Zijn dat niet die die hij van Jeffrey kon afwerken ? Heb het begin niet kunnen kijkenquote:Op zondag 26 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Matt heeft er ook al 2.. misschien komt 'ie er mee weg![]()
[ afbeelding ]
Bruhquote:Op zondag 26 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Matt heeft er ook al 2.. misschien komt 'ie er mee weg![]()
[ afbeelding ]
Nee, eentje was een voorbeeld wat er stondquote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zijn dat niet die die hij van Jeffrey kon afwerken ? Heb het begin niet kunnen kijken
MeneerIreth gooide net heel demonstratief een setje oordopjes mijn richting opquote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Mijn buren denken vast dat ik aan het verbouwen ben
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Mijn buren denken vast dat ik aan het verbouwen ben
Zal Axel een rotzorg zijn.. hij heeft koffie opquote:Op zondag 26 januari 2025 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Afgang indien Axel na zijn grote woorden er minder maakt dan Jordy
Jahh..Jolie is een lievelingetje, die kun je niets weigerenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Hunter het volgende:
Jolien huisje wordt goedgekeurd, ondanks de uitstekende spijker
Lost BB later wel opquote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Hunter het volgende:
Jolien huisje wordt goedgekeurd, ondanks de uitstekende spijker
Typisch BB gedrag, alle nieuwen eruitquote:Op zondag 26 januari 2025 15:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy wil Jane, Sharice Wicky en Axel er uit
Wie = die?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Verity het volgende:
Jordy: Die heeft sinds de nominatie nooit meer iets tegen mij gezegd. Ik heb ook niks meer gezegd en mij interesseert het niet. Ze heeft tegen mij gezegd dat ik m'n gevoel moet volgen en dat dat goed is.
Maar een van de eerste woorden die ze zei is: dan weet ik wie ik kan vertrouwen.
Daarna is er geen woord meer gezegd. Sorry, ik hou het heel lang vol, dan praat ik niet.
-----
Jordy: Wie vertrouw jij dan?
Niels: Jou en Jef
Jordy: Alleen die twee?
Niels: Ja
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth gooide net heel demonstratief een setje oordopjes mijn richting op
Ze gaan de hele week doorquote:Op zondag 26 januari 2025 14:52 schreef Ebinas het volgende:
BB had er heel veel van verwacht
[ afbeelding ]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat 'zij' als sinds de nominaties bekend zijn gemaakt niet meer met hem gesproken heeft.
Niels : Zij weet dat jij haar erop gezet hebt?
Jordy : Ja, ik kan dit heel lang volhouden. Dat praat ik niet. Het hoeft toch niet altijd van 1 persoon te komen, mag ook vanuit haar komen, mij interesseert dat niet. Ze heeft de dag ervoor letterlijk tegen me gezegd: 'Je moet doen wat je gevoel zegt'
Jordy : Nou, dan doe ik wat mijn gevoel zegt, en dat kun je dat ook niet persoonlijk opvatten. Maar dan is het in 1 keer persoonlijk, want de eerste woorden die ze uitsprak waren, 'dan weet ik wie ik kan vertrouwen'
Ik typ alleen wat hij zegtquote:Op zondag 26 januari 2025 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?
als je weet dat iemand je erop heeft gezet, kun je wel stellen dat die figuur dan niet meer te vertrouwen is.
En naar het voorbeeldhuisjequote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hunter het volgende:
Mattie blijft maar naar de handleiding kijken
Vorige shift duurde iets langer dan een uurtje, als ik het goed heb, incl intro-instructies en praatje nadien. Dus denk 1 uur "werken"quote:Op zondag 26 januari 2025 15:05 schreef Hunter het volgende:
Hoe lang duurde de vorige sessie?
Krijgen we vandaag nog de laatste nieuwe bewoner is de vierde shift?
Jane eet zulke jochies voor haar lunchquote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jeff gaat weer los over Jane, tegen Jordy en Niels
Over wie had Jordy het dan?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat 'zij' al sinds de nominaties bekend zijn gemaakt niet meer met hem gesproken heeft.
Niels : Zij weet dat jij haar erop gezet hebt?
Jordy : Ja, ik kan dit heel lang volhouden. Dat praat ik niet. Het hoeft toch niet altijd van 1 persoon te komen, mag ook vanuit haar komen, mij interesseert dat niet. Ze heeft de dag ervoor letterlijk tegen me gezegd: 'Je moet doen wat je gevoel zegt'
Jordy : Nou, dan doe ik wat mijn gevoel zegt, en dat kun je dat ook niet persoonlijk opvatten. Maar dan is het in 1 keer persoonlijk, want de eerste woorden die ze uitsprak waren, 'dan weet ik wie ik kan vertrouwen'
Jeffrey probeert iedereen tegen Jane op te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:08 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jeff gaat weer los over Jane, tegen Jordy en Niels
Als ie niemands man nog is wel jaquote:Op zondag 26 januari 2025 15:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mattie komt nog wel eens op TV in het programma "Help, mijn man is klusser" [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:12 schreef Verity het volgende:
Niels: Ze is de Ashley van dit seizoen
Jeffrey: Nog erger
Hoezo heeft dat 1 op 1 met vertrouwen te maken? Hij heeft Keanu beloofd die er niet op te zetten die afspraak had hij met hem en niet met haar. Dan heeft hij toch niemands vertrouwen geschonden? Zij vertrouwde er misschien op dat hij haar niet zou nomineren omdat ze lief tegen hem deed.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja en daar is dan geen woord aan gelogen toch?
als je weet dat iemand je erop heeft gezet, kun je wel stellen dat die figuur dan niet meer te vertrouwen is.
Ik krijg wurg neigingen bij dat Ventje, al mijn allergieën worden tegelijkertijd getriggerdquote:Op zondag 26 januari 2025 15:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Maar geloof me hoor, bij haar komt dat ook nog hoor, als ze hier lang zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |