En nu de zwaailichten uitquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef Hznootje het volgende:
Jolien staat onder de douche! Het is gelukt
Vast welquote:Op zondag 26 januari 2025 20:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijken of ze zich straks wat beter voelt
Zo heeft Jill het seizoen daarna ook gewonnenquote:
Salar was wel een van de betere winnaarsquote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vergeten dat je het spel kan spelen en lol kan hebben.. en wat het roddelen en achterklep betreft, reageer gewoon zoals Salar dat altijd deed.. gewoon blijven lachenHet is gebleken dat je daar het verst mee komt
Die staat straks helemaal strak van de koffie en stuitert van de suikerquote:Op zondag 26 januari 2025 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Wicky kan niet wachten om vogelhuisjes te timnmeren
ik kan niet wachten, ik wil gewoon suiker in mijn smoel![]()
vanwege de koffie
En niet verborgen om het voor tv te bewaren.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ook het gehele spelelement was veel beter...
Met de ballonnen-opdracht als hoogtepunt
Dit is toch om zwaar depressief van te wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En niet verborgen om het voor tv te bewaren.
BB 2025
[ afbeelding ]
Zijn het Granny Smit appels daar in huis? Jordy heeft er net eentje op zo te zien.quote:
Zij was echt zo gek als een deurquote:
Ik denk idd dat likeable/positief zijn de belangrijkste karaktereigenschap is van een BB-winnaar. Enorm tactisch, zeikers, verdelingzaaiers etc zullen nooit BB winnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vergeten dat je het spel kan spelen en lol kan hebben.. en wat het roddelen en achterklep betreft, reageer gewoon zoals Salar dat altijd deed.. gewoon blijven lachenHet is gebleken dat je daar het verst mee komt
Dat is ook veel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk idd dat likeable/positief zijn de belangrijkste karaktereigenschap is van een BB-winnaar. Enorm tactisch, zeikers, verdelingzaaiers etc zullen nooit BB winnen.
Love birds?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
Jammer, de lovebirds zijn eerder klaar dan dat het warme water klaar is
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan kunnen ze nu allemaal fris en fruitig naar bed.
Ja, maar als je meedoet en het programma kent dan weet je dat toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |