Dat denk ik ook hoor, zijn geen blijvers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Misschien zijn deze 3 er alleen voor deze "Businessweek"...
Ja ze mogen de streams live gaan ondertitelenquote:
Goh oude david ook al...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Kale David is zelfstandig stukadoor.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Misschien zijn deze 3 er alleen voor deze "Businessweek"...
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:28 schreef ledn81 het volgende:
Nou Botox BV is niet eens zo gek met al die bouwvakkers
Vind ik met Niels en Sharice ook al zo onverstaanbaar west vlaamsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ze mogen de streams live gaan ondertitelen
Zo onderhand is Jordi de enige die ik zonder moeite kan verstaan, en daar komt niks zinnigs uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:29 schreef -river- het volgende:
Fijn, weer twee erbij die ik niet versta.
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:29 schreef Ireth het volgende:
Maar hoe nu te kiezen![]()
Ik vind de oude David het leukste, maar het team van de jongste David weer het leukste
Ja goeie vraag...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?
Wie van de 2? Wie is de échte Davidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef Poesjuh het volgende:
Dus 2 nieuwe Davids beiden oa stukadoors, 1 zal blijven
Vind dat tot nu toe erg onduidelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?
Investerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb ook even last van errors.
Van wat moet ik hier nu weer allemaal van vinden?
Het enige wat we weten/zien is ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb ook even last van errors.
Van wat moet ik hier nu weer allemaal van vinden?
Investeren doe je in een bedrijf waar je vertrouwen in hebt. Dus in welke groep heb je het meest vertrouwen dat geld gaat verdienen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat we weten/zien is dit
[ afbeelding ]
En ik hoopte dat het in de maandag uitzending duidelijker zou wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelen
Ah tot 11 uur zou moeten lukkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelen
Er is verder over wat ze gaan doen ook nog niets uitgelegdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakelde te laat in om het te volgen. Bijlezen maaakte niet veel duidelijk.
Jane is nu al all about te cameras. Ik ga voor de oude david puur voor tegenwicht in deze pubergroep die denkt de dienst uit te maken. Wil actie
oh god net als vorige keerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:36 schreef Ireth het volgende:
Elsa wil weten hoe ze overkomen...
"Omschrijf ons met 1 woord (of zin)"..
Ohhhhh met deze opties kiest publiek vast groep 3quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezenquote:
Dan moet de helft vertrekkenquote:
Kruising Bryan Ferry en Kees van der Spek.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezen
Ja dat is het, ik kon er mijn vinger niet opleggen aan wie hij mij deed denken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezen
Ja!!! klopt!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gestemd op bedrijf 1quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe hij zijn kleding kreeg valt niet te regisserenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
Keanu is alweer bang anders over te komen ( dat BB hen anders over laat komen)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
Jeffrey is een slimme speler en hartstikke eerlijk, aldus Jane
Of niet helemaal goed meegekregen ,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zei dat jordy had gekotst, hij zegt nee ik heb echt niet gekotst. Elsa dus verzonnen
TeamBoomer it is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
Ik ga voor team boomer en hoop dat David Jeff opvoed.
belg ned en die kale meneer? is dat een belg / ned?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David had er graag vanaf het begin in gezeten
Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
belg ned en die kale meneer? is dat een belg / ned?
Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkee haar kies ik alvast nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
Jeffrey is een slimme speler en hartstikke eerlijk, aldus Jane
David en David Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 belgen 1 ned erbij ..owkeej
Geen immuniteit dus deze week. Wel een beetje te makkelijk dit weer dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David gooit er meteen maar in dat de nieuwkomers genomineerd worden en dat het ook gezegd is
Dat zei hij niet en dat is ook niet gezegd, Axel vroeg er wel naar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen immuniteit dus deze week. Wel een beetje te makkelijk dit weer dan.
Niels voor de bus gegooidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David gooit er meteen maar in dat de nieuwkomers genomineerd worden en dat het ook gezegd is
Dat kwam door Axel zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden ineens allemaal dat nieuwe bewoners een kans verdienen![]()
Lekker tegenstrijdig met hoe ze hebben gestemd![]()
Stelletje hypocrieten
Het mooie is, die 3 nieuwe staan vanavond in de tuin en zullen precies hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden ineens allemaal dat nieuwe bewoners een kans verdienen![]()
Lekker tegenstrijdig met hoe ze hebben gestemd![]()
Stelletje hypocrieten
Maar had ie gemist onderweg naar de DBK zei hij gisteravond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
De kast van Wicky was dus gisteren ook niet leeg geruimd
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:49 schreef Verity het volgende:
Ik hoop echt echt dat ze nu positieve dingen zeggen, maar straks in bondjes aan mensen laten weten hoe andere echt zijn.
Een belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedereen doet aardig en ook nog eens een vragenvuurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..
Lijkt me ook echt lastig daar. Ze hebben gezien en ze zijn nog directeur ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
David D valt een beetje weg in het geheel
Zijn zender is niet goed, denk dat ie daarom ook naar DBK moetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
David D valt een beetje weg in het geheel
Maar ook dat ze alle drie strak in het pak zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Iedereen doet aardig en ook nog eens een vragenvuur
Nog ziekjes?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey is aardig stil.
Ben benieuwd wat hij straks in zijn clubje te zeggen heeft
Nee, de bewoners moesten bij hun solliciterenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moesten blijkbaar solliciteren
bouwvakkerspakken gaan nog wel uit
ow!! val ook net pas binnen op de stream.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de bewoners moesten bij hun solliciteren
Ik hoor Jordy ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles lijkt een beetje aan Jeffrey voorbij te gaan, zoals hij daar zit te kijken. is natuurlijk ziekig.
Zo slim hadden ze toch wel zelf kunnen zijn, normaal kwamen de dames op beeld in het huis nu alleen de stem van BBquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Nou krijgen ze te horen dat er geen liveshows zijn
= de wraak van Axelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles lijkt een beetje aan Jeffrey voorbij te gaan, zoals hij daar zit te kijken. is natuurlijk ziekig.
Zou goed kunnen dat je dan timide bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat was onderdeel van het selectiecriteria (niet slim)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo slim hadden ze toch wel zelf kunnen zijn, normaal kwamen de dames op beeld in het huis nu alleen de stem van BB
Jeffrey en timide haha geniet van het zeldzame momentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat je dan timide bent.
Ik ben wel benieuwd naar zijn gedachten hierover
IQ tussen 89-80 was de eis tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dat was onderdeel van het selectiecriteria (niet slim)![]()
Jane gaat commandoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt jk ga die oma Onderbroeken niet aan doen hé
Dan is de vloer de wc zo domquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
IQ tussen 89-80 was de eis toch
Drie nieuwe bewoners en gelijk met een belangrijke rol! Jane, David en David zijn de directeuren van de drie Big Brother bedrijven tijdens Business Weekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow!! val ook net pas binnen op de stream.
Verkeerd gelezen dan.
Dan maar zonder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt jk ga die oma Onderbroeken niet aan doen hé
Eush hier lijkt hij ineens een jonge fitte leuke gozerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:00 schreef snuiterke het volgende:
David De Saedeleer is oude man
https://www.instagram.com/david.desaedeleer?igsh=Zjd6OTJ2a3FqN2w3
Familie van de sportverslaggever toevallig?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:00 schreef snuiterke het volgende:
Opgeheven de suite is opgeheven staat in mijn email van bbquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Ireth het volgende:
Maarre... als de suite gesloten is.. en er 3 nieuwe bewoners bij zijn..
Dan wordt het best druk in dat muffe hok die slaapkamer!
Zie er ook uit dat hij Instagram niet vaak gebruiktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eush hier lijkt hij ineens een jonge fitte leuke gozer
Niet dat ik weet maar zou wel kunnenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Familie van de sportverslaggever toevallig?
Na Koen Wouters en Gert Verhulst is dat de enige naam die een Nederlandse man kentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Familie van de sportverslaggever toevallig?
Geen idee maar big brother script is duidelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:03 schreef snuiterke het volgende:
[..]
Zie er ook uit dat hij Instagram niet vaak gebruikt
Oh ze moeten kiezen uit deze drie?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee maar big brother script is duidelijk.
Jane kost men uit na 2 dagen.
David 1 is nu al kwijt
En david 2 moet van bb blijven denk ik ook gelet op de teams
Nee wijquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ze moeten kiezen uit deze drie?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eush hier lijkt hij ineens een jonge fitte leuke gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh beter! Anders was vast die Youtuber gebleven.quote:
Het is er nog eentje ook zo te zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:08 schreef snuiterke het volgende:
En David Depoot
https://www.facebook.com/share/19npPKo9nh/?mibextid=wwXIfr
Nee die Axel heeft zich ingebeeld dat het de kijkers nog een extra setje heeft gegeven om op hem te stemmen nadat ze de panic room waren geweest bij die opname van de podcast.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:10 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "Daarom is Axel gister niet naar huis gestemd.." (geen idee waarom, omdat ie in de panic room in beeld is geweest ofzo vermoed ik, daar ging het over)
Er wordt weer speculaas gegeten bij Niels en Jordy
Ging inderdaad over dat ze wel hebben laten zien dat Axel in de panic room zat. Hadden ze niet verwacht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:10 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "Daarom is Axel gister niet naar huis gestemd.." (geen idee waarom, omdat ie in de panic room in beeld is geweest ofzo vermoed ik, daar ging het over)
Haha , gelukkig weet jij precies hoe het werkt en wat Axel denkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die Axel heeft zich ingebeeld dat het de kijkers nog een extra setje heeft gegeven om op hem te stemmen nadat ze de panic room waren geweest bij die opname van de podcast.
Ik heb hun niet op de streamsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:10 schreef ledn81 het volgende:
Dat waren zijn eigen woorden!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha , gelukkig weet jij precies hoe het werkt en wat Axel denkt.
Oke niet gehoord is zoveel herrie op de streamsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoorde je op de achtergrond tegen Jordy praten
Kan zomaar kloppen ja. Daar is de podcast voor om te sturen door BB regiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die Axel heeft zich ingebeeld dat het de kijkers nog een extra setje heeft gegeven om op hem te stemmen nadat ze de panic room waren geweest bij die opname van de podcast.
Wil jij de livestreams voor ons gaan ondertitelen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:13 schreef Jockari het volgende:
Pootje dus ook westvlaming. Wordt leuk als die met Niels en Sharice onderling beginnen. Is voor de rest van belgie ook niet meer verstaanbaar.
En allemaal zo'n fan van het programmaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
David D. vraagt waarom ze niet gewoon water warm maken voor de douche.
Doen we nu ook, zegt Mattheus, maar daar waren we veel later pas achter gekomen
Ik zou um doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:00 schreef snuiterke het volgende:
Hopelijk niet ook zon geplamuurd fake kind?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Jane doet mij denken aan mijn vroegere schoonzus
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Volgens FB heel volwassen.
[ afbeelding ]
Wel facebook haha nog ergerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
DavidD heeft geen insta.. nu al mijn held
Erg dat ze zo met de buitenwereld bezig isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena: "kom ik niet als een bitch over ?" Pootje: "Eerder heel direct'. Eigenlijk bedoelt Pootje dus Ja.
Wat een doorzichtige vrouw is het toch ook..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena: "kom ik niet als een bitch over ?" Pootje: "Eerder heel direct'. Eigenlijk bedoelt Pootje dus Ja.
Valt wel mee.....dat zegt hijquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg dat ze zo met de buitenwereld bezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eeen domme wending die leuker leek in theorie geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf is een Big Brother Bedrijf?![]()
[ afbeelding ]
Als ze zich zo’n zorgen maakt over haar kiendjes, gaat ze toch lekker naar huisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
[..]
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milena
Die kinderen zitten heel de dag Enzo Knol te kijken. Die zijn allang afgehaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
[..]
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milena
Ik kan mij er idd niets bij voorstellen, dat zal vast dinsdag in de in de uitzending wel duidelijker worden denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eeen domme wending die leuker leek in theorie geloof ik
Das t ergstequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als ze zich zo’n zorgen maakt over haar kiendjes, gaat ze toch lekker naar huis
Ja ze mochten personeel uitzoekenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf is een Big Brother Bedrijf?![]()
[ afbeelding ]
Teveel vragen.. komt welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze mochten personeel uitzoeken
Ik wilde het net typen, het is bijna niet aan te horen zoquote:
Die sprak wel heel fanatiek over Trumpquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
David D vertelt warrig wat halve nieuwsfeitjes. Die lijken te denken nu dat zowel Oekraïne als Gaza wapenstilstand heeft.
oh, ze gaan nog eens terug voor een toetjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lunch pauze bij de FEBO weer klaar
En terecht, wat trump al op dag één bereikt heeft voor het volk, voor vrouwen, voor kinderen, werknemers en minderheden, wauwwwwwe daar kan Europa veeeeel van leren ❤️❤️❤️quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die sprak wel heel fanatiek over Trump
Is niet zoveel bekend gemaakt Ik heb bij Update Dotteke in BB / Updates #1 wat gezet maar het is niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |