hahaha jij zei het ook alquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
El Che gaat het zwaar krijgen met Robert
Heerlijk, blij dat hij weer terug is!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Robert, afspraken maken met elkaar en dat je niet elkaars eten op gaat zitten vreten.
De toon is gezet!!!!!!
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was nog bezig, zat te prutsen en zie dat @:Dotteke het al aangepast heeft.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was zeker aan het prutsen 🤣🤣🤣
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat ze oud-deelnemers weer terug nemen.
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of copietjes nemen van ex deelnemers .. ik kreeg erg veel Deja-Vuutjes
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél langquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoelang het nog doorgaat.
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn het dubbele dan van BB, wat denk je zelf.. Héél lang
Er zijn zat mensen die met hun smoel op tv willen, Robert was een smaakmaker en ik ben er blij meequote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf hoeveel mensen ze nog kunnen vinden die mee willen doen... als ze nu al recyclen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Oh ja, zie je wel. Achter haar handje giechelen als een dametje. Dat is er.quote:
Hij zou zoiezo ook al door z'n bondje weggestemd wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. hij mag nog een keer heeft zich "Weg laten stemmen"
[ afbeelding ]
Boy en Kelly samen in een bondje voelt wel als sturing vanuit de FEBO.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:04 schreef woxxel2 het volgende:
Denk dat t deze cyclus boy en kelly verhaallijn wordt.
Dat bondje gaat voor opschudding zorgen
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 01:59 schreef DutchBlend het volgende:
Ook opvallend dat Fleurtje een extra telefoontje naar huis mocht plegen omdat ie nu verloofd is. Super kinderlijk dat ten huwelijk vragen na 3-4 maanden. Echt nog een jochie.
Alsof tie het daarom deed ook. Een extra belletje, zonder Senna naast 'm. Lijkt haast georganiseerd vanuit de Febo. 'Als je haar ten huwelijk vraagt mag je erna een keertje extra bellen'.
Wat loopt ie trouwens sowieso veel te janken de laatste tijd
Idd. Gescript gevoel. Even afhandelen en weer door.quote:Op woensdag 29 januari 2025 02:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vond het ten huwelijk vragen wel heel snel gaan en de reactie waren erg lauw. Volgens mij werden ze er niet eens mee gefeliciteerd. Alsof niemand het serieus nam.
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.quote:
Hij is toch HETERO!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Lynn wel, zie post 229quote:Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
Brie is zijn sugardaddyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is toch HETERO!!
[..]
Lynn wel, zie post 229
Zover ik het heb begrepen was hij niet altijd dronken, dus minimaal bi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nu
Ze zei Ja.. en een mondelinge afspraak is binden.. Floor hangtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Begonnen, met herhaling van die belachelijke huwelijksaanzoek.
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekekenquote:
Ja dat wel maar om gelijk zo tactisch te gaan spelen.....vind het wat hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekeken
Das dan een klein plusje
Suikerklontjes stapelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. eindelijk weer eentje "die wat heeft"![]()
Diabeet .. ik voel weer thema opdrachten aankomen ivm "bewustwording" enzo
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Robert wil meteen alles bepalen
Benieuwd of Boy dat gaat volhouden
Als het nu de grote Robert show wordtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
Hij speelt wel graag dictatortje die Robert.
Ja schakel weer eens inquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het nu de grote Robert show wordt
Brie is sterrenkijkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bri zegt over Che dat hij ook zijn goede kanten heeft...
ja onder de lakens
Ja Robert kan er wat van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Daar wordt weer flink gezaagd in de nacht.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef King_Merc het volgende:
Programma naam veranderen in Roberts Loods
Ehhhquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Robert cancelled El Kenikwel al bij het eerste spel straks .. die denkt dat El Kennix nix ken .. en gelijk heeft 'ie
Die gaat ook nix doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh
Charissa mocht ook niet gecancelled worden hè
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Na weken zo goed als alleen maar Floris, Senna en El Che nu na 1 aflevering al een omdoping?
Hoop dat Charissa naar 'm luistert en zo blijft drammen en doen dat Floris halverwege van ellende gewoon naar Senna gaat.
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga jij nou lekker BB kijken
Van mij mag Flo Best weg
Maar wel met een ton![]()
Ik las stiekem even meequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe die gaat, als ie maar gaat, liefst gisteren nog.
Bij BB hoorde ik voor de 8349x van dezelfde dat er stiekem een beetje gehakt extra is gebakken en gegeten, dus nah..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |