Precies. Snap niet zo goed dat hier TR’s over worden gezet 😅 Maar goed. Maar weer door.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
34 tr's
Niet leuk voor jou, zeker niet omdat er in mijn beleving echt niets aan de hand is hier.
Een baken van gezelligheid, behulpzaamheid en rust hier
haha mooi hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Het groepje gefrustreerde bewoners die zich ergeren aan een ander clubje die ze niet aankunnen
Groepsdynamiek, heerlijk voer voor psychologenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Milena reageert vaak (eigenlijk altijd) sarcastisch/passief agressief. Is dat een verdedigingsmechanisme ?
Genietonquote:Op zondag 26 januari 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Groepsdynamiek, heerlijk voer voor psychologen
Echt een goede acteur is het nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:03 schreef kater1 het volgende:
Jordi krimpt helemaal in elkaar als Jane lacht.
hahahquote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Aww ze zijn slachtoffer , zij hebben al drie keiharde weken achter de rug , werden door de modder getrokken en en zijn half dood
waar kan je luisteren naar elsa en wicky dan ?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind de 'hatelijke' groep leuker/boeiender om naar te luisterenElsa en Wicky boeien niet echt
De keuze van Sharice zal je verrassen?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kom je bij ons zitten of ga je daar in het geluid zitten vraag milena aan sharice
Ah zij vroeg dat dusquote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
kom je bij ons zitten of ga je daar in het geluid zitten vraag milena aan sharice
ik ben sharice kwijt, dus weet niet wat ze gekozen heeftquote:Op zondag 26 januari 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De keuze van Sharice zal je verrassen?
Die hoor je overal bovenuit gillen samen met janequote:Op zondag 26 januari 2025 21:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar kan je luisteren naar elsa en wicky dan ?
Die mensen kunnen toch ook niet in een normale werkomgeving functioneren.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
'Kom je bij ons zitten? of ga je in het (ge)ruis daar zitten? '
Dan moeten ze erns iets anders doen dan heel de dag vreten en op de bank hangen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Aww ze zijn slachtoffer , zij hebben al drie keiharde weken achter de rug , werden door de modder getrokken en en zijn half dood
Is toch gezellie dat ze plezier hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mensen kunnen toch ook niet in een normale werkomgeving functioneren.
In de werkplaats, misschien heeft Jolien ze meegenomenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
Milena hallo volume lager. Oordeel gaat naar bed. Vraagt of iemand oordoppen heeft
Ze schreeuwen echtquote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
De zure Belgen en Jordy geven commentaar op de mensen die het wel leuk hebben
Ja die heeft een verschrikkelijke schelle stem.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Kinga het volgende:
Milena vergeet even dat haar stem er ook wel wat van kan. Ik kan me nog goed herinneren dat haar gekakel overal bovenuit kwam.
Nel van de HR die de finance dame even tot de orde roept.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is toch gezellie dat ze plezier hebben?
wat een azijnpisserquote:Op zondag 26 januari 2025 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
HEY MAAR HALLO jezus christus maar het is echt luid
milena zure sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |