Lol maken is ook uit den bozen zegquote:Op zondag 26 januari 2025 21:14 schreef Kinga het volgende:
Over welke 3 hebben ze het uberhaupt? Wie zijn daar lol aan het maken?
Ging dekking ik meer om elsa,jane en wickey. Want mattie stond met die David baard te gooienquote:Op zondag 26 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, wordt vanzelf wel minder. Ze laten zich zo kennen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Your wish is our command
[ afbeelding ]
Ik snap de emotie wel. Daar hadden ze vorig jaar ook last van toen er ineens zoveel binnen kwamen. Geeft ineens heel veel gedoe en gerommel en de vaste structuren verdwijnen ineens. Je ziet het ook aan het feit dat niemand eigenlijk trek heeft maar om vast te grijpen aan een structuur staan ze nu de aardappelschillen te bakken.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind de 'hatelijke' groep leuker/boeiender om naar te luisterenElsa en Wicky boeien niet echt; Jane is wel interessant maar laat vooralsnog niet veel in haar kaarten kijken.
ja dat zijn ze ook, ze hebben ook eten uitgezochtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
ja ze hebben aardappels, gehakt en boerenkool als weekmenuquote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef mario390 het volgende:
hallo
heb gezien ze hebben wat halfwegs goedes gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef spapaars het volgende:
De gehele Belgische clan en 1 Nederlandse collaborateur
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |