Zijn dat niet die die hij van Jeffrey kon afwerken ? Heb het begin niet kunnen kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Matt heeft er ook al 2.. misschien komt 'ie er mee weg![]()
[ afbeelding ]
Bruhquote:Op zondag 26 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Matt heeft er ook al 2.. misschien komt 'ie er mee weg![]()
[ afbeelding ]
Nee, eentje was een voorbeeld wat er stondquote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zijn dat niet die die hij van Jeffrey kon afwerken ? Heb het begin niet kunnen kijken
MeneerIreth gooide net heel demonstratief een setje oordopjes mijn richting opquote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Mijn buren denken vast dat ik aan het verbouwen ben
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Mijn buren denken vast dat ik aan het verbouwen ben
Zal Axel een rotzorg zijn.. hij heeft koffie opquote:Op zondag 26 januari 2025 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Afgang indien Axel na zijn grote woorden er minder maakt dan Jordy
Jahh..Jolie is een lievelingetje, die kun je niets weigerenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Hunter het volgende:
Jolien huisje wordt goedgekeurd, ondanks de uitstekende spijker
Lost BB later wel opquote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Hunter het volgende:
Jolien huisje wordt goedgekeurd, ondanks de uitstekende spijker
Typisch BB gedrag, alle nieuwen eruitquote:Op zondag 26 januari 2025 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy wil Jane, Sharice Wicky en Axel er uit
Wie = die?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Verity het volgende:
Jordy: Die heeft sinds de nominatie nooit meer iets tegen mij gezegd. Ik heb ook niks meer gezegd en mij interesseert het niet. Ze heeft tegen mij gezegd dat ik m'n gevoel moet volgen en dat dat goed is.
Maar een van de eerste woorden die ze zei is: dan weet ik wie ik kan vertrouwen.
Daarna is er geen woord meer gezegd. Sorry, ik hou het heel lang vol, dan praat ik niet.
-----
Jordy: Wie vertrouw jij dan?
Niels: Jou en Jef
Jordy: Alleen die twee?
Niels: Ja
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth gooide net heel demonstratief een setje oordopjes mijn richting op
Ze gaan de hele week doorquote:Op zondag 26 januari 2025 14:52 schreef Ebinas het volgende:
BB had er heel veel van verwacht
[ afbeelding ]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat 'zij' als sinds de nominaties bekend zijn gemaakt niet meer met hem gesproken heeft.
Niels : Zij weet dat jij haar erop gezet hebt?
Jordy : Ja, ik kan dit heel lang volhouden. Dat praat ik niet. Het hoeft toch niet altijd van 1 persoon te komen, mag ook vanuit haar komen, mij interesseert dat niet. Ze heeft de dag ervoor letterlijk tegen me gezegd: 'Je moet doen wat je gevoel zegt'
Jordy : Nou, dan doe ik wat mijn gevoel zegt, en dat kun je dat ook niet persoonlijk opvatten. Maar dan is het in 1 keer persoonlijk, want de eerste woorden die ze uitsprak waren, 'dan weet ik wie ik kan vertrouwen'
Ik typ alleen wat hij zegtquote:Op zondag 26 januari 2025 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?
als je weet dat iemand je erop heeft gezet, kun je wel stellen dat die figuur dan niet meer te vertrouwen is.
En naar het voorbeeldhuisjequote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hunter het volgende:
Mattie blijft maar naar de handleiding kijken
Vorige shift duurde iets langer dan een uurtje, als ik het goed heb, incl intro-instructies en praatje nadien. Dus denk 1 uur "werken"quote:Op zondag 26 januari 2025 15:05 schreef Hunter het volgende:
Hoe lang duurde de vorige sessie?
Krijgen we vandaag nog de laatste nieuwe bewoner is de vierde shift?
Jane eet zulke jochies voor haar lunchquote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jeff gaat weer los over Jane, tegen Jordy en Niels
Over wie had Jordy het dan?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat 'zij' al sinds de nominaties bekend zijn gemaakt niet meer met hem gesproken heeft.
Niels : Zij weet dat jij haar erop gezet hebt?
Jordy : Ja, ik kan dit heel lang volhouden. Dat praat ik niet. Het hoeft toch niet altijd van 1 persoon te komen, mag ook vanuit haar komen, mij interesseert dat niet. Ze heeft de dag ervoor letterlijk tegen me gezegd: 'Je moet doen wat je gevoel zegt'
Jordy : Nou, dan doe ik wat mijn gevoel zegt, en dat kun je dat ook niet persoonlijk opvatten. Maar dan is het in 1 keer persoonlijk, want de eerste woorden die ze uitsprak waren, 'dan weet ik wie ik kan vertrouwen'
Jeffrey probeert iedereen tegen Jane op te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jeff gaat weer los over Jane, tegen Jordy en Niels
Als ie niemands man nog is wel jaquote:Op zondag 26 januari 2025 15:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mattie komt nog wel eens op TV in het programma "Help, mijn man is klusser" [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:12 schreef Verity het volgende:
Niels: Ze is de Ashley van dit seizoen
Jeffrey: Nog erger
Hoezo heeft dat 1 op 1 met vertrouwen te maken? Hij heeft Keanu beloofd die er niet op te zetten die afspraak had hij met hem en niet met haar. Dan heeft hij toch niemands vertrouwen geschonden? Zij vertrouwde er misschien op dat hij haar niet zou nomineren omdat ze lief tegen hem deed.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?
als je weet dat iemand je erop heeft gezet, kun je wel stellen dat die figuur dan niet meer te vertrouwen is.
Ik krijg wurg neigingen bij dat Ventje, al mijn allergieën worden tegelijkertijd getriggerdquote:Op zondag 26 januari 2025 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Maar geloof me hoor, bij haar komt dat ook nog hoor, als ze hier lang zit.
Hij overschat zichzelfquote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey heeft echt totaal geen goed beeld van hoe de kijker dit in zou kunnen schatten.
Hij blijft vol over zichzelf, met zijn "ik ga nog niet naar huis"
Jeffrey denkt dat de kijker wel ziet hoe eerlijk hij is.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey heeft echt totaal geen goed beeld van hoe de kijker dit in zou kunnen schatten.
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
We leven een seizoen verder. Ashley is verleden tijd!quote:Op zondag 26 januari 2025 15:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik wil nu eigenlijk wel dat het Ashley zou zijn die nog binnen moet komen. Ik kots op die Jeffrey. Alles uitspreken alsof het de waarheid is. Die moet eens flink de oren gewassen worden
quote:
Jeffrey is heel goed in doen alsof. Hij lult over alles en iedereen met alles en iedereen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef kater1 het volgende:
Ik snap niet dat Niels tegen Jordi zei dat hij alleen Jordi en JEFFREY vertrouwd....
Idd breng Ashley nooit meer in de buurt van een big brother huisquote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef Snensie het volgende:
[..]
We leven een seizoen verder. Ashley is verleden tijd!
Dat speelt zeker een rol.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.
hopelijk komen er ook nog spelen waarbij je op de bank kunt komen als je verliest.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.
Jordy en Niels weten niet wat wij weten. Jeff verteld continu leugens.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:18 schreef cheanny het volgende:
Jordy, Niels en Jeff zien alleen hun eigen waarheid.
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy en Niels weten niet wat wij weten. Jeff verteld continu leugens.
Wat je geeft krijg je terugquote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey mag dan wel een soort van "grootheidswaanzin" hebben.
Maar mij maak je niet wijs dat hij het enorm naar zijn zin heeft en geniet.
Hij loopt over van negatieve kijk op dingen
Ik dacht ook al dat ze weer de verkeerde gebruikte. Die juiste waren messing kleur.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die lange spijkers die Jolien er aan de voorkant in staat te rammen zijn veel te lang . De jonge vogeltjes zullen worden gespiest .
Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergetenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Die komt er nog wel. Iemand in dat huis gaat nog wel een keer lullen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Volgens mij niet er is alleen een nieuwe vijand.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergeten
zou die graag uit willen zwaaien en die kopjes zien van de restquote:Op zondag 26 januari 2025 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey heeft de bedragen op de gang gehoord![]()
Walgelijk ventje
Als je aan hem vraagt: "sla eens een deuk in een pakje boter" dan verknalt ie het waarschijnlijk ook nogquote:
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Ax is uiteindelijk toch sneller dan Niels
Ahquote:Op zondag 26 januari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.
Hij heeft zelfs twee spijkers eruit getrokken voor Jolien omdat het haar zelf niet lukte.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:26 schreef -river- het volgende:
Tijdens het timmeren met deze drie zie je echte sportiviteit, elkaar helpen en aanmoedigen. Topgozer die Axel.
Ja, dat meen ik me ook te herinneren.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
De vorige keer gaf BB aan dat ze nog tien minuten hadden toch? , ik ben benieuwd.
O dan hoorde ik het verkeerd sorryquote:Op zondag 26 januari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat hij dat aan zal geven
Iig 5 denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 15:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik me ook te herinneren.
Denk dat Axel wel tot 6 komt als dat zo is, toch?
Jolien is niet anders dan een tijdelijk speeltje in dat huis..quote:Op zondag 26 januari 2025 15:28 schreef Verity het volgende:
Niels: Zou je eruit willen, als Jolien naar huis zou moeten?
Jeffrey: Nee
Niels: En andersom?
Jeffrey: Ook niet, het is maar voor 3 maanden
Even teruggezocht .. vanochtend was het 10.30-11.30quote:Op zondag 26 januari 2025 15:28 schreef ben34567 het volgende:
Ze lijken meer tijd te krijgen dan de eerste groep of lijkt dat alleen zo
En een stem minder als er genomineerd moet worden.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien is niet anders dan een tijdelijk speeltje in dat huis..
Eerste groep had dan minder tijd door de lunch denk ikquote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even teruggezocht .. vanochtend was het 10.30-11.30
Ze zijn nu al bezig vanaf ongeveer 14:15
Jolien heeft eens een keer verteld dat zij er snel uit zou willen als Sjefke er uit zou worden gestemd vóór haarquote:Op zondag 26 januari 2025 15:28 schreef Verity het volgende:
Niels: Zou je eruit willen, als Jolien naar huis zou moeten?
Jeffrey: Nee
Niels: En andersom?
Jeffrey: Ook niet, het is maar voor 3 maanden
Het duurde wel een poosje voordat ze daadwerkelijk gingen timmeren toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
misschien krijgen ze koffiepauze meegerekendquote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat het om het totaal van het team dan?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit zijn de tijdstippen van de eerste hamerslagquote:Op zondag 26 januari 2025 15:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het duurde wel een poosje voordat ze daadwerkelijk gingen timmeren toch?
Technisch inzicht van een fietsventieljequote:Op zondag 26 januari 2025 15:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Waarom maakt mattie niet eerst de zijkanten vast en de achterkant? Is toch vet onhandig zo?
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Technisch inzicht van een fietsventielje
Een zijkant kun je open maken om het huisje schoon te maken.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Waarom maakt mattie niet eerst de zijkanten vast en de achterkant? Is toch vet onhandig zo?
Zie onder jouw vraag Sharice staan als antwoord, maar ik dacht dat ik Niels vragend Milena hoorde zeggen, heeft iemand dit opgenomen?quote:
Inderdaad dan maakt het niet uitquote:Op zondag 26 januari 2025 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat het om het totaal van het team dan?
Dan maakt de tijd per sessie niet zoveel uit.
Maar medewerker van de maand zit er dan niet in
Beter, aufsaltzen Nielsquote:Op zondag 26 januari 2025 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels zou niet kunnen blijven zoals Wicky. Als hij weg moest, zou de knop omgaan, en zou hij niet meer omkeren.
Wicky zou best nog wel een flink tijdje kunnen blijven. Als hij met Niels, Jordy, Jeffrey, Jolien, Sharise of Keanu op de bank zit dan blijft hij.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels zou niet kunnen blijven zoals Wicky. Als hij weg moest, zou de knop omgaan, en zou hij niet meer omkeren.
Jolien wordt zowaar nog een beetje leuker, zonder die controlfreak hijgend in haar nekquote:Op zondag 26 januari 2025 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien begint het langzaam door te krijgen. Is in ieder geval handiger dan Matt.
Chronisch moequote:Op zondag 26 januari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is wel 12 ambachten, 13 ongelukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou ie er voor doorgeleerd hebben?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is wel 12 ambachten, 13 ongelukken
Kan op twee manierenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gestopt met z'n studie aan de hogeschool.. had niet echt zin meer ..
2 koffie hequote:Op zondag 26 januari 2025 15:45 schreef ledn81 het volgende:
Axel heeft er straks 6 af en koffie op![]()
Niels gaat jaloers zijn
Volgens mij beide, want hij moest eigenlijk herexamens doen. Maar is op vakantie gegaan, en toen dacht ie ... geld verdienenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan op twee manieren
Hij had geen zin meer of
Het had geen zin meer.
Jane weet het ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Keanu, je kunt op VL screenrecorden
Dat zit niet in de aard van deze BB. Dan zou er een andere BB stem moeten komen. Deze stem is al jaren hetzelfde qua karakter en attitude. Soms ruimte voor een grapje, maar ook serieus als het moet. Maar streng is anders.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:30 schreef Ebinas het volgende:
BB is ook wel heel erg aardig en grappig voor ze.
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant maakt het wel dat wellicht minder goed luisteren.
Een strenge BB vind ik persoonlijk leuker voor het spel.
Dat vroeg ik mij ook al af, maar toch niet dusquote:Op zondag 26 januari 2025 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zegt onze shift is langer dan de rest.
Jawel hoor, vanochtend was een uur. Nu al meer dan anderhalf.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, maar toch niet dus
Al anderhalf uur volgens mij. Die anderen een uurtjequote:Op zondag 26 januari 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, maar toch niet dus
Had hij blijkbaar toch nietquote:Op zondag 26 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Balen voor Niels dat hij de korte shift had![]()
Maar maakt op zich niet uit toch? Ze zijn alle drie van een ander teamquote:Op zondag 26 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel hoor, vanochtend was een uur. Nu al meer dan anderhalf.
Nou, in zoverre dat je wilt dat degenen die het goed kunnen dit zo lang mogelijk doen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar maakt op zich niet uit toch? Ze zijn alle drie van een ander team
Gebeurt er eindelijk wat is het weer niet goedquote:Op zondag 26 januari 2025 15:54 schreef Hznootje het volgende:
Met zoveel verschillende mensen en groepjes mag je bijna wel 4 streams hebben. Heb continue FOMO
Juist wel! Maar ik wil alles zienquote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gebeurt er eindelijk wat is het weer niet goed
En Pootje bedacht net:quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 15 minuten .. dus nu is het 2 uur.
gelukkig staat er koffiequote:Op zondag 26 januari 2025 16:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Pootje bedacht net:
1e shift 1 uur
2e shift 2 uur
3e shift 3 uur
etc
wordt lachen als er een shift de hele nacht door moet
Oh dat zou best kunnen jaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Pootje bedacht net:
1e shift 1 uur
2e shift 2 uur
3e shift 3 uur
etc
wordt lachen als er een shift de hele nacht door moet
Ik hoorde net David P ook zeggen : misschien 1e shift 1 uur , 2e shift 2 uur , 3e shift 3 uur enz.enz.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 15 minuten .. dus nu is het 2 uur.
Andere David met Elsa, Milena, Sharice,?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:02 schreef Hunter het volgende:
Wie zijn de volgende shift?
Milena en Kenau?
amai dat zal wat wordenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:02 schreef Hunter het volgende:
Milena en Kenau?
Elsaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:02 schreef Hunter het volgende:
Milena en Kenau?
Kouseband turvenquote:
Jane was als eerste toch vanmorgen? Of niet ? want de stickers op de doosjes waren met die van Janequote:Op zondag 26 januari 2025 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dus na Jordy en Axel volgt Elsa (of Jane zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |