Maar vooral ook de lol die ze hadden.. was echt heel leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
En spelletjes gewoon op de streams
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb steeds het idee dat hij zo een K1 gevecht moet gaan doen
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar vooral ook de lol die ze hadden.. was echt heel leuk om naar te kijken
Zou voor mij ook vrijwel de grootste reden zijn als ik mee zou doen hoor. Tuurlijk ook de jackpot, maar nog meer voor het avontuur, de afsluiting van buiten en de vriendschappen. Je hebt daar hele pure vriendschappen zien ontstaan. Eén van de hoofdredenen dat ik kijk ook. Vooral door die bubbel en hoe ze daar ontgiften van het digitale leven, zorgt voor een hele andere soort vriendschap imo. Beetje een nostalgische vriendschap zoals het nog ging voor de overname van het internet en dan maal 3 omdat ze zo in die bubbel zitten en enkel elkaar hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende: Waarom zijn ze daar toch bijna allemaal op zoek naar vriendschap
![]()
Was echt een top seizoenquote:
Milena is erg aanwezig.. Hoor haar overal bovenuit steedsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Milena afgeven op Jane : "Oh madam moet ook nog douchen zeker"
En 1 min later komt madam al gedoucht binnen![]()
Die had heel snel gedoucht want ze vond het ook wel koud met die wind
Onzin ze dook er gelijk al op. Ze koos hem al voor het bedrijf nog voordat ze Jolien aanpakte. Ze is sluw en handig. Ze matched voor geen meter met de simple vrachtwagen chauffeur. Ze komt uit Den Haag hij uit het Westland. Voor Hagenaars zijn Westlanders simpele boeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:06 schreef Hznootje het volgende: [..] Wat een onzin. Jane vond het niet fair hoe Axel behandeld werd. En Axel is ook een van de weinige die weet hoe het voelt om zo binnen te komen..
En haar knechtje hobbelt er overal achteraan.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Milena is erg aanwezig.. Hoor haar overal bovenuit steeds
Je mening staat genoteerd.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze dook er gelijk al op. Ze koos hem al voor het bedrijf nog voordat ze Jolien aanpakte. Ze is sluw en handig. Ze matched voor geen meter met de simple vrachtwagen chauffeur. Ze komt uit Den Haag hij uit het Westland. Voor Hagenaars zijn Westlanders simpele boeren.
Jane is niet mijn type persoon maar ik vind het wel leuk dat Milena even een stapje terug heeft gedaan.. die is even terug op haar plek gezetquote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Milena is erg aanwezig.. Hoor haar overal bovenuit steeds
Mooi, dat weten wat andere mensen denken . Kun je veel geld mee verdienen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze dook er gelijk al op. Ze koos hem al voor het bedrijf nog voordat ze Jolien aanpakte. Ze is sluw en handig. Ze matched voor geen meter met de simple vrachtwagen chauffeur. Ze komt uit Den Haag hij uit het Westland. Voor Hagenaars zijn Westlanders simpele boeren.
Dat is echt zo'n meid die vroeger op school in een groepje de zwakste steeds eruit pikte om te terroriseren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:14 schreef ledn81 het volgende:
Milena afgeven op Jane : "Oh madam moet ook nog douchen zeker"
En 1 min later komt madam al gedoucht binnen![]()
Die had heel snel gedoucht want ze vond het ook wel koud met die wind
Verder geen last van stigmatisering ?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Maar ze weten wel van aanpakken, zijn direct, nuchter en miepen niet over boerenkool.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dan worden er hier veel heel erg rijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mooi, dat weten wat andere mensen denken . Kun je veel geld mee verdienen/
Bekijk haar vriendengroep en bekijk haar lief.. Axel is nooit een type jongen aan wie ze enige aandacht zou schenken in het echte leven. Haar zeer specifieke toenadering tot hem is 100% omdat hij publieksfavoriet is en ze wist dat er punten te scoren waren bij de van de groep uitgesloten Axel.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:14 schreef Droopie het volgende:
Die 2 nieuwe mannen voegen ook niet heel veel toe aan de dynamiek he?
Kom zelf uit Den Haag en heb jaren met Westlanders in het westland gewerkt. Ik heb het een en ander met ze meegemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Verder geen last van stigmatisering ?
Heel saai en zelfs de feestjes.. het mag blijkbaar allemaal niet meer en ze worden steeds voorzichtiger want voor ze het weten hebben ze weer een aanklacht aan hun broek hangen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is allemaal zo braaf geworden.
[ afbeelding ]
Maar vrachtwagenchauffeurtje en boer heb je geen problemen mee begrijp ik?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:19 schreef marky het volgende:
[..]
Kom zelf uit Den Haag en heb jaren met Westlanders in het westland gewerkt. Ik heb het een en ander met ze meegemaakt.
Maar dán mag je dus blijkbaar wel kritiek geven alleen niet op Jordy en Nielsquote:
Arrogante stoere babbel meegekregen van Achter en de goodlooks van papa&mama en de rest van een berg sociale media volgers.. niets bijzonders dusquote:Op zondag 26 januari 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe goed kennen we jane eigenlijk, ze is net 24 uur ofzo in het huis? ik heb haar eigenlijk nog maar amper kunnen volgen
Ze nemen het té serieus dat spel om de poet.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heel saai en zelfs de feestjes.. het mag blijkbaar allemaal niet meer en ze worden steeds voorzichtiger want voor ze het weten hebben ze weer een aanklacht aan hun broek hangen.
Je mag op iedereen kritiek hebbenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus blijkbaar wel kritiek geven alleen niet op Jordy en Niels
Tuurlijk wel dat doe je toch.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dán mag je dus blijkbaar wel kritiek geven alleen niet op Jordy en Niels
Ze vergeten dat je het spel kan spelen en lol kan hebben.. en wat het roddelen en achterklep betreft, reageer gewoon zoals Salar dat altijd deed.. gewoon blijven lachenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nemen het té serieus dat spel om de poet.
[ afbeelding ]
Toen stonden echt de streams de hele dag aanquote:Op zondag 26 januari 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze nemen het té serieus dat spel om de poet.
[ afbeelding ]
Kijken of ze zich straks wat beter voeltquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef Hznootje het volgende:
Jolien staat onder de douche! Het is gelukt
Nee hij is vrachtwagenchauffeur en hij verkleind graag biertje cafetje etc. En Hagenaars noemen westlanders boeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar vrachtwagenchauffeurtje en boer heb je geen problemen mee begrijp ik?
En nu de zwaailichten uitquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef Hznootje het volgende:
Jolien staat onder de douche! Het is gelukt
Vast welquote:Op zondag 26 januari 2025 20:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijken of ze zich straks wat beter voelt
Zo heeft Jill het seizoen daarna ook gewonnenquote:
Salar was wel een van de betere winnaarsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vergeten dat je het spel kan spelen en lol kan hebben.. en wat het roddelen en achterklep betreft, reageer gewoon zoals Salar dat altijd deed.. gewoon blijven lachenHet is gebleken dat je daar het verst mee komt
Die staat straks helemaal strak van de koffie en stuitert van de suikerquote:Op zondag 26 januari 2025 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Wicky kan niet wachten om vogelhuisjes te timnmeren
ik kan niet wachten, ik wil gewoon suiker in mijn smoel![]()
vanwege de koffie
En niet verborgen om het voor tv te bewaren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ook het gehele spelelement was veel beter...
Met de ballonnen-opdracht als hoogtepunt
Dit is toch om zwaar depressief van te wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niet verborgen om het voor tv te bewaren.
BB 2025
[ afbeelding ]
Zijn het Granny Smit appels daar in huis? Jordy heeft er net eentje op zo te zien.quote:
Zij was echt zo gek als een deurquote:
Ik denk idd dat likeable/positief zijn de belangrijkste karaktereigenschap is van een BB-winnaar. Enorm tactisch, zeikers, verdelingzaaiers etc zullen nooit BB winnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vergeten dat je het spel kan spelen en lol kan hebben.. en wat het roddelen en achterklep betreft, reageer gewoon zoals Salar dat altijd deed.. gewoon blijven lachenHet is gebleken dat je daar het verst mee komt
Dat is ook veel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk idd dat likeable/positief zijn de belangrijkste karaktereigenschap is van een BB-winnaar. Enorm tactisch, zeikers, verdelingzaaiers etc zullen nooit BB winnen.
Love birds?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
Jammer, de lovebirds zijn eerder klaar dan dat het warme water klaar is
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan kunnen ze nu allemaal fris en fruitig naar bed.
Ja, maar als je meedoet en het programma kent dan weet je dat toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker om naar te kijken.
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:42 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze weer... lijken wel 2 magneten...
Mute!
Ze zullen zo nog wel commentaar hebben in het roddelhoekje over deze houdingquote:
Andere stream ook mute, dat gezuig op die mandarijnen is ook niet te doenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:42 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze weer... lijken wel 2 magneten...
Mute!
Nee Jane had verlof genomen tot in april. En Jane heeft zeker een IG account; de oudere David ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:43 schreef Hznootje het volgende:
De 3 directeuren hebben nog steeds geen IG account. Denk nog steeds dat ze weer vertrekken eind van de week
Dan zou je idd moeten weten dat je dan uitgekotst wordt.. door de bewoners en door de kijkers. Jordy en Niels hebben alle seizoenen gezien en willen al jaren meedoen zeggen ze maar dit hebben ze nooit zo gezien?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, maar als je meedoet en het programma kent dan weet je dat toch?
Maar ja, als je niet zo bent en juist een beetje zuur bent kan je ook nooit de hele tijd een positief masker ophouden natuurlijk. Die valt zelfs al vrij snel af.
Anders gezegd dan; als je zelfkennis hebt en weet dat je een beetje zuur bent dan zou ik me gewoon niet inschrijven want dan win je sowieso niet 😂
26 stuks. Ik moet alles nog na kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Zijn er serieus TR's nu? Volgens mij is de sfeer nu toch goed???
* Ireth scrollt ff terug...
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:45 schreef ledn81 het volgende:
De stagiaire is ook fan van Niels. Daarom speciaal voor @:ireth
[ afbeelding ]
Ja maar niet van BB. Iedereen heeft een BB accountquote:Op zondag 26 januari 2025 20:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Jane had verlof genomen tot in april. En Jane heeft zeker een IG account; de oudere David ook.
Ze hebben zo hard gewerkt vandaag dus bekaf hun bedje inquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Tanden worden al gepoetst.
Klaas Vaak is elke dag te laat, want dan slapen ze al.
Nee is gewoon hun eigen account met profielfoto verandert naar hun BB foto. Niet iedereen doet dat: Matthi en Wicky hebben bijvoorbeeld hun profielfoto niet veranderd.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar niet van BB. Iedereen heeft een BB account
Jawel Mattheus heeft zijn eigen account, en een BB account. Kijk maar squote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee is gewoon hun eigen account met profielfoto verandert naar hun BB foto. Niet iedereen doet dat: Matthi en Wicky hebben bijvoorbeeld hun profielfoto niet veranderd.
Ja eens.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zou je idd moeten weten dat je dan uitgekotst wordt.. door de bewoners en door de kijkers. Jordy en Niels hebben alle seizoenen gezien en willen al jaren meedoen zeggen ze maar dit hebben ze nooit zo gezien?
Dat is misschien een fan account. Het officiële BB account volgt enkel het eigen account van Matheus.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel Mattheus heeft zijn eigen account, en een BB account. Kijk maar s
WTF ,ik dacht haar t-shirtquote:Op zondag 26 januari 2025 20:49 schreef ledn81 het volgende:
De sleutel van de kluis van ons Jolien is gepakt
Voor iedereen. We zitten in het seizoen van 2025 over andere seizoen is ook een topicquote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk idd dat likeable/positief zijn de belangrijkste karaktereigenschap is van een BB-winnaar. Enorm tactisch, zeikers, verdelingzaaiers etc zullen nooit BB winnen.
Ze zijn idd veel bezig met wat in hun ogen hoort en juist is.. veel inlevingsvermogen hebben ze niet en hun EQ is denk ik ver onder het gemiddeldequote:Op zondag 26 januari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja eens.
Het zou kunnen dat zij misschien gewoon heel anders kijken naar het programma en misschien wel alles in het leven. Alles wat je ziet is ‘in the eye of the beholder’. En het ze dus totaal niet is opgevallen dat positiviteit en lol je juist ver brengt. Ze hebben wel vaker dingen helemaal niet door, omdat ze zelf niet zo zijn en er helemaal niet aan denken (vaak EQ-gerelateerd).
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:49 schreef ledn81 het volgende:
De sleutel van de kluis van ons @odie22 Jolien is gepakt
dat is die badjasdinggevalquote:Op zondag 26 januari 2025 20:54 schreef Droopie het volgende:
Hey, heet een man zijn geslachtsdeel ook een snug?
Die van Jolien stonk (snuggy) en Jeff deed zijn (snug) omhoog.
#dtv
Mattie heeft last van prikkels ,rara van wat/wiequote:Op zondag 26 januari 2025 20:55 schreef Ireth het volgende:
Jeff, Mattheus en Milena hangen maar weer eens in een hoek...
Zou lachen zijn als die David straks ook begint over prikkelsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
och zoveel prikkels he, heftig schakelen
Valt me sinds gister ook erg op. Negatief aanwezig, heel erg aanwezigquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Milena reageert vaak (eigenlijk altijd) sarcastisch/passief agressief. Is dat een verdedigingsmechanisme ?
Wrok, Rancuneus , jaloers, afgunst , gefrustreerdquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Milena reageert vaak (eigenlijk altijd) sarcastisch/passief agressief. Is dat een verdedigingsmechanisme ?
Eerste 2 weken was dit veel minder tot nooitquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Valt me sinds gister ook erg op. Negatief aanwezig, heel erg aanwezig
Precies. Snap niet zo goed dat hier TR’s over worden gezet 😅 Maar goed. Maar weer door.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
34 tr's
Niet leuk voor jou, zeker niet omdat er in mijn beleving echt niets aan de hand is hier.
Een baken van gezelligheid, behulpzaamheid en rust hier
haha mooi hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Het groepje gefrustreerde bewoners die zich ergeren aan een ander clubje die ze niet aankunnen
Groepsdynamiek, heerlijk voer voor psychologenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Genietonquote:Op zondag 26 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Groepsdynamiek, heerlijk voer voor psychologen
Echt een goede acteur is het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:03 schreef kater1 het volgende:
Jordi krimpt helemaal in elkaar als Jane lacht.
hahahquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Aww ze zijn slachtoffer , zij hebben al drie keiharde weken achter de rug , werden door de modder getrokken en en zijn half dood
waar kan je luisteren naar elsa en wicky dan ?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind de 'hatelijke' groep leuker/boeiender om naar te luisterenElsa en Wicky boeien niet echt
De keuze van Sharice zal je verrassen?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kom je bij ons zitten of ga je daar in het geluid zitten vraag milena aan sharice
Ah zij vroeg dat dusquote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kom je bij ons zitten of ga je daar in het geluid zitten vraag milena aan sharice
ik ben sharice kwijt, dus weet niet wat ze gekozen heeftquote:Op zondag 26 januari 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De keuze van Sharice zal je verrassen?
Die hoor je overal bovenuit gillen samen met janequote:Op zondag 26 januari 2025 21:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar kan je luisteren naar elsa en wicky dan ?
Die mensen kunnen toch ook niet in een normale werkomgeving functioneren.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
'Kom je bij ons zitten? of ga je in het (ge)ruis daar zitten? '
Dan moeten ze erns iets anders doen dan heel de dag vreten en op de bank hangen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Aww ze zijn slachtoffer , zij hebben al drie keiharde weken achter de rug , werden door de modder getrokken en en zijn half dood
Is toch gezellie dat ze plezier hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mensen kunnen toch ook niet in een normale werkomgeving functioneren.
In de werkplaats, misschien heeft Jolien ze meegenomenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Milena hallo volume lager. Oordeel gaat naar bed. Vraagt of iemand oordoppen heeft
Ze schreeuwen echtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De zure Belgen en Jordy geven commentaar op de mensen die het wel leuk hebben
Ja die heeft een verschrikkelijke schelle stem.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Milena vergeet even dat haar stem er ook wel wat van kan. Ik kan me nog goed herinneren dat haar gekakel overal bovenuit kwam.
Nel van de HR die de finance dame even tot de orde roept.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is toch gezellie dat ze plezier hebben?
wat een azijnpisserquote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
HEY MAAR HALLO jezus christus maar het is echt luid
milena zure sloot
Ja, ze moeten nu met de rest op stal.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:11 schreef Puzzie het volgende:
De eerste groep is hun positie kwijt , voelen zich bedreigd lijkt het wel
[ afbeelding ]
Ze zullen wel targetpins moeten uitdelen of 1 van hun medewerkers moeten nominerenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, heerlijk die zure smoelwerken in die hoek .....![]()
![]()
Hoop wel dat de drie CEOs'worden vrijgesteld, anders zitten ze alledrie op de bank denk ik ...
Ze kunnen ook gewoon meedoenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:11 schreef Puzzie het volgende:
De eerste groep is hun positie kwijt , voelen zich bedreigd lijkt het wel
[ afbeelding ]
Gaat om jane en elsa want.whickey staat er.al.opquote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Kinga het volgende:
Over welke 3 hebben ze het uberhaupt? Wie zijn daar lol aan het maken?
Die ene David zou blijkbaar heel luidruchtig zijn. Is natuurlijk zijn tweede dag; heeft nog veel energie over.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Kinga het volgende:
Ja, wordt vanzelf wel minder. Ze laten zich zo kennen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die ene David zou blijkbaar heel luidruchtig zijn. Is natuurlijk zijn tweede dag; heeft nog veel energie over.
Zij voelen zich daar te goed voorquote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon meedoen
Maarja dan moeten ze hun afgunst opzei zetten.
Lol maken is ook uit den bozen zegquote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Kinga het volgende:
Ging dekking ik meer om elsa,jane en wickey. Want mattie stond met die David baard te gooienquote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, wordt vanzelf wel minder. Ze laten zich zo kennen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Your wish is our command
[ afbeelding ]
Ik snap de emotie wel. Daar hadden ze vorig jaar ook last van toen er ineens zoveel binnen kwamen. Geeft ineens heel veel gedoe en gerommel en de vaste structuren verdwijnen ineens. Je ziet het ook aan het feit dat niemand eigenlijk trek heeft maar om vast te grijpen aan een structuur staan ze nu de aardappelschillen te bakken.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind de 'hatelijke' groep leuker/boeiender om naar te luisterenElsa en Wicky boeien niet echt; Jane is wel interessant maar laat vooralsnog niet veel in haar kaarten kijken.
Dat is lekker hoor. Mits de buitenkant goed is schoongemaaktquote:
ja dat zijn ze ook, ze hebben ook eten uitgezochtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
ja ze hebben aardappels, gehakt en boerenkool als weekmenuquote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef mario390 het volgende:
hallo
heb gezien ze hebben wat halfwegs goedes gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef spapaars het volgende:
De gehele Belgische clan en 1 Nederlandse collaborateur
[ afbeelding ]
Laten we het hopen!quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat is eh lekker , better dann solbquote:Op zondag 26 januari 2025 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze hebben aardappels, gehakt en boerenkool als weekmenu
Dan staat Axel er weer op met Wickyquote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan staat Axel er weer op met Wicky
Ja, maar er is nog steeds geen bevestiging gekomen van BB volgens mij ....quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef odie22 het volgende:
ja dat zijn ze ook, ze hebben ook eten uitgezocht
Ik denk dat Jolien, Mattie, Milena, Mattheus, Niels, Sharice en Jordy op Axel gaan als ze niet op de nieuwen mogen stemmenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn zo te zien ook aan het genieten van de laatste melk
Axel? Die kan het goed vinden met Jane.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan staat Axel er weer op met Wicky
nee dat bedacht ik me ook net , maar het zal haast wel en als je het vaak genoeg herhaalt wordt het zo voor waarheid aangenomenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog steeds geen bevestiging gekomen van BB volgens mij ....
Oh en Keanuquote:Op zondag 26 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien, Mattie, Milena, Mattheus, Niels, Sharice en Jordy op Axel gaan als ze niet op de nieuwen mogen stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |