Daar wordt weer flink gezaagd in de nacht.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef King_Merc het volgende:
Programma naam veranderen in Roberts Loods
Ehhhquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Robert cancelled El Kenikwel al bij het eerste spel straks .. die denkt dat El Kennix nix ken .. en gelijk heeft 'ie
Die gaat ook nix doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh
Charissa mocht ook niet gecancelled worden hè
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Na weken zo goed als alleen maar Floris, Senna en El Che nu na 1 aflevering al een omdoping?
Hoop dat Charissa naar 'm luistert en zo blijft drammen en doen dat Floris halverwege van ellende gewoon naar Senna gaat.
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga jij nou lekker BB kijken
Van mij mag Flo Best weg
Maar wel met een ton![]()
Ik las stiekem even meequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog.
Bij BB hoorde ik voor de 8349x van dezelfde dat er stiekem een beetje gehakt extra is gebakken en gegeten, dus nah..![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
If you cant beat them, join them.. hoe bestrijd je een El Etterbekje? Je zet er een groter etterbekje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |