Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergetenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Die komt er nog wel. Iemand in dat huis gaat nog wel een keer lullen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Volgens mij niet er is alleen een nieuwe vijand.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergeten
zou die graag uit willen zwaaien en die kopjes zien van de restquote:Op zondag 26 januari 2025 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey heeft de bedragen op de gang gehoord![]()
Walgelijk ventje
Als je aan hem vraagt: "sla eens een deuk in een pakje boter" dan verknalt ie het waarschijnlijk ook nogquote:
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Ax is uiteindelijk toch sneller dan Niels
Ahquote:Op zondag 26 januari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |