Hij overschat zichzelfquote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey heeft echt totaal geen goed beeld van hoe de kijker dit in zou kunnen schatten.
Hij blijft vol over zichzelf, met zijn "ik ga nog niet naar huis"
Jeffrey denkt dat de kijker wel ziet hoe eerlijk hij is.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey heeft echt totaal geen goed beeld van hoe de kijker dit in zou kunnen schatten.
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:16 schreef Ebinas het volgende:
We leven een seizoen verder. Ashley is verleden tijd!quote:Op zondag 26 januari 2025 15:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik wil nu eigenlijk wel dat het Ashley zou zijn die nog binnen moet komen. Ik kots op die Jeffrey. Alles uitspreken alsof het de waarheid is. Die moet eens flink de oren gewassen worden
quote:
Jeffrey is heel goed in doen alsof. Hij lult over alles en iedereen met alles en iedereen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef kater1 het volgende:
Ik snap niet dat Niels tegen Jordi zei dat hij alleen Jordi en JEFFREY vertrouwd....
Idd breng Ashley nooit meer in de buurt van een big brother huisquote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef Snensie het volgende:
[..]
We leven een seizoen verder. Ashley is verleden tijd!
Dat speelt zeker een rol.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.
hopelijk komen er ook nog spelen waarbij je op de bank kunt komen als je verliest.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn wel afhankelijk van de nominaties.
Jordy en Niels weten niet wat wij weten. Jeff verteld continu leugens.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:18 schreef cheanny het volgende:
Jordy, Niels en Jeff zien alleen hun eigen waarheid.
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy en Niels weten niet wat wij weten. Jeff verteld continu leugens.
Wat je geeft krijg je terugquote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey mag dan wel een soort van "grootheidswaanzin" hebben.
Maar mij maak je niet wijs dat hij het enorm naar zijn zin heeft en geniet.
Hij loopt over van negatieve kijk op dingen
Ik dacht ook al dat ze weer de verkeerde gebruikte. Die juiste waren messing kleur.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die lange spijkers die Jolien er aan de voorkant in staat te rammen zijn veel te lang . De jonge vogeltjes zullen worden gespiest .
Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergetenquote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Die komt er nog wel. Iemand in dat huis gaat nog wel een keer lullen.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat ze dat niet weten, had graag een strijd tussen Jordy/Niels en Jeffrey gezien.
Volgens mij niet er is alleen een nieuwe vijand.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was heel kort het geval toen matthi een gesprek van Niels en Jordy kon afluisteren. Toen kwamen de nieuwe bewoners en lijkt dat weer vergeten
zou die graag uit willen zwaaien en die kopjes zien van de restquote:Op zondag 26 januari 2025 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey heeft de bedragen op de gang gehoord![]()
Walgelijk ventje
Als je aan hem vraagt: "sla eens een deuk in een pakje boter" dan verknalt ie het waarschijnlijk ook nogquote:
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Ax is uiteindelijk toch sneller dan Niels
Ahquote:Op zondag 26 januari 2025 15:25 schreef marky het volgende:
[..]
Niels had er 5 was met 6 bezig dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |