Laten we het hopen!quote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
dat is eh lekker , better dann solbquote:Op zondag 26 januari 2025 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze hebben aardappels, gehakt en boerenkool als weekmenu
Dan staat Axel er weer op met Wickyquote:Op zondag 26 januari 2025 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt er trouwens op, dat de drie CEOs gewoon de decision makers zijn deze week .....
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan staat Axel er weer op met Wicky
Ja, maar er is nog steeds geen bevestiging gekomen van BB volgens mij ....quote:Op zondag 26 januari 2025 21:21 schreef odie22 het volgende:
ja dat zijn ze ook, ze hebben ook eten uitgezocht
Ik denk dat Jolien, Mattie, Milena, Mattheus, Niels, Sharice en Jordy op Axel gaan als ze niet op de nieuwen mogen stemmenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn zo te zien ook aan het genieten van de laatste melk
Axel? Die kan het goed vinden met Jane.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan staat Axel er weer op met Wicky
nee dat bedacht ik me ook net , maar het zal haast wel en als je het vaak genoeg herhaalt wordt het zo voor waarheid aangenomenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog steeds geen bevestiging gekomen van BB volgens mij ....
Oh en Keanuquote:Op zondag 26 januari 2025 21:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien, Mattie, Milena, Mattheus, Niels, Sharice en Jordy op Axel gaan als ze niet op de nieuwen mogen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |