abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216454519
De bondjes van cyclus 15

Foto 5thencounter
Haaien: Lynn, Brijan, Demi, Emma
Vossen: Manon, Floris, Precious, Charissa
Slangen: Delano, Vincent, Thijs, Yerwin
Gieren: Robert, Boy, Kelly, El Che
Met dank aan KinKiJan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 28-01-2025 20:36:40 ]
Smile, it's free therapy.
  maandag 27 januari 2025 @ 21:04:48 #2
505241 Kissingbird
pi_216454524
Niet gezien dat ik lapo had door die post net :o
  maandag 27 januari 2025 @ 21:07:10 #3
168093 Soury
Squeek
pi_216454554
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
Niet gezien dat ik lapo had door die post net :o
Lekker speculeren, lekker snel nieuw topic. :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 27 januari 2025 @ 21:13:21 #4
407195 ThijsTH
pi_216454620
Die Floris toch, NIET doen dat ten huwelijk vragen!!! Dit gaat echt awkward worden met Senna die niet meteen ja zal zeggen......oh jee toch......Floris is wel echt een puur persoon dus deze afgang gun ik hem niet. Aan alles kan je zien dat hij meer verliefd op Senna is dan zij op hem. En als Floris ook maar 1x Emma aait in de komende cyclus stuurt ze hem een brief dat ze het uit maakt.

Wat betreft de nieuwe inwoner: ik dacht eerst Olivier of Jorrit, maar na het zien van die foto denk ik Jeffrey.
  maandag 27 januari 2025 @ 21:31:08 #5
335263 freaky40
pi_216454777
Lekker voor Senna, maar die Fleuris nog een maand trek ik erg slecht. En dan Senna ten huwelijk vragen, dan spoor je ook niet. Alleen maar claimen dat meisje anders gaat ze er buiten de poort met iemand anders vandoor. Als dat niet evengoed gebeurd na een huwelijksaanzoek, wat een simpele ziel. En bovendien, dan laat je je aanstaande niet alleen gaan maar ga je mee, egoist! Volgende maand dus weer slijmen bij de FEBO en je heel makkelijk weer naar de eerste plek met je bondje laten helpen.
Het is 100% Erik die morgen daar de poort door komt, kan niet anders. Het stokstaartje.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 januari 2025 @ 21:32:44 #6
335263 freaky40
pi_216454789
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef ThijsTH het volgende:
Die Floris toch, NIET doen dat ten huwelijk vragen!!! Dit gaat echt awkward worden met Senna die niet meteen ja zal zeggen......oh jee toch......Floris is wel echt een puur persoon dus deze afgang gun ik hem niet. Aan alles kan je zien dat hij meer verliefd op Senna is dan zij op hem. En als Floris ook maar 1x Emma aait in de komende cyclus stuurt ze hem een brief dat ze het uit maakt.

Wat betreft de nieuwe inwoner: ik dacht eerst Olivier of Jorrit, maar na het zien van die foto denk ik Jeffrey.
Nee Jeff niet, die zit nog thuis in de polder. Is met zijn huisje bezig zag ik op zijn Insta.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 januari 2025 @ 21:42:55 #7
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_216454927
Kan het robert zijn ?
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  maandag 27 januari 2025 @ 21:52:13 #8
266970 sjaakspark
pi_216455043
Ik hoop echt niet dat het Robert is, maar aan het enthousiastme te zien lijkt het wel zo.
  maandag 27 januari 2025 @ 21:54:31 #9
335263 freaky40
pi_216455063
Nee, Robert is het zeker niet. Kijk maar naar die haar grens. Robert had ook geen colbertje aan voor zijn persfoto.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 januari 2025 @ 22:20:29 #10
443793 MacDeMarco
error #52
pi_216455345
Even doorgespoeld naar het einde in de hoop dat er een teaser was van de nieuwe bewoners, helaas niet.
Floris die Senna ten huwelijk wil vragen als zij de poort uitloopt. :') Arme jongen, die kan beter een type als Emma zoeken, want met Senna krijgt hij nog veel drama. Boos op hem worden, terwijl hij niks verkeerd doet, zal vast niet alleen in de loods gebeuren.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  maandag 27 januari 2025 @ 22:57:27 #11
335263 freaky40
pi_216455635
Nee dacht dat we de nieuwe zouden gaan zien in het voorstukje, maar daar trapt de FEBO deze maand niet in.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 januari 2025 @ 23:02:54 #12
168093 Soury
Squeek
pi_216455688
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef ThijsTH het volgende:

Dat is wel een goeie Senna zit geplakt aan de tv om Floris ergens op te betrappen. _O- Die gozer kan geen stap meer verzetten deze maand. Hahaha
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:21:40 #13
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_216456095
Wat hebben wij hier heerlijk lopen lachen toen Senna de eerste code gelijk juist had _O-
Maar effe serieus! Die Floris is echt spoor bijster zeg, beetje Senna ten huwelijk gaan vragen dan ben je echt wel sneu bezig na die paar maandjes. Daarnaast vind ik Senna maar een dramaqueen, om niks moeilijk gaan doen en Floris de schuld gaan geven, ben benieuwd hoe het buiten de loods hem zal afgaan met haar.

Nu mag Floris wel oppassen, 1 verkeerde ding en Senna komt gelijk met een dikke brief aan en dat kan 2 kanten op:
1: Je hebt iets gedaan wat niet kan dus je zoekt het maar uit :(
2: Je hebt een keuze: Of je gaat eruit voor mij of ik kap ermee _O-

Voor nu is het een speculatie, maar ik denk dat we vrij vroeg in het nieuwe cyclus hier de eerste dramabrief gaan meemaken, want ja ook het gemis naar hem toe kan ze prima gebruiken om hem de loods uit te krijgen :+ en vervolgens paar maanden later is het over tussen die 2 en zit Floris met gebakken peren ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:23:09 #14
34663 SpeedyGJ
pi_216456097
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 23:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is wel een goeie Senna zit geplakt aan de tv om Floris ergens op te betrappen. _O- Die gozer kan geen stap meer verzetten deze maand. Hahaha
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houden ;) :Y
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:27:54 #15
407195 ThijsTH
pi_216456104
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat hebben wij hier heerlijk lopen lachen toen Senna de eerste code gelijk juist had _O-
Maar effe serieus! Die Floris is echt spoor bijster zeg, beetje Senna ten huwelijk gaan vragen dan ben je echt wel sneu bezig na die paar maandjes. Daarnaast vind ik Senna maar een dramaqueen, om niks moeilijk gaan doen en Floris de schuld gaan geven, ben benieuwd hoe het buiten de loods hem zal afgaan met haar.

Nu mag Floris wel oppassen, 1 verkeerde ding en Senna komt gelijk met een dikke brief aan en dat kan 2 kanten op:
1: Je hebt iets gedaan wat niet kan dus je zoekt het maar uit :(
2: Je hebt een keuze: Of je gaat eruit voor mij of ik kap ermee _O-

Voor nu is het een speculatie, maar ik denk dat we vrij vroeg in het nieuwe cyclus hier de eerste dramabrief gaan meemaken, want ja ook het gemis naar hem toe kan ze prima gebruiken om hem de loods uit te krijgen :+ en vervolgens paar maanden later is het over tussen die 2 en zit Floris met gebakken peren ;)
Ze wil hem niet de loods uit, ze zei juist dat hij moest beloven om absoluut niet zelf weg te gaan en alleen weg te gaan als ie eruit gestemd wordt.
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet zo verliefd op hem is en een beetje de relatie in is gerold in de loods. Door de situatie ontstond het. Nu zoekt ze een manier om het zo natuurlijk mogelijk te laten verwateren. Dus hij mag prima nog 4 maanden daar zitten, dan kan ze het makkelijker uitmaken want ze voelt het niet meer.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:28:50 #16
407195 ThijsTH
pi_216456106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houden ;) :Y
100%. En de productie zal niet aarzelen om zo snel mogelijk zo'n brief in de brievenbus te droppen, hopen op zoveel mogelijk sensatie.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:33:48 #17
335263 freaky40
pi_216456108
Fleuris zal naar Emma geduwd worden of een ander chickie die nog binnen komt, met en beetje hulp van de FEBO. Dat wordt een month from hell voor haar als ze daar in Lampjesstad zit voor haar TV. En ook geen streams zodat niets actueels is wat ze te zien krijgt. Shitshow it is!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 01:01:09 #18
34663 SpeedyGJ
pi_216456130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:27 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ze wil hem niet de loods uit, ze zei juist dat hij moest beloven om absoluut niet zelf weg te gaan en alleen weg te gaan als ie eruit gestemd wordt.
Mijn vermoeden is dat ze helemaal niet zo verliefd op hem is en een beetje de relatie in is gerold in de loods. Door de situatie ontstond het. Nu zoekt ze een manier om het zo natuurlijk mogelijk te laten verwateren. Dus hij mag prima nog 4 maanden daar zitten, dan kan ze het makkelijker uitmaken want ze voelt het niet meer.
Hmmm ja daar zit natuurlijk wel wat in maar toch is het voor nu makkelijk praten nu je nog zo bij elkaar bent, en dat kan na die tijd buiten de loods tot gemis leiden, hetzij voor Senna, of voor Floris.

Maar inderdaad, beetje in de loods houden en op gegeven moment effe bommetje droppen en done, het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:28 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
100%. En de productie zal niet aarzelen om zo snel mogelijk zo'n brief in de brievenbus te droppen, hopen op zoveel mogelijk sensatie.
Oooh binnen 24h ligt die brief al bij Floris _O- want ja drama en sensatie maakt natuurlijk TV en trekt kijkers aan he ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 01:57:40 #19
475666 DutchBlend
pi_216456169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.
[..]

Ik mag toch hopen dat hij daar nog vanaf gepraat is en/of zelf tot bezinning is gekomen.

Hij zat natuurlijk vol in zijn emotie op dat moment. Heeft geen ring :') , het is veel te snel, er is nu al vaak gezeik en het zet haar onder druk dat ze "ja" zegt uit medelijden omdat hij achter blijft, etc.

Ik mag toch verwachten dat hij -niet de domste in de loods- uiteindelijk genoeg hersencellen in z'n bovenkamer heeft om dit plan niet door te zetten.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 03:28:02 #20
434701 Cosima
pi_216456217
Ja mag ook hopen dat iemand hem de waarheid zegt want dit is ook bijna een beetje manipulatief. Dat kind voelt zich schuldig omdat ze niks heeft gedaan en toch een ton wint dankzij hem. Ik geloof niet dat hij dat zo bedoeld hoor maar hij is blijkbaar ook niet zo emotioneel intelligent om te beseffen dat deze timing voor haar niet fijn is.

En ik vrees dat het Robert is die terug komt. Vreselijke arrogante boomer met zn gezeik op iedereen vanuit zn stoel dus hoop het niet. Zou ook echt raar zijn om mensen die zijn weggestemd weer terug te laten keren.

En ze mogen die kaartenbak van ejvjl ook weggooien als het aan mij lag. Echt veel problematische en toxic mensen zaten daar.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 03:31:12 #21
168093 Soury
Squeek
pi_216456219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 03:28 schreef Cosima het volgende:
Ja mag ook hopen dat iemand hem de waarheid zegt want dit is ook bijna een beetje manipulatief. Dat kind voelt zich schuldig omdat ze niks heeft gedaan en toch een ton wint dankzij hem. Ik geloof niet dat hij dat zo bedoeld hoor maar hij is blijkbaar ook niet zo emotioneel intelligent om te beseffen dat deze timing voor haar niet fijn is.

En ik vrees dat het Robert is die terug komt. Vreselijke arrogante boomer met zn gezeik op iedereen vanuit zn stoel dus hoop het niet. Zou ook echt raar zijn om mensen die zijn weggestemd weer terug te laten keren.

En ze mogen die kaartenbak van ejvjl ook weggooien als het aan mij lag. Echt veel problematische en toxic mensen zaten daar.
Robert O+ maar dat zal niet hoor.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 04:03:39 #22
506100 Alicia76
pi_216456234
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 06:14:08 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216456299
Met die vraag aan een medebewoner "Zal ik haar ten huwelijk vragen?" ben je al af.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 06:17:26 #24
407195 ThijsTH
pi_216456307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
Heerlijk dat cynisme
  dinsdag 28 januari 2025 @ 06:29:32 #25
505241 Kissingbird
pi_216456321
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 01:57 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat hij daar nog vanaf gepraat is en/of zelf tot bezinning is gekomen.

Hij zat natuurlijk vol in zijn emotie op dat moment. Heeft geen ring :') , het is veel te snel, er is nu al vaak gezeik en het zet haar onder druk dat ze "ja" zegt uit medelijden omdat hij achter blijft, etc.

Ik mag toch verwachten dat hij -niet de domste in de loods- uiteindelijk genoeg hersencellen in z'n bovenkamer heeft om dit plan niet door te zetten.
Hoop van wel :D leuke tv :@ :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:03:30 #26
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216456540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 03:28 schreef Cosima het volgende:

Vond EJVJL juist meer echte mensen , ipv dit kaartenbak geneuzel
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:34:15 #27
475666 DutchBlend
pi_216457035
Lijkt mij Erik, op die geblurde foto
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:59:27 #28
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216457219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 06:14 schreef spapaars het volgende:
Met die vraag aan een medebewoner "Zal ik haar ten huwelijk vragen?" ben je al af.
Ik ben benieuwd oftie Emma houd, Charis dumpt en twee andere lekkere(nieuwe) meiden erbij pakt ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:11:48 #29
3542 Gia
User under construction
pi_216457318
quote:

[..]
Daar heeft ze geen foutje voor nodig. Is gewoon haar plusminus 60K netto.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:14:32 #30
3542 Gia
User under construction
pi_216457350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.

Dus als ze niet direct 'ja' antwoord, heeft ze een dubbele agenda?

Zou het juist raar vinden als ze iets anders zegt dan: "Ik wil eerst buiten de loods kijken hoe onze relatie verloopt, voordat ik zo'n grote beslissing neem."
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:20:53 #31
3542 Gia
User under construction
pi_216457387
quote:
Kom op! De eerste 3 maanden heeft ze het alleen over haar Davey gehad en dat ze eerst wilde onderzoeken of dat iets werd. Pas toen Floris vorige cyclus beloofde haar naar de finale te helpen, is het wat closer geworden.

Ik vermoed dat Senna bij het minste of geringste knuffeltje tussen Floris en Emma direct contact zoekt met Davey. En tja, een lekkere meid met ruim 60K in de pocket, wie laat die lopen?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:24:49 #32
501164 KinKiJan
pi_216457410
Robert heeft net een nieuwe knie, zou die na die paar weken herstel alweer terug die loods in gaan?

Floris en El Che blijven, een oud bondgenoot lijkt terug te komen en intussen zitten er figuren in die nauwelijks tekst krijgen tenzij ze even janken, verliefd lijken of hun relatie thuis op losse schroeven gezet kan worden. Wat een treurnis eigenlijk.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:44:18 #33
335263 freaky40
pi_216457589
Robert zou leuk zijn, maar het is hem echt niet. Het is ook niet zo heel lang geleden dat hij is opgestapt dus die zal het voorlopig nog wel even laten.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:46:10 #34
335263 freaky40
pi_216457607
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 13,5 Kijkcijfer: 628.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

Lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 508.000 kijkers met een marktaandeel van 14.2 in de doelgroep, zagen Senna deze cyclus winnen van kneusje Fleuris! ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:56:16 #35
493840 Dutch_view
pi_216457677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Leuk dat de geliefden Senna en Floris de finale mogen spelen. Beide erg leuke en lieve mensen. Wat mij betreft mogen ze beide winnen. Maakt niet uit wie. Wel jammer dat diegene dan eruit gaat. Wat ik vreemd vind is dat beide dat niet genoemd hebben als een probleem.
quote:
Familielid van Senna / Floris gespot :7 :W
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:21:37 #36
335263 freaky40
pi_216457870
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
[..]
Familielid van Senna / Floris gespot :7 :W
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:39:40 #37
320904 King_Merc
pi_216457971
Robert postte ook al iets vaags op insta… zou hij dan toch terug komen ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:49:07 #38
501164 KinKiJan
pi_216458035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:55:15 #39
504088 Yver73
pi_216458092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…
  dinsdag 28 januari 2025 @ 12:01:34 #40
504088 Yver73
pi_216458121
Het viel me gisteren trouwens ook op dat Senna zei, toen haar door Jan gevraagd werd wat ze zou doen met het geld als ze won: dat ze een wereldreis wilde maken met Floris en zijn broertje en haar beste vriendin .
Toen zag ik Floris even zo kijken van ‘huh?’.
Daaruit blijkt wat mij betreft dat Senna haar prioriteit niet bij Floris heeft liggen. Ze wil er in ieder geval geen romantisch avontuur met zijn 2en van maken, maar lekker met haar bestie chillen.

Sowieso heeft ze volgens mij ook niet door wat je eigenlijk allemaal kunt doen met ¤100.000,- (¤60.000)
Ze wil én een wereldreis met zijn 4en én een auto én nog iets voor haar moeder??
Dat gaat nooit lukken.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 12:10:39 #41
335263 freaky40
pi_216458182
Lachwekkend dat ze echt denken 100.000 euro te winnen. Het is inderdaad 60k waarvan in 2x uitbetaald, 30k. En dan ook nog niet eens gelijk maar na 6 weken pas of zo. Eigenlijk zouden ze het bedrag moeten winnen wat je uiteindelijk uitbetaald krijgt en het niet 'opleuken' naar een hoog afgerond bedrag, wat een fake shit is dat! Niet alleen hier maar bij elk programma waar je geld wint.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 12:18:14 #42
443793 MacDeMarco
error #52
pi_216458251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehad :N

Doe dan maar:

En het liefst natuurlijk :S___D :

Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:59:55 #43
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216459350
Doe ze allletwee maar.. dat klikt wel _O-

dinsdag 28 januari 2025 @ 14:27:46 #44
494287 Was-beer
pi_216459712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Doe ze allletwee maar.. dat klikt wel _O-

[ afbeelding ]
_O-

Erik die met zijn 50+ uitsluitend op jonge vrouwen valt. Demi & Precious watch out
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:44:31 #45
320904 King_Merc
pi_216459881
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehad :N

Doe dan maar:

[ afbeelding ]

En het liefst natuurlijk :S___D :

[ afbeelding ]
Doe Mirthe maar :D sowieso erg spontaan :) , heb ik zo nu en dan contact mee :)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:54:55 #46
493840 Dutch_view
pi_216459959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:55 schreef Yver73 het volgende:

[..]
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…
Jawel want onder het IG account van Floris worden ook gewoon dingen gepost.
Iemand anders doet dat dan voor de deelnemer.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:19:42 #47
421867 greysbones
pi_216460176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Robert heeft net een nieuwe knie, zou die na die paar weken herstel alweer terug die loods in gaan?

Floris en El Che blijven, een oud bondgenoot lijkt terug te komen en intussen zitten er figuren in die nauwelijks tekst krijgen tenzij ze even janken, verliefd lijken of hun relatie thuis op losse schroeven gezet kan worden. Wat een treurnis eigenlijk.
je kijkt liever BB? _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:25:57 #48
501164 KinKiJan
pi_216460220
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kijkt liever BB? _O-
Zeker! Begin dit beu te worden om de redenen die ik noem.

Maar vraag het over een paar weken nog eens, dat kan nog veranderen :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:35:45 #49
251455 Chanel5
pi_216462282
Benieuwd wie er komt, aub niet die vieze alles vreter.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:37:08 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd wie er komt, aub niet die vieze alles vreter.
Minstens 2 geile meiskes voor de FloorHarem :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:38:16 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462333
Drooghuilen is echt een kunst geworen in RLS _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:38:53 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462345
quote:

[..]
Welnee, daar hoeft ze niet lang naar te zoeken. Ze is de poort nog niet uit of hij wordt, uiteraard te lang en te intensief, geknuffeld door Emma. Done.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:39:28 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462355
Ze gaan trouwen *O*

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:39:32 #54
11946 StephanL
pi_216462357
Nou fantastisch. Eerst maar kijken hoe het buiten gaat
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:39:36 #55
421867 greysbones
pi_216462360
Ach arm jong
Tot over zijn oren
Stinkt er met open ogen in
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:41:26 #56
11946 StephanL
pi_216462392
Ja ho nou maar met die twee
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:42:05 #57
421867 greysbones
pi_216462409
Afscheid Mori
Toch jammer
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:42:38 #58
11946 StephanL
pi_216462416
Ohh ze gaat weg. Jammer zeg
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:42:47 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462421
:W

Tot nooit meer

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:43:28 #60
421867 greysbones
pi_216462437
Benidorm basterds van de bondgenoten _O_ _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:43:47 #61
501164 KinKiJan
pi_216462445
Moraima zat er dus vooral ook om aanmeldingen los te peuteren?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:43:55 #62
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462447
En die rotten ook op..mooi contract afgelopen?

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:44:37 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462457
De klootzakjes blijven zitten.. ook typisch RLS ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:46:20 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462486
Nou, opgehoepeld, next!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:46:40 #65
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462490
Kan Mooriaatje gelijk doorlopen naar BB zaterdag ^O^
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:46:48 #66
421867 greysbones
pi_216462491
Uitgebreid filmpje van Mori
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:46:51 #67
11946 StephanL
pi_216462493
Kip :D _O_
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:48:07 #68
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462502
:W

En wegblijven }:|

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:48:11 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462503
Nou doeiiiiiii
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:48:50 #70
421867 greysbones
pi_216462516
Mama Floris
Doe eens normaal joh _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:48:52 #71
11946 StephanL
pi_216462517
Haha die moeder :D
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:49:37 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462527
Boehoeoo ik ga trauweehhh boehoe...

Mama schrikt zich de tyfus _O-

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:49:58 #73
421867 greysbones
pi_216462539
Leuke moeder :Y
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:50:13 #74
501164 KinKiJan
pi_216462545
Die reactie op die verloving van de ouders van Floris en Senna is geniaal!

G.E.K. met hoofdletters ja _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:50:31 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462548
Whahaaaa die moeder.
Lacht schamper nadat Floris zegt dat het met Senna voor altijd is.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:51:08 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462562
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
Leuke moeder :Y
Mama lult er dapper overheen.. die gaat wel los als Jan Lulletje thuis is _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:51:11 #77
421867 greysbones
pi_216462564
Geniaal _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:51:52 #78
421867 greysbones
pi_216462577
Oei een kriebelende Emma
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:51:53 #79
251455 Chanel5
pi_216462578
wel gvd afblijven ja!!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:15 #80
421867 greysbones
pi_216462584
Tis toch echt rekken
Rekken
Rekken
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:23 #81
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462589
Jahhh... Ze begint al *O*

dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:43 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462594
Nou, dat was m dus al.
Emma die Flo over zn schouder streelt nadat ie wakker wordt en goedemorgen Senna zegt.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:51 #83
251455 Chanel5
pi_216462596
Robert
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:57 #84
421867 greysbones
pi_216462600
Nou Robert dus
Of ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:53:21 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462608
Toch Robert.. sjeezus :N
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:53:22 #86
251455 Chanel5
pi_216462610
Die stem!!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:53:22 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462611
Mijn favoriet komt terug!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:53:25 #88
421867 greysbones
pi_216462613
Pffff tegenvaller dit
Eric was echt geniaal geweest
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:53:51 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh... Ze begint al *O*

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:10 #90
251455 Chanel5
pi_216462627
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Marrije het volgende:
Nou, dat was m dus al.
Emma die Flo over zn schouder streelt nadat ie wakker wordt en goedemorgen Senna zegt.
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:27 #91
499257 wolffie
pi_216462633
Jammer is idd Robert

Kunnen ze niemand meer vinden
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:42 #92
251455 Chanel5
pi_216462637
Beter dan die allesvreter
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:54:58 #93
354894 JJ76
pi_216462643
Duidelijk Robert dus. Zat er ook wel aan te komen zat nog steeds in reclamespotjes van bondgenoten
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:55:05 #94
421867 greysbones
pi_216462646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
Broertje toch O-)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:55:10 #95
508782 BinkieOpBankie
pi_216462648
quote:

[..]
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bank
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:55:39 #96
421867 greysbones
pi_216462661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:

[..]
Misschien wil ze wel mee posten hier :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:55:54 #97
251455 Chanel5
pi_216462663
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Broertje toch O-)
me reet :(
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:56:13 #98
499257 wolffie
pi_216462672
quote:

[..]
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:56:38 #99
354894 JJ76
pi_216462681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:

[..]
Die staat te springen op bank en heeft van woede de remote al door het scherm van tv gegooid.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:57:38 #100
251455 Chanel5
pi_216462696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef wolffie het volgende:

[..]
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉
Ik begrijp die actie ook niet van haar en dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken. Heel vreemd.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 19:57:40 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462699
Dat ze die ouwe zwamneus Robert er terug in pleuren is pure wanhoop, blijkbaar viel die lul goed bij de kijkers ;(
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:02:57 #102
11946 StephanL
pi_216462777
Ik ken hem niet, toen keek ik nog niet.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:04:01 #103
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462789
Robert was toch vrijwilig vertrokken vanwege kapotte knoken, reuma, krakkemikkie spelen.. ;(
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:04:36 #104
11946 StephanL
pi_216462797
Floris wordt meteen wild van een chick
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:05:35 #105
251455 Chanel5
pi_216462811
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:05:47 #106
501164 KinKiJan
pi_216462817
Lynn zusje van Britt? _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:06:05 #107
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462821
Jah.. lekkere meissies ,, een Brittje II erbij :P

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:06:10 #108
501164 KinKiJan
pi_216462824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Robert was toch vrijwilig vertrokken vanwege kapotte knoken, reuma, krakkemikkie spelen.. ;(
Heeft inmiddels een nieuwe knie :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:06:19 #109
421867 greysbones
pi_216462825
Kelly
Dit is mijn idool :+
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:06:37 #110
251455 Chanel5
pi_216462831
wat een pens
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:06:42 #111
168093 Soury
Squeek
pi_216462832
Heerlijk Robert terug, lekkere knorrepot *; *O*
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:07:02 #112
419455 Vlinder1974
Velle est posse
pi_216462840
had wel op Erik gehoopt
snap die zet niet om robert er weer in te laten?
met welke reden was hij naar huis gegaan toen?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:07:38 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462849
Jup.. hij mag nog een keer heeft zich "Weg laten stemmen"

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:08:13 #114
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216462865
Hij is wat aabgekomen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:08:18 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462868
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
wat een pens
Hou ik wel van
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:08:59 #116
251455 Chanel5
pi_216462880
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
Heerlijk Robert terug, lekkere knorrepot *; *O*
^O^
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:06 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462884
Manon.. Voor El Geil :P

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:10 #118
421867 greysbones
pi_216462885
3 dagen per week werken
Luxe
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:44 #119
251455 Chanel5
pi_216462894
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef Marrije het volgende:

[..]
Hou ik wel van
kuch heeft meneer chanel ook dusssssss
we zijn wel aan de lijn maar helemaal weg zal die nooit gaan en dat geeft niet
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:51 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462898
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
3 dagen per week werken
Luxe
Dat doe ik ook. Ik begrijp dat.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:09:57 #121
421867 greysbones
pi_216462900
Kijk elche kijken naar lynn _O- _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:27 #122
493840 Dutch_view
pi_216462905
Robert heeft volgens mij een pesthekel aan gozertje Floris. Mooi mooi *O*
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:42 #123
168093 Soury
Squeek
pi_216462910
Manon kan het geld goed gebruikuuuuuuuhhhh
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:44 #124
11946 StephanL
pi_216462912
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:09 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat doe ik ook. Ik begrijp dat.
Ik ook ^O^ :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:47 #125
251455 Chanel5
pi_216462913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
had wel op Erik gehoopt
snap die zet niet om robert er weer in te laten?
met welke reden was hij naar huis gegaan toen?
wat je net zag oa knie kapot
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:53 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462916
Lynn Ook wel Brittje II _O-

Heeft exact dezelfde speech

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:55 #127
421867 greysbones
pi_216462917
Dylano is een pittig typje denk ik
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:11:17 #128
493840 Dutch_view
pi_216462925
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
Hij is wat aabgekomen
nogal ja :o
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:11:48 #129
251455 Chanel5
pi_216462930
Oooo de bondjes gaan anders samengesteld worden
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:11:50 #130
421867 greysbones
pi_216462932
Ow ze gaan het anders doen met de bondjes
Whoeptiedoe
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:11 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216462939
Dylano.. niet zo'n MooiBoy maar het kennét

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:24 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216462943
Andere manier van bondjes vormen?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:26 #133
251455 Chanel5
pi_216462945
Ik heb het al eerder hier gezegd, in een bak en trekken maar is het meest eerlijk.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:34 #134
320904 King_Merc
pi_216462952
Zijn er nu meer dan 16 ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:12:37 #135
501164 KinKiJan
pi_216462954
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Brijan's nieuwe handkar denk ik? :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:25 #136
251455 Chanel5
pi_216462968
Maar we gaan het zien. Ze maken het dus niet meer zelf uit begrijp ik.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:26 #137
501164 KinKiJan
pi_216462969
Eindelijk gooien ze de manier van bondjes maken overhoop *O*
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:39 #138
320904 King_Merc
pi_216462975
Bondjes verloten ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:43 #139
421867 greysbones
pi_216462977
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Jij denkt dat hij gay is ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:13:58 #140
168093 Soury
Squeek
pi_216462981
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
Heeft een wat agressief gezicht.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:14:18 #141
421867 greysbones
pi_216462991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Heeft een wat agressief gezicht.
Ja wat verbeten :Y
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:14:21 #142
499257 wolffie
pi_216462993
Geen bondjes zelf maken dit keer, dat vinden ze niet leuk😁
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:15:18 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
ElChe zit er nog in toch?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:15:31 #144
251455 Chanel5
pi_216463016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Zijn er nu meer dan 16 ?
Ik ga uit van gewoon 16, 4 bondjes van 4 anders wordt het wat ingewikkeld.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:15:58 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463027
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Of gaat worden?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:16:20 #146
421867 greysbones
pi_216463038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Zijn er nu meer dan 16 ?
Er zijn er 5 weg en 5 nieuwen
Zeg ik dat goed ?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:16:49 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Maar we gaan het zien. Ze maken het dus niet meer zelf uit begrijp ik.
Dat is niet perse gezegd. Het gaat anders.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:19 #148
421867 greysbones
pi_216463060
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat is niet perse gezegd. Het gaat anders.
Het bondjes vormen zal gerekt moeten worden :+
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:27 #149
251455 Chanel5
pi_216463061
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er zijn er 5 weg en 5 nieuwen
Zeg ik dat goed ?
ja
er was er 1 tekort (bondje van 3)
1 weg als verliezer
1 weg als winnaar
en 2 weg Mori en Sil.
= 5
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:55 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463073
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het bondjes vormen zal gerekt moeten worden :+
Als het maar geen grabbelton wordt.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:17:56 #151
501164 KinKiJan
pi_216463075
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Weet je maar nooit tegenwoordig, vond dat regie tijdens zijn verhaaltje veel op Brijan lette ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:17 #152
508782 BinkieOpBankie
pi_216463087
Lagen er nou 3 bandjes per bondje?
Misschien moeten ze bondjes van 3 maken en de 4 die overbljven worden willekeurig verdeeld
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:21 #153
3542 Gia
User under construction
pi_216463088
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik ga uit van gewoon 16, 4 bondjes van 4 anders wordt het wat ingewikkeld.
5 eruit, 5 erin hè.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:25 #154
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463092
Leuk volk, geeft veel "potentie" _O- Iedereen blij, vers vlees voor El Geilneef, potentiele beddeler voor Brian :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:33 #155
421867 greysbones
pi_216463094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Weet je maar nooit tegenwoordig, vond dat regie tijdens zijn verhaaltje veel op Brijan lette ;)
Ach die kan ook nog Vincent aan de grond trekken :D
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:56 #156
168093 Soury
Squeek
pi_216463101
Jammer dat er niet wat meer ouderen zijn nu, dat is altijd wel leuk.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:18:58 #157
501164 KinKiJan
pi_216463102
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:15 schreef Marrije het volgende:

[..]
ElChe zit er nog in toch?
Alles -voor zover daar uberhaupt iets is- kan kapot :Y
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:19:21 #158
421867 greysbones
pi_216463109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Je een goede verdeling qua leeftijden is wel leuker
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:19:37 #159
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463112
Door gedoe bij de buren helemaal vergeten in te schakelen :o
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:20:24 #160
501164 KinKiJan
pi_216463121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Lagen er nou 3 bandjes per bondje?
Misschien moeten ze bondjes van 3 maken en de 4 die overbljven worden willekeurig verdeeld
:Y Scherp!

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:20:32 #161
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463125
Ik ben wel benieuwd wat Febo heeft verzonnen voor bondjes vorming

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:20:32 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463126
quote:
Dat vind ik ook jammer
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:20:32 #163
168093 Soury
Squeek
pi_216463127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
Door gedoe bij de buren helemaal vergeten in te schakelen :o
Ooohh in BB??
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:20:42 #164
421867 greysbones
pi_216463128
Nieuwe deelnemers mogen ideale bondje samen stellen :+
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:01 #165
251455 Chanel5
pi_216463135
emma gaat huilen wil niet weg bij Flo hahaha
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:04 #166
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463137
_O-
De nieuwe mogen kiezen :7
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:12 #167
251455 Chanel5
pi_216463141
Prachtig dit!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:16 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463142
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ooohh in BB??
Ja.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:23 #169
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463144
Mooi mooi ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:29 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
emma gaat huilen wil niet weg bij Flo hahaha
Kan ze zo achter Senna aan, doei
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:43 #171
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:Y Scherp!

[ afbeelding ]
Er is dus ook een zwarte
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:21:58 #172
251455 Chanel5
pi_216463165
quote:
ja jammer
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:22:00 #173
501164 KinKiJan
pi_216463166
Ai, had liever helemaal random gehad, maar dit is ook wel mooi *O*
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:22:12 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463171
Kijk dat zitten.. gaat mooi mis

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:23:04 #175
421867 greysbones
pi_216463185
Als eerst brie kiezen
Die weet zo lekker veel _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:23:10 #176
251455 Chanel5
pi_216463187
Sportief Brijan!!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:23:20 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463188
Brian vind alles goed _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:23:43 #178
251455 Chanel5
pi_216463194
hahahaha Boy en Kelly bijelkaar bij Robert mooi!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:06 #179
168093 Soury
Squeek
pi_216463204
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef Marrije het volgende:

[..]
Kan ze zo achter Senna aan, doei
De ring van Senna ligt nu al in de prullenbak _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:08 #180
421867 greysbones
pi_216463206
Hebben die mensen überhaupt gekeken ??
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:10 #181
251455 Chanel5
pi_216463208
Emma hangt gewoon om Flo
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:35 #182
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463215
Niemand wil floor
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:54 #183
421867 greysbones
pi_216463225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Niemand wil floor
Die was als 2 de gekozen _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:24:55 #184
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463227
Die Nieuwe zijn volledig ingestudeert _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:08 #185
11946 StephanL
pi_216463233
Lol Senna is de deur nog uit of hij knuffelt met Emma. Als Senna dit ziet _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:21 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef Soury het volgende:

[..]
De ring van Senna ligt nu al in de prullenbak _O-
Gelijk heeft ze
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:23 #187
421867 greysbones
pi_216463238
Dat team van Floris _O- _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:37 #188
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463245
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die was als 2 de gekozen _O-
O zie het nu, maar bleef zitten.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:57 #189
421867 greysbones
pi_216463254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
O zie het nu, maar bleef zitten.
Allemaal :Y
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:25:59 #190
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463256
Emma hypert _O-

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:26:06 #191
501164 KinKiJan
pi_216463262
Haaien: Lynn, Brijan, Demi, Emma
Vossen: Manon, Floris, Precious, Charissa
Slangen: Delano, Vincent, Thijs, Yerwin
Gieren: Robert, Boy, Kelly, El Che

Spelling namen onder voorbehoud :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:26:09 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216463265
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Ja die is niet blij .. die had Emma gewild
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:26:49 #193
421867 greysbones
pi_216463276
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]
Charissa is echt de minst slimme
Precious Mwahh
Nieuwe geen idee
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:26:57 #194
168093 Soury
Squeek
pi_216463280
Het is wel een beetje als gym van school gevoel. Als je niet snel wordt gekozen. -O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:27:19 #195
501164 KinKiJan
pi_216463290
El Che gaat het zwaar krijgen met Robert :D
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:27:27 #196
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463296
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]
En weer met 3 vrouwen
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:27:29 #197
251455 Chanel5
pi_216463298
Oke Che bij Robert, die houdt hem wel onder de duim, dikke prima
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:27:45 #198
251455 Chanel5
pi_216463301
Charissa en Flo bij elkaar en die wilden uit elkaar hahahaha
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:27:46 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463302
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Manon heeft dusdanig gekozen dat ze hoopt op een finaleplek
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:28:29 #200
168093 Soury
Squeek
pi_216463321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Precies _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:28:29 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463323
Het HengstenBond _O-

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:28:59 #202
251455 Chanel5
pi_216463331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
hahaha jij zei het ook al
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:29:39 #203
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463344
Zijn aardig wat litertjes bier er doorheen gejaagd in Roberts buik.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:29:43 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463345
Voor de OP

dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:10 #205
168093 Soury
Squeek
pi_216463354
Lyn heeft het zelfde hoofd en haar als die jaloerse muts van Diederik. :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:12 #206
251455 Chanel5
pi_216463356
Robert, afspraken maken met elkaar en dat je niet elkaars eten op gaat zitten vreten.
De toon is gezet!!!!!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:22 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463357
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
hahaha jij zei het ook al
Die krijgt nu al op zn kop _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:30:33 #208
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216463362
Kijk later wel de gehele aflevering.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:32:52 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_216463395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Robert, afspraken maken met elkaar en dat je niet elkaars eten op gaat zitten vreten.
De toon is gezet!!!!!!
Heerlijk, blij dat hij weer terug is!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:34:20 #210
505241 Kissingbird
pi_216463420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de OP

[ afbeelding ]
Was nog bezig, zat te prutsen en zie dat @Dotteke het al aangepast heeft. :D
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 20:35:52 #211
388664 crew  Dotteke
pi_216463450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Was nog bezig, zat te prutsen en zie dat @:Dotteke het al aangepast heeft. :D
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:36:08 #212
505241 Kissingbird
pi_216463456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣
:@ klopt!!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:37:38 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463482
De kliphangert.. Papa Robert geeft El Geilneef vast wat tips voor de toekomst... iets zegt me dat het zo had moeten zijjn... ;) ( Neenee geen complot alles ging vast heel eerlijk Achter bij Febo :Y )

Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 20:39:00 #214
388664 crew  Dotteke
pi_216463504
Snap niet dat ze oud-deelnemers weer terug nemen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:41:02 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat ze oud-deelnemers weer terug nemen.
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjes ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:47:23 #216
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463638
En In the pocket.. mag ik dat zeggen? ja ik zeg het gewoon :P

Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 20:49:04 #217
388664 crew  Dotteke
pi_216463669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjes ;)
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:58:02 #218
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216463792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél lang _O-
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:18:47 #219
364037 ChildoftheStars
pi_216463996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél lang _O-
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:26:58 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216464065
Er spoort toch iets niet helemaal in Little Utopia... ;)

dinsdag 28 januari 2025 @ 21:29:46 #221
168093 Soury
Squeek
pi_216464093
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...
Er zijn zat mensen die met hun smoel op tv willen, Robert was een smaakmaker en ik ben er blij mee *)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:32:32 #222
335263 freaky40
pi_216464114
Nou, geen Erik de bordenlikker dus. Volgende maand misschien aangezien zijn geblurde foto toch echt van hem was en niet van Robert dus ergens zit een foutje bij de verspreiding van dat gerucht. Denk dus dat hij volgende maand terug komt. Maar wel leuk dat Robert er weer is, er zal wel veel ondertitelt moeten gaan worden want hij praat erg snel en binnensmonds.Soort Vieze Man van Van Kooten en de Bie af en toe.
Wel jammer dat er weer teveel jong grut zit, Mori en Sylvia daar had ik wel vervanging voor verwacht qua leeftijd. Nu is alleen Robert de oudste daar.
Die Lynn, kennen wij die niet ergens van? Heb er eerder gezien ergens. Ook een kaartenbak gleufje volgens mij. Verder moeten we het afwachten wat die nieuwe brengen, het is nu ook weer vooralsnog vleesch noch visch...en Robert. Die Molukker, kan wel voor herrie in de tent gaan zorgen denk ik, kapingkje ofzo.... Verder is het bondje van Robert goed samengesteld door hem en buiten El Che heeft hij de juiste keuze gemaakt.
Die Fleuris die door zijn moeder werd uitgelachen dat hij trouwplannen heeft, echt dat gozertje weet nog niet eens hoe de wereld in elkaar zit en moet nog zoveel leren, en Senna idem. Denk dat dit gewoon een 1-2tje met de FEBO is in deze. Dit is echt niet serieus te nemen. Overigens zat Fleuris lekker digjes bij digjes bij Emma, en zag ze ook samen naast elkaar in bed liggen te friemelen, denk dat de eerste brief van Senna al onderweg is naar de Febo als ze dit vanavond gezien heeft... :Y
Wel leuk dat van die plottwist dat de bondjes door de nieuwe bondgenoten werden samengesteld. Mogen ze er in houden wat mij betreft. Dit vond Fleuris niet leuk, en Emma ook niet. Heerlijk!
Hopelijk hebben ze nu ook veranderd dat als iemand vrijwillig vertrekt in de eerste week, uiterlijk 2 weken van de cyclus degene gelijk wordt vervangen voor een nieuwe deelnemer.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:37:04 #223
479729 IsItMeOrYou
pi_216464158
Robert moet toch wel iets hebben afgesproken van nog maximaal 2 maanden? Of heeft hij zo weinig in zijn leven verder dat hij weer zoveel tijd kan/wil opofferen?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:37:30 #224
335263 freaky40
pi_216464160
Denk contractje voor 3 cyclussen, net als Mori verwacht ik.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:39:22 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216464177
De volgende Kliphangers zijn al voorspelbaar..

Floorje moet mag dringend bellen met zijn toekomstige vrouw..Huilliehuillie wil dat Emma haar poten thuis houdt..
Floortje krijgt een Zwarte Brief.. Kom snel naar huis, anders hoeft het niet meer... Liefs Senna
Floortje ligtbij Emma in bed,, HuillieHuillie dattie Senna zo mist

ENzz ;)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:54:16 #226
335263 freaky40
pi_216464320
Laten we het hopen, zijn we snel van deze clown af. Hopelijk verteld Robert hem ook eens de waarheid.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:03:27 #227
320904 King_Merc
pi_216464423
zou ook mooi zijn als heel het winnende bondje allemaal het finale spel mag spelen alle 4 kansen
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:16:49 #228
501164 KinKiJan
pi_216464571

Lynn-burg in LLDL :)
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:22:26 #229
505241 Kissingbird
pi_216464623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:35:05 #230
335263 freaky40
pi_216464731
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Oh ja, zie je wel. Achter haar handje giechelen als een dametje. Dat is er.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 22:51:44 #231
505869 woxxel2
pi_216464913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. hij mag nog een keer heeft zich "Weg laten stemmen"

[ afbeelding ]
Hij zou zoiezo ook al door z'n bondje weggestemd worden
  dinsdag 28 januari 2025 @ 23:04:32 #232
505869 woxxel2
pi_216465064
Denk dat t deze cyclus boy en kelly verhaallijn wordt.
Dat bondje gaat voor opschudding zorgen
  dinsdag 28 januari 2025 @ 23:06:24 #233
168093 Soury
Squeek
pi_216465086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 23:04 schreef woxxel2 het volgende:
Denk dat t deze cyclus boy en kelly verhaallijn wordt.
Dat bondje gaat voor opschudding zorgen
Boy en Kelly samen in een bondje voelt wel als sturing vanuit de FEBO.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 23:49:23 #234
443793 MacDeMarco
error #52
pi_216465511
Jammer, geen Erik.
Eindelijk een keer random bondjes.
In ieder geval een knalcyclus met Robert vs El Che.
  woensdag 29 januari 2025 @ 00:46:00 #235
475666 DutchBlend
pi_216465902
- fleuris :') gaat ie nog echt ten huwelijk vragen ook. Zelfs z'n moeder verklaarde 'm voor gek;
- heeeerlijk dit, met dominante Roberto terug. Pak 'm maar aan, die kut-el che;
- oke die geblurde foto sloeg nergens op, dat was echt geen Robert, maar Erik. Zelfs hetzelfde bruine pak. Het zal wel. Uiteindelijk wel meer drama met Robert dan met Erik. Met z'n grote muil. En ook meer tactische spelletjes;
- Emma is verliefd op Fleuris of wat? Wtf :') ze was all over hem. Strelen in bed, vastpakken, janken. Borsten zagen er wel lekker groot uit in dat witte topje trouwens;
- als ik toch bezig ben, die van Precious zagen er, hoeveel iets kleiner, ook prima uit in dat strakke rode topje;
- prima twist zo met het bondjes samenstellen. Lekker voor Floris, weer met Charissa.
  woensdag 29 januari 2025 @ 01:04:18 #236
335263 freaky40
pi_216465955
En weer alleen maar vrouwen. Hopelijk is hij niet te dominant dat hij alle opdrachten weer naar zichzelf wil toetrekken. Hopelijk zijn die nieuwe een beetje mondiger en niet van die schapen. Fleuris mag wel eens flink van repliek gegeven worden, die wordt erg arrogant omdat hij daar nu als langste zit. En hopelijk doet Robert daar ook aan mee, ondanks hij niet in zijn bondje zit. Maak hem gek Robert, zodat hij gillend die loods uit rent naar zijn 'verloofde' _O- ~O>
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 januari 2025 @ 01:59:14 #237
475666 DutchBlend
pi_216466041
Ook opvallend dat Fleurtje een extra telefoontje naar huis mocht plegen omdat ie nu verloofd is. Super kinderlijk dat ten huwelijk vragen na 3-4 maanden. Echt nog een jochie.
Alsof tie het daarom deed ook. Een extra belletje, zonder Senna naast 'm. Lijkt haast georganiseerd vanuit de Febo. 'Als je haar ten huwelijk vraagt mag je erna een keertje extra bellen'.
Wat loopt ie trouwens sowieso veel te janken de laatste tijd
  woensdag 29 januari 2025 @ 02:10:53 #238
407195 ThijsTH
pi_216466057
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
Ook opvallend dat Fleurtje een extra telefoontje naar huis mocht plegen omdat ie nu verloofd is. Super kinderlijk dat ten huwelijk vragen na 3-4 maanden. Echt nog een jochie.
Alsof tie het daarom deed ook. Een extra belletje, zonder Senna naast 'm. Lijkt haast georganiseerd vanuit de Febo. 'Als je haar ten huwelijk vraagt mag je erna een keertje extra bellen'.
Wat loopt ie trouwens sowieso veel te janken de laatste tijd
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.
  woensdag 29 januari 2025 @ 02:40:19 #239
475666 DutchBlend
pi_216466092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 02:10 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.
Idd. Gescript gevoel. Even afhandelen en weer door.
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:01:43 #240
251455 Chanel5
pi_216466515
O en pappa Robert sprak Che ook nog even aan over het opgeven, dat was er ook niet meer bij.
Ik hou der van!!!!
  woensdag 29 januari 2025 @ 09:42:52 #241
505869 woxxel2
pi_216467089
Ik wil jorrit terug!
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:15:16 #242
251455 Chanel5
pi_216467354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:42 schreef woxxel2 het volgende:
Ik wil jorrit terug!
:(
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:26:57 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216467448
Zoek de verschillen.. Febo is wel erg Britterig gesteld.. never change a Winning Face zullen ze Achter wel gedacht hebben, blijf de zelfde typetjes er maar in pleuren, dan komt het wel goed ;)

( Brittje exit, Lyn, Emma )

Het beeld is wel duidelijk wat het best in de smaak valt.. hun kapper blijkbaar :P

( Manon)
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:53:03 #244
335263 freaky40
pi_216467773
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,5 Marktaandeel: 12,8 Kijkcijfer: 590.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16.

Lineaire kijkcijfers gisterenavond waar de kijker Robert zagen terugkeren en Fleuris Senna een huwelijksaanzoek deed, 590.000 kijkers maar liefst met een marktaandeel van 17.1 in de doelgroep 25-54! Waarmee EVA zelfs verslagen wordt. Het is gewoon niet meer weg te denken. _O_ *O*
Taart in de loods en bij de FEBO dus!
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 januari 2025 @ 10:58:46 #245
3542 Gia
User under construction
pi_216467856
Ik vermoed dat Charissa achter Yerwin (?) aan gaat.
Emma achter Floris, met concurrentie van Manon en/of Lyn.
Denk dat El Che achter Lyn aan gaat.

En als er een telefoontje komt van Senna en Floris, dan hoop ik dat daar minimaal iets van uitgezonden wordt, want dat gaat een lang gesprek worden dan. Was blij dat er alvast een van hun weg was.
  woensdag 29 januari 2025 @ 16:37:35 #246
443793 MacDeMarco
error #52
pi_216471889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:58 schreef Gia het volgende:
Denk dat El Che achter Lyn aan gaat.
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.

Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
  woensdag 29 januari 2025 @ 16:42:35 #247
3542 Gia
User under construction
pi_216471970
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Hij is toch HETERO!!
quote:
Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
Lynn wel, zie post 229
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:26:32 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474008
Zo, vandaag ben ik op tijd.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:26:44 #249
421867 greysbones
pi_216474013
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Brie is zijn sugardaddy :P
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:30:50 #250
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Hij is toch HETERO!!
[..]
Lynn wel, zie post 229
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nu :P
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:32:55 #251
251455 Chanel5
pi_216474116
Jaaaa daar gaan we weer, kom maar door Robert
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:32:56 #252
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nu :P
Zover ik het heb begrepen was hij niet altijd dronken, dus minimaal bi.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:33:34 #253
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474129
Begonnen, met herhaling van die belachelijke huwelijksaanzoek.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:35:10 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Begonnen, met herhaling van die belachelijke huwelijksaanzoek.
Ze zei Ja.. en een mondelinge afspraak is binden.. Floor hangt :P

woensdag 29 januari 2025 @ 19:36:53 #255
421867 greysbones
pi_216474188
Is Robert ingehuurd door de ouders van elche
Om hem een paar ballen te laten groeien ?
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:38:18 #256
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474220
El Pubert is nieblij met bijdehante Opa Robert die wel dngen wist van opgeven en opstandig gedrag ;)
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:38:18 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474221
Mocht El Che of Bryan winnen, verwacht ik weer een aanzoek.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:38:35 #258
421867 greysbones
pi_216474230
Manon heeft charissa als zekerheidje voor als ze onderaan komen :o
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:39:22 #259
251455 Chanel5
pi_216474244
Ik begrijp dat Charissa is gekozen door die nieuwe voor het geval dat ze als laatste eindigen het wel makkelijk is????
tsjjjjjjjjjjj
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:39:36 #260
421867 greysbones
pi_216474253
Robert denkt dat Elche gaat veranderen _O-
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:39:43 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474257
En nu afwachten. Is Lyn een nat, of drooghuilert ;)
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:40:38 #262
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474270
Nou Robert, nu weer steeds denken dat de speakers mankementen hebben, wanneer hij z'n mond opendoet.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:40:54 #263
251455 Chanel5
pi_216474275
Dit vind ik wel erg hoor.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:41:05 #264
508782 BinkieOpBankie
pi_216474280
De gieren gaat echt niks worden deze cyclus
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:41:44 #265
421867 greysbones
pi_216474297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dit vind ik wel erg hoor.
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekeken
Das dan een klein plusje :@
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:42:26 #266
421867 greysbones
pi_216474311
Meneer waarvan ik de naam niet kan onthouden heeft diabetes type 1
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:42:47 #267
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474316
Insulinespuiter in de loods.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:42:51 #268
251455 Chanel5
pi_216474318
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekeken
Das dan een klein plusje :@
Ja dat wel maar om gelijk zo tactisch te gaan spelen.....vind het wat hoor
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:43:19 #269
421867 greysbones
pi_216474325
Robert wil meteen alles bepalen
Benieuwd of Boy dat gaat volhouden
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:43:51 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474334
Ah.. eindelijk weer eentje "die wat heeft" ^O^

Diabeet .. ik voel weer thema opdrachten aankomen ivm "bewustwording" enzo

woensdag 29 januari 2025 @ 19:44:13 #271
421867 greysbones
pi_216474337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. eindelijk weer eentje "die wat heeft" ^O^

Diabeet .. ik voel weer thema opdrachten aankomen ivm "bewustwording" enzo

[ afbeelding ]
Suikerklontjes stapelen :+
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:44:15 #272
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474338
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Robert wil meteen alles bepalen
Benieuwd of Boy dat gaat volhouden
Ervaringsdeskundige.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:45:28 #273
421867 greysbones
pi_216474364
Matt sleeps reclame :O
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:45:52 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474374
De Matt kan harder of zachter.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:46:03 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474378
Eerst maar weer de Tafels Des Overvloeds , Gratis vrete tot je misselijk bent :P

woensdag 29 januari 2025 @ 19:46:26 #276
421867 greysbones
pi_216474385
Ik krijg er wel honger van :@
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:47:07 #277
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474396
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg er wel honger van :@
Nog niet gegeten?
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:47:22 #278
421867 greysbones
pi_216474403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nog niet gegeten?
Jawel _O-
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:48:26 #279
508782 BinkieOpBankie
pi_216474423
El che met een kratje bier sjouwen, hij gaat weer de bi in bier zetten
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:48:26 #280
11946 StephanL
pi_216474424
Hij speelt wel graag dictatortje die Robert.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:48:33 #281
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474427
Boehoeehoeeee...Senna enzo thuis.... stil maar hoor Floortje, als je effe neuke wil ben ik er voor je _O-

woensdag 29 januari 2025 @ 19:49:00 #282
421867 greysbones
pi_216474436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
Hij speelt wel graag dictatortje die Robert.
Als het nu de grote Robert show wordt :O
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:49:13 #283
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474438
Knoopjes van Roberts overhemd hebben het moeilijk.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:49:51 #284
251455 Chanel5
pi_216474450
Bri zegt over Che dat hij ook zijn goede kanten heeft...
ja onder de lakens
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:49:58 #285
364037 ChildoftheStars
pi_216474452
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als het nu de grote Robert show wordt :O
Ja schakel weer eens in
Die zit vol in de aandachtsmodus
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:50:50 #286
421867 greysbones
pi_216474470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bri zegt over Che dat hij ook zijn goede kanten heeft...
ja onder de lakens
Brie is sterrenkijker :X :@
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:52:12 #287
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474493
Daar wordt weer flink gezaagd in de nacht.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:53:24 #288
251455 Chanel5
pi_216474521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Daar wordt weer flink gezaagd in de nacht.
Ja Robert kan er wat van.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:53:49 #289
320904 King_Merc
pi_216474527
Programma naam veranderen in Roberts Loods
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:54:38 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474544
Robert cancelled El Kenikwel al bij het eerste spel straks .. die denkt dat El Kennix nix ken .. en gelijk heeft 'ie _O-
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:54:45 #291
251455 Chanel5
pi_216474546
Ik denk dat hij ook in staat is om tegen Flo te zeggen dat hij Charissa ook kansen moet geven om te spelen.
Die houdt zijn mond niet, met niets.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:55:32 #292
501164 KinKiJan
pi_216474556
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef King_Merc het volgende:
Programma naam veranderen in Roberts Loods
:D Na weken zo goed als alleen maar Floris, Senna en El Che nu na 1 aflevering al een omdoping?

Hoop dat Charissa naar 'm luistert en zo blijft drammen en doen dat Floris halverwege van ellende gewoon naar Senna gaat.
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:55:41 #293
421867 greysbones
pi_216474558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Robert cancelled El Kenikwel al bij het eerste spel straks .. die denkt dat El Kennix nix ken .. en gelijk heeft 'ie _O-
Ehhh
Charissa mocht ook niet gecancelled worden hè
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:57:03 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474591
If you cant beat them, join them.. hoe bestrijd je een El Etterbekje? Je zet er een groter etterbekje bij :P
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:57:41 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474601
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ehhh
Charissa mocht ook niet gecancelled worden hè
Die gaat ook nix doen ;)
  woensdag 29 januari 2025 @ 19:59:08 #296
421867 greysbones
pi_216474618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:D Na weken zo goed als alleen maar Floris, Senna en El Che nu na 1 aflevering al een omdoping?

Hoop dat Charissa naar 'm luistert en zo blijft drammen en doen dat Floris halverwege van ellende gewoon naar Senna gaat.
o|O o|O
Ga jij nou lekker BB kijken
Van mij mag Flo Best weg
Maar wel met een ton }:| *)
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:02:23 #297
501164 KinKiJan
pi_216474661
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O
Ga jij nou lekker BB kijken
Van mij mag Flo Best weg
Maar wel met een ton }:| *)
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog. *O*

Bij BB hoorde ik voor de 8349x van dezelfde dat er stiekem een beetje gehakt extra is gebakken en gegeten, dus nah.. :')
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:02:58 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_216474666
En het gratis ontbijtje...

woensdag 29 januari 2025 @ 20:03:13 #299
421867 greysbones
pi_216474671
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog. *O*

Bij BB hoorde ik voor de 8349x van dezelfde dat er stiekem een beetje gehakt extra is gebakken en gegeten, dus nah.. :')
Ik las stiekem even mee _O-
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:04:29 #300
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216474694
psst voor straks.
Jordy en Niels 2 zangtalenten.

https://streamable.com/41v7j1
  woensdag 29 januari 2025 @ 20:04:56 #301
251455 Chanel5
pi_216474697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
If you cant beat them, join them.. hoe bestrijd je een El Etterbekje? Je zet er een groter etterbekje bij :P
^O^ _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')