Vond EJVJL juist meer echte mensen , ipv dit kaartenbak geneuzelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 03:28 schreef Cosima het volgende:
Ja mag ook hopen dat iemand hem de waarheid zegt want dit is ook bijna een beetje manipulatief. Dat kind voelt zich schuldig omdat ze niks heeft gedaan en toch een ton wint dankzij hem. Ik geloof niet dat hij dat zo bedoeld hoor maar hij is blijkbaar ook niet zo emotioneel intelligent om te beseffen dat deze timing voor haar niet fijn is.
En ik vrees dat het Robert is die terug komt. Vreselijke arrogante boomer met zn gezeik op iedereen vanuit zn stoel dus hoop het niet. Zou ook echt raar zijn om mensen die zijn weggestemd weer terug te laten keren.
En ze mogen die kaartenbak van ejvjl ook weggooien als het aan mij lag. Echt veel problematische en toxic mensen zaten daar.
Ik ben benieuwd oftie Emma houd, Charis dumpt en twee andere lekkere(nieuwe) meiden erbij paktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:14 schreef spapaars het volgende:
Met die vraag aan een medebewoner "Zal ik haar ten huwelijk vragen?" ben je al af.
Daar heeft ze geen foutje voor nodig. Is gewoon haar plusminus 60K netto.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die meid gaat de hele aflevering in slow motion kijken bij Floris, speuren naar een foutje zodat ze die 100k zelf kan houden![]()
Dus als ze niet direct 'ja' antwoord, heeft ze een dubbele agenda?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
het is nu alleen kijken hoe ze gaat reageren op die huwelijksaanzoek van Floris, als ze die beetje weg probeert te vegen weet je genoeg.
Kom op! De eerste 3 maanden heeft ze het alleen over haar Davey gehad en dat ze eerst wilde onderzoeken of dat iets werd. Pas toen Floris vorige cyclus beloofde haar naar de finale te helpen, is het wat closer geworden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Leuk dat de geliefden Senna en Floris de finale mogen spelen. Beide erg leuke en lieve mensen. Wat mij betreft mogen ze beide winnen. Maakt niet uit wie. Wel jammer dat diegene dan eruit gaat. Wat ik vreemd vind is dat beide dat niet genoemd hebben als een probleem.
Familielid van Senna / Floris gespotquote:Op dinsdag 28 januari 2025 04:03 schreef Alicia76 het volgende:
Wat een leuk stel, Senna en Floris. Senna vond het oprecht erg dat ze won terwijl ze maar 3 codes had. En 2 daarvan waren ook nog een verkregen door een fout van Floris. Maar ja, dat ze beide enorm gek op elkaar zijn is duidelijk. Voor Floris is het misschien het beste als hij gewoon met haar mee gaat en lekker op wereldreis gaan. De liefde tussen Senna en Floris is overduidelijk!
✅quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[..]
Familielid van Senna / Floris gespot![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Robert postte ook al iets vaags op insta… zou hij dan toch terug komen ?
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Robert postte ook al iets vaags op insta… zou hij dan toch terug komen ?
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehadquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Doe ze allletwee maar.. dat klikt wel![]()
[ afbeelding ]
Doe Mirthe maarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen die hebben meegedaan aan een ander programma vind ik nog wel kunnen, maar oude bondgenoten hoeven van mij niet terug te komen, die hebben hun kans gehad![]()
Doe dan maar:
[ afbeelding ]
En het liefst natuurlijk:
[ afbeelding ]
Jawel want onder het IG account van Floris worden ook gewoon dingen gepost.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:55 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Als hij dat net gepost heeft kan hij het toch niet zijn? Dan zat hij al binnen…
je kijkt liever BB?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Robert heeft net een nieuwe knie, zou die na die paar weken herstel alweer terug die loods in gaan?
Floris en El Che blijven, een oud bondgenoot lijkt terug te komen en intussen zitten er figuren in die nauwelijks tekst krijgen tenzij ze even janken, verliefd lijken of hun relatie thuis op losse schroeven gezet kan worden. Wat een treurnis eigenlijk.
Zeker! Begin dit beu te worden om de redenen die ik noem.quote:
Minstens 2 geile meiskes voor de FloorHaremquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd wie er komt, aub niet die vieze alles vreter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |