Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.quote:
Hij is toch HETERO!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Lynn wel, zie post 229quote:Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
Brie is zijn sugardaddyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als nieuwe dekmantel i.p.v. Demi? Hij gaat gewoon weer met Bryan polsstokhoogspringen deze cyclus.
Heeft die Manon misschien ook aan iets meegedaan als Lang leve de liefde of een ander programma, het lijkt alsof ik die eerder heb gezien?
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is toch HETERO!!
[..]
Lynn wel, zie post 229
Zover ik het heb begrepen was hij niet altijd dronken, dus minimaal bi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay is alleen gay bij gebrek aan lekkere meiden.. en die zijn er weer genoeg nu
Ze zei Ja.. en een mondelinge afspraak is binden.. Floor hangtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
Begonnen, met herhaling van die belachelijke huwelijksaanzoek.
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekekenquote:
Ja dat wel maar om gelijk zo tactisch te gaan spelen.....vind het wat hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft in ieder geval wel gekeken
Das dan een klein plusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |