quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh... Ze begint al![]()
[ afbeelding ]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Marrije het volgende:
Nou, dat was m dus al.
Emma die Flo over zn schouder streelt nadat ie wakker wordt en goedemorgen Senna zegt.
Broertje tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kriebelen over zijn blote nek/arm/schouder met haar nagels vond ik nu echt te hoor.
Misschien wil ze wel mee posten hierquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bank
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die staat te springen op bank en heeft van woede de remote al door het scherm van tv gegooid.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Senna kijkt nu ook lekker vanaf de bank
Ik begrijp die actie ook niet van haar en dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver maar Floris moet dat ook niet accepteren. En Emma moet zoiets niet doen. Alhoewel het wel leuk is voor de show😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |